Sustine Agrostandard
starea vremii
Industria alimentara
Premiera pentru piata locala a pestelui: Ocean Fish intra pe segmentul „Ready to Cook”
Agrostandard | 8 November, 2016 | 0 comentarii | 435 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

aleseaOcean Fish Romania, lider de piata pe segmentul pestelui si fructelor de mare, a lansat la Indagra Food, eveniment desfasurat la Romexpo in perioada 2-6 Noiembrie 2016, Gama de produse „Ready to Cook”, un concept inovativ care vine in intampinarea celor mai pretentiosi consumatori, cu un stil de viata activ, care sunt mereu pe fuga, dar care stiu sa se bucure de o masa gustoasa, sanatoasa si usor de preparat. Gama „Ready to Cook”, o premiera pentru piata locala, contine 5 retete pe baza de „somon”, atent selectionate. Podusele beneficiaza de un ambalaj special, care permite gatirea in doar cinci minute, spre deosebire de 20-30 minute, cel putin, cat necesita somonul in mod obisnuit. La realizarea acestui proiect s-a lucrat aproape un an si jumatate, iar conceputul a fost gandit alaturi de chef Petru Buiuca, primul castigator al MasterChef. La evenimenul de lansare a fost prezenta si Alteta sa Regala, Principesa Maria. “Gama este formata din cinci produse, trei din somon norvegian, in variantele in sos provence, in sos picant si in sos curry si doua din somon salbatic de Alaska – in variantele in sos de usturoi si picant. Vrem sa satisfacem gusturile consumatorilor care iubesc consumul mai gras – somonul norvegian contine mult mai multa Omega 3 si 6 si este foarte suculent- , dar si ale vegetarienilor, pentru ca somonul de Alaska are mai putine grasimi, fiind insa la fel de gustos”, a declarat Alesea Brinzila, manager Import Export al companiei. Ea spune ca in ultima vreme s-a remarcat o crestere a consumului de somon, in ciuda faptului ca pretul s-a marit cu circa 40%.

Gama „Ready to Cook” va fi lansata incepand de luni in magazinele proprii, iar de la 1 decembrie va putea fi gasita si in retail. Ea se imbogati in viitor si cu alte produse, precum fructele de mare, de exemplu.

Ocean Fish importa materia prima, circa 90%, din tarile Nordice (Norvegia, Islanda, Insulele Feroe, Danemarca), dar si din Asia, Alaska, SUA, America Latina, Noua Zeelanda, Turcia, Grecia etc, fiind cel mai mare importator de somon fresh (15-200 tone/saptamana).

De pe piata locala se asigura in general crap proaspat de Dunare, pastrav si mai ales ingrediente. Din pacate, in lipsa unei sustineri din partea Guvernului, preturile la pestele cumparat din intern nu sunt competitive cu cele practicate de straini. La pastrav, de exemplu, Ocean Fisch face importuri din Turcia, pretul fiind mai mic decat cel al producatorilor interni. Ocean Fish detine o unitate de productie la Afumati, localitate aflata in apropierea Bucurestiului, cu o capacitate de productie de peste 5.000 de tone pe an, respectiv 15.000 de tone capacitate de stocare. Valoarea investitiilor realizate aici depaseste 22 milioane de euro, o parte din suma fiind asigurata de cele cinci proiecte realizate cu bani europeni.

Prezenta la targuri, un “rau” necesar

Ocean Fish participa in fiecare an la principalele targuri de profil din strainatate pe cont propriu, la fel ca si alti producatori romani, si nicidecum prin asociatii sprijinite de catre stat, asa cum se intampla in cazul multor tari,i spune Brinzila. Din pacate, insa, Romania este privita ca o tara in curs de dezvoltare, iar toata lumea se asteapta ca preturile produselor sa fie mici.

“Toata materia prima, logic, are acelasi pret si calitate, cand vin clientii din Franta sau Germania se asteapta ca pretul la somonul din Romania sa fie foarte mic. Bineinteles, manopera este mai mica, din cauza salariilor, dar noi nu crestem somonul in balta din Afumati, aducem aceeasi materie prima. Ne-am lovit deseori de aceasta perceptie”, afirma Brinzila.

