Sustine Agrostandard
starea vremii
Industria alimentara
Premiera pentru piata locala a pestelui: Ocean Fish intra pe segmentul „Ready to Cook”
Agrostandard | 8 November, 2016 | 0 comentarii | 315 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

aleseaOcean Fish Romania, lider de piata pe segmentul pestelui si fructelor de mare, a lansat la Indagra Food, eveniment desfasurat la Romexpo in perioada 2-6 Noiembrie 2016, Gama de produse „Ready to Cook”, un concept inovativ care vine in intampinarea celor mai pretentiosi consumatori, cu un stil de viata activ, care sunt mereu pe fuga, dar care stiu sa se bucure de o masa gustoasa, sanatoasa si usor de preparat. Gama „Ready to Cook”, o premiera pentru piata locala, contine 5 retete pe baza de „somon”, atent selectionate. Podusele beneficiaza de un ambalaj special, care permite gatirea in doar cinci minute, spre deosebire de 20-30 minute, cel putin, cat necesita somonul in mod obisnuit. La realizarea acestui proiect s-a lucrat aproape un an si jumatate, iar conceputul a fost gandit alaturi de chef Petru Buiuca, primul castigator al MasterChef. La evenimenul de lansare a fost prezenta si Alteta sa Regala, Principesa Maria. “Gama este formata din cinci produse, trei din somon norvegian, in variantele in sos provence, in sos picant si in sos curry si doua din somon salbatic de Alaska – in variantele in sos de usturoi si picant. Vrem sa satisfacem gusturile consumatorilor care iubesc consumul mai gras – somonul norvegian contine mult mai multa Omega 3 si 6 si este foarte suculent- , dar si ale vegetarienilor, pentru ca somonul de Alaska are mai putine grasimi, fiind insa la fel de gustos”, a declarat Alesea Brinzila, manager Import Export al companiei. Ea spune ca in ultima vreme s-a remarcat o crestere a consumului de somon, in ciuda faptului ca pretul s-a marit cu circa 40%.

Gama „Ready to Cook” va fi lansata incepand de luni in magazinele proprii, iar de la 1 decembrie va putea fi gasita si in retail. Ea se imbogati in viitor si cu alte produse, precum fructele de mare, de exemplu.

Ocean Fish importa materia prima, circa 90%, din tarile Nordice (Norvegia, Islanda, Insulele Feroe, Danemarca), dar si din Asia, Alaska, SUA, America Latina, Noua Zeelanda, Turcia, Grecia etc, fiind cel mai mare importator de somon fresh (15-200 tone/saptamana).

De pe piata locala se asigura in general crap proaspat de Dunare, pastrav si mai ales ingrediente. Din pacate, in lipsa unei sustineri din partea Guvernului, preturile la pestele cumparat din intern nu sunt competitive cu cele practicate de straini. La pastrav, de exemplu, Ocean Fisch face importuri din Turcia, pretul fiind mai mic decat cel al producatorilor interni. Ocean Fish detine o unitate de productie la Afumati, localitate aflata in apropierea Bucurestiului, cu o capacitate de productie de peste 5.000 de tone pe an, respectiv 15.000 de tone capacitate de stocare. Valoarea investitiilor realizate aici depaseste 22 milioane de euro, o parte din suma fiind asigurata de cele cinci proiecte realizate cu bani europeni.

Prezenta la targuri, un “rau” necesar

Ocean Fish participa in fiecare an la principalele targuri de profil din strainatate pe cont propriu, la fel ca si alti producatori romani, si nicidecum prin asociatii sprijinite de catre stat, asa cum se intampla in cazul multor tari,i spune Brinzila. Din pacate, insa, Romania este privita ca o tara in curs de dezvoltare, iar toata lumea se asteapta ca preturile produselor sa fie mici.

“Toata materia prima, logic, are acelasi pret si calitate, cand vin clientii din Franta sau Germania se asteapta ca pretul la somonul din Romania sa fie foarte mic. Bineinteles, manopera este mai mica, din cauza salariilor, dar noi nu crestem somonul in balta din Afumati, aducem aceeasi materie prima. Ne-am lovit deseori de aceasta perceptie”, afirma Brinzila.

Prezenta la targuri internationale precum cele de la Paris, Koln sau Bruxelles este deosebit de importanta, pentru ca aici se incheie contractele cu partenerii externi. Asa a si devenit posibil ca produsele Ocean Fish sa poata fi gasite in magazinele din Franta sau chiar in Dubai.
Ocean Fish realizeaza exporturi in toata Europa de Est, inclusiv in Republica Moldova, unde urmeaza sa se investeasca intr-o unitate de procesare. Gama include produse din portofoliul firmei, dar si de private label pentru clientii din retail. Pestele fresh reprezinta 50% din livrari, urmat de produsele semipreparate (25%) si cele congelate (25%). Produsele marca proprie au o pondere de 40%, restul fiind private label.

Ocean Fish estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de peste 35 milioane de euro, nivel realizat in 2015. Cresterea vine o data cu dezvoltarea lantului propriu de magazine, care numara in prezent 4 unitati. De altfel, anul viitor, extinderea lantului de magazine in toata tara (Iasi, Bacau, Timisoara si Cluj) va constitui una dintre prioritatile companiei.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

one × four =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 20 May, 2018 | 0 comentarii | 735 vizualizari | 1 vot

albina

Ziua mondiala a albinelor se sarbatoreste in fiecare an la 20 mai pentru a atrage atentia asupra importantei lor pentru umanitate, asupra necesitatii conservarii albinelor, dar si a altor polenizatoare. Aceasta zi a fost instituita de Adunarea Generala a Organizatiei Natiunilor Unite (ONU) in anul 2017, pentru a reaminti oamenilor importanta albinelor, pentru a invita […]

Autor: Agrostandard | 18 May, 2018 | 0 comentarii | 60 vizualizari | 1 vot

lapte

Ministerul Agriculturii informeaza ca urmare a modificarii legislatiei europene (Regulamente noi), programele anterioare de incurajare a consumului de fructe si legume in scoli, respectiv de distribuire a laptelui in scoli se unifica in Programul pentru scoli, sub aceleasi reguli si principii de implementare, incepand cu anul scolar 2017-2018. Dezbaterile pentru unificarea celor doua programe la […]

Autor: Agrostandard | 16 May, 2018 | 0 comentarii | 235 vizualizari | 1 vot

apa calipso

Apa Calipso, unul dintre principalii producatori de apa de izvor din Romania, a raportat o crestere a vanzarilor de 25% in primele trei luni ale lui 2018, fata de aceeasi perioada a anului trecut. „Rezultatele sunt in linie cu obiectivele stabilite la inceputul anului. Pe primele trei luni am vandut peste 50 de milioane litri […]

Autor: Agrostandard | 14 May, 2018 | 0 comentarii | 1612 vizualizari | 1 vot

rosii

Primele tomate ale producatorilor agricoli autohtoni inscrisi in programul de sprijin guvernamental au aparut in pietele agroalimentare din municipiul Bucuresti. Consumatorii se pot aproviziona cu tomate romanesti preferate pentru calitatile lor gustative, obtinute pe sol prin metode conventionale, fertilizate cu ingrasamant natural si, bineinteles, proaspete. Sunt expuse deja spre vanzare de producatorii agricoli in pietele: […]

Autor: Agrostandard | 13 May, 2018 | 0 comentarii | 1294 vizualizari | 1 vot

albine

In Sedinta de Guvern din 10 mai 2018 s-a aprobat modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 443/2017 privind Programul National Apicol pentru perioada 2017-2019, a normelor de aplicare, a valorii sprijinului financiar, precum si pentru stabilirea unor masuri de aplicare a acesteia. Astfel, termenul limita de depunere pana la data de 15 august se inlocuieste […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
26 Apr 2018 | 0 comentarii | 1199 vizualizari | 2 voturi
11 Apr 2018 | 2 comentarii | 15227 vizualizari | 2 voturi
15 Mar 2018 | 1 comentarii | 2147 vizualizari | 2 voturi
»
11 Apr 2018 | 2 comentarii | 15227 vizualizari | 2 voturi
»
24 Feb 2018 | 7 comentarii | 5978 vizualizari | 1 vot
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional
Stupul inteligent | SIMbee



bad politics

2018 © Agrostandard