Distributie-Comert
Producator fructe Timis: Nu producem cat am putea vinde. Este cerere mare in Romania
Agrostandard | 10 June, 2017 | 1 comentarii | 780 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

cireseUn producator din Sinicolau Mare, judetul Timis, reuseste sa-si vanda intreaga productie de fructe pe piata interna, exportul nefiind luat in calcul niciun moment. Motivul: are asa de multe cereri ca nici nu poate sa le asigure in intregime, pentru ca nu are de unde. Sinfrutta, caci despre ea este vorba, este prezenta in retail (Auchan, Mega Image si Lidl), dar si in Piata de Gros din Timisoara si pietele din oras. In acelasi timp, o parte de productia de mere, de calitate mai slaba, in general, care nu pot fi valorificate pe piata, merge catre industrializare, sucurile Sinfrutta fiind o marca cunoscuta nu doar local, ci si in intreaga tara, dupa cum ne-a declarat Radu Einholt, director de vanzare in cadrul Sinfrutta.

In acest an, s-a inceput deja culesul la cirese, urmand ca in saptamana urmatoare sa fie demarat si la piersic. Din pacate, productia nu se ridica la nivelul asteptarilor, din cauza vremii defavorabile.

“La cirese, productia s-a redus la jumatate fata de un an normal, din cauza inghetului tarziu de primavara si a ploilor reci. La cais si piersic pierderile sunt estimate la 25-30%”, a mai precizat Einholt.

Sinfrutta dispune de o plantatie de peste 300 ha de pomi fructiferi pe rod si face parte din cadrul grupului de producatori Sinagro. Membrii grupului se mai ocupa si cu agricultura, dispunand de peste 2.000 ha de teren agricol.

Productia locala, mai mult in sezon

Este stiut faptul ca productia locala de fructe si legume nu poate sa asigure decat partial cererea de pe piata. In sezon se poate ajunge undeva la 70% la anumite produse, in cele mai fericite cazuri. In rest, marfa din import, care atarna tot mai greu in balanta agroalimentara a Romaniei.

Citeste si Cirese de la Comly, la curtile regale

Cel mai prost stam in sezonul rece cand marfa de productie autohtona este foarte putina. Tocmai de aceea unii retaileri au lansat perteneriate cu producatorii locali care vizeaza prosductia.

One comment

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

seventeen − 16 =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 21 July, 2017 | 0 comentarii | 4867 vizualizari | 2 voturi

PROFI Malu Loco (1)

Cu o retea de circa 600 magazine in 322 de localitati si o echipa de aproape 12.000 de oameni, PROFI este reteaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografica din Romania, dupa cum sustin oficialii companiei. Dupa ce a patruns in mai toate orasele importante ale tarii, acum reteaua poloneza ataca satele Romaniei, […]

Autor: Agrostandard | 17 July, 2017 | 0 comentarii | 1764 vizualizari | 1 vot

k1

Kaufland Romania reinventeaza conceptul de hipermarket si lanseaza prima retea de gradini urbane comunitare, transformandu-si acoperisurile, exteriorul parcarilor si al magazinelor in spatii verzi cultivate cu legume, fructe, arbusti, plante aromatice si flori, care pot fi folosite de comunitate. „Gradinescu”, cum este denumit proiectul dezvoltat de Kaufland impreuna cu partenerii de la Asociatia Institutul de […]

Autor: Agrostandard | 14 July, 2017 | 1 comentarii | 1563 vizualizari | 1 vot

grau

Masuri de fluidizare a traficului destinat transporturilor de cereale. In aceasta perioada este in plina desfasurare in toate zonele tarii recoltarea, transportul si depozitarea cerealelor (in special orz, rapita, grau, mazare), motiv pentru care, Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale efectueaza actiuni de supraveghere si sprijin permanent pentru optimizarea acestor activitati in punctele unde se efectueaza […]

Autor: Agrostandard | 11 July, 2017 | 0 comentarii | 972 vizualizari | 1 vot

grau seminte

In Monitorul Oficial al Romaniei nr. 537 din 10 iulie 2017 a fost publicat Ordinul ministrului agriculturii si dezvoltarii rurale nr. 228/2017 privind aprobarea Manualului de gradare pentru semintele de consum. Manualul de gradare are rolul de a servi drept instrument de lucru pentru gradatori si cuprinde informatii ce ofera posibilitatea stabilirii calitatii reale a […]

Autor: Agrostandard | 6 July, 2017 | 0 comentarii | 124 vizualizari | 1 vot

kaufland fresh

Kaufland Romania se transforma si are o noua identitate vizuala, fresh, ce reinventeaza in acelasi timp experienta de cumparaturi oferita clientilor sai. Reinnoirea identitatii Kaufland Romania se subscrie indemnului lansat prin campania Noul Tu traieste fresh, si continua astfel, prin exemplul propriu, demersul de a inspira in randul clientilor dorinta de reinventare si de a […]

"Conferinta legume fructe"
"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
21 Iul 2017 | 0 comentarii | 4867 vizualizari | 2 voturi
18 Iun 2017 | 1 comentarii | 6509 vizualizari | 2 voturi
17 Iun 2017 | 1 comentarii | 5294 vizualizari | 2 voturi
»
09 Iul 2017 | 2 comentarii | 9971 vizualizari | 1 vot
»
18 Iun 2017 | 1 comentarii | 6509 vizualizari | 2 voturi
»
17 Iun 2017 | 1 comentarii | 5294 vizualizari | 2 voturi
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze



bad politics

2017 © Agrostandard