Prezenta la targuri internationale precum cele de la Paris, Koln sau Bruxelles este deosebit de importanta, pentru ca aici se incheie contractele cu partenerii externi. Asa a si devenit posibil ca produsele Ocean Fish sa poata fi gasite in magazinele din Franta sau chiar in Dubai.
Ocean Fish realizeaza exporturi in toata Europa de Est, inclusiv in Republica Moldova, unde urmeaza sa se investeasca intr-o unitate de procesare. Gama include produse din portofoliul firmei, dar si de private label pentru clientii din retail. Pestele fresh reprezinta 50% din livrari, urmat de produsele semipreparate (25%) si cele congelate (25%). Produsele marca proprie au o pondere de 40%, restul fiind private label.

Ocean Fish estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de peste 35 milioane de euro, nivel realizat in 2015. Cresterea vine o data cu dezvoltarea lantului propriu de magazine, care numara in prezent 4 unitati. De altfel, anul viitor, extinderea lantului de magazine in toata tara (Iasi, Bacau, Timisoara si Cluj) va constitui una dintre prioritatile companiei.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

5 × three =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 18 November, 2018 | 0 comentarii | 155 vizualizari | 1 vot

graulnaturevo

Productia agricola totala a UE a atins 432,6 miliarde de euro, in 2017, cu 6,2% mai mult, fata de 2016, potrivit datelor Eurostat. Avansul s-a datorat in principal productiei animale, care a consemnat o crestere de 10,3%, comparativ cu 3,6% la productia vegetala si 2,3% la servicii. Cea mai mare crestere a productiei agricole a […]

Autor: Agrostandard | 16 November, 2018 | 0 comentarii | 303 vizualizari | 1 vot

baniafir

Agentia pentru Finantarea Investitiilor Rurale reaminteste tuturor celor interesati ca in aceasta perioada sunt fonduri disponibile pentru investitii in procesarea si marketingul produselor agricole prin intermediul submasurii 4.2 din Programul National de Dezvoltare Rurala 2014 – 2020. Din alocarea de 203 milioane de euro, stabilita pentru sesiunea din acest an, au fost depuse cereri de […]

Autor: Agrostandard | 15 November, 2018 | 0 comentarii | 165 vizualizari | 1 vot

minea

Explozia focarelor de pesta porcina africana a incins spiritele in societatea romaneasca, oricum si asa destul de divizata. Multi se feresc sa spuna lucrurilor pe nume, altii improsca cu noroi in stanga si in dreapta, iar virusul se propaga in continuare. Un lucru este clar, insa, autoritatile trebuie sa se hotarasca daca Romania vrea sa […]

Autor: Agrostandard | 15 November, 2018 | 0 comentarii | 67 vizualizari | 1 vot

foodr

BusinessMark a organizat in data de 9 noiembrie cea de-a VI-a editie a conferintei ‘Romanian Food & Agribusiness Conference’ la Hotel Radisson Blu, Bucuresti. La eveniment au fost prezenti specialisti din business-urile domeniului agricol, care au dezbatut subiecte de actualitate cu care se confrunta jucatorii din acest sector. In deschidere am discutat cu Camelia Iliescu […]

Autor: Agrostandard | 14 November, 2018 | 0 comentarii | 89 vizualizari | 1 vot

rompan

Romanii nu sunt mari amatori de paste fainoase, ocupand chiar ultimul loc in UE, la mare distanta de italieni sau albanezi, de exemplu, care se lauda cu un consum de peste 30 kg /cap de locuitor pe an, ceea ce ii claseaza pe primele pozitii la nivel mondial. La noi, media pe cap de locuitor […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
»
28 Aug 2018 | 2 comentarii | 12292 vizualizari | 1 vot
»
25 Sep 2018 | 1 comentarii | 3813 vizualizari | 2 voturi
»
28 Aug 2018 | 0 comentarii | 2619 vizualizari | 1 vot
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Groupama Asigurari
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional
TransLogistica
Ingredients show



bad politics

2018 © Agrostandard