Sustine Agrostandard
starea vremii
Industria alimentara
Premiera pentru piata locala a pestelui: Ocean Fish intra pe segmentul „Ready to Cook”
Agrostandard | 8 November, 2016 | 0 comentarii | 1105 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

aleseaOcean Fish Romania, lider de piata pe segmentul pestelui si fructelor de mare, a lansat la Indagra Food, eveniment desfasurat la Romexpo in perioada 2-6 Noiembrie 2016, Gama de produse „Ready to Cook”, un concept inovativ care vine in intampinarea celor mai pretentiosi consumatori, cu un stil de viata activ, care sunt mereu pe fuga, dar care stiu sa se bucure de o masa gustoasa, sanatoasa si usor de preparat. Gama „Ready to Cook”, o premiera pentru piata locala, contine 5 retete pe baza de „somon”, atent selectionate. Podusele beneficiaza de un ambalaj special, care permite gatirea in doar cinci minute, spre deosebire de 20-30 minute, cel putin, cat necesita somonul in mod obisnuit. La realizarea acestui proiect s-a lucrat aproape un an si jumatate, iar conceputul a fost gandit alaturi de chef Petru Buiuca, primul castigator al MasterChef. La evenimenul de lansare a fost prezenta si Alteta sa Regala, Principesa Maria. “Gama este formata din cinci produse, trei din somon norvegian, in variantele in sos provence, in sos picant si in sos curry si doua din somon salbatic de Alaska – in variantele in sos de usturoi si picant. Vrem sa satisfacem gusturile consumatorilor care iubesc consumul mai gras – somonul norvegian contine mult mai multa Omega 3 si 6 si este foarte suculent- , dar si ale vegetarienilor, pentru ca somonul de Alaska are mai putine grasimi, fiind insa la fel de gustos”, a declarat Alesea Brinzila, manager Import Export al companiei. Ea spune ca in ultima vreme s-a remarcat o crestere a consumului de somon, in ciuda faptului ca pretul s-a marit cu circa 40%.

Gama „Ready to Cook” va fi lansata incepand de luni in magazinele proprii, iar de la 1 decembrie va putea fi gasita si in retail. Ea se imbogati in viitor si cu alte produse, precum fructele de mare, de exemplu.

Ocean Fish importa materia prima, circa 90%, din tarile Nordice (Norvegia, Islanda, Insulele Feroe, Danemarca), dar si din Asia, Alaska, SUA, America Latina, Noua Zeelanda, Turcia, Grecia etc, fiind cel mai mare importator de somon fresh (15-200 tone/saptamana).

De pe piata locala se asigura in general crap proaspat de Dunare, pastrav si mai ales ingrediente. Din pacate, in lipsa unei sustineri din partea Guvernului, preturile la pestele cumparat din intern nu sunt competitive cu cele practicate de straini. La pastrav, de exemplu, Ocean Fisch face importuri din Turcia, pretul fiind mai mic decat cel al producatorilor interni. Ocean Fish detine o unitate de productie la Afumati, localitate aflata in apropierea Bucurestiului, cu o capacitate de productie de peste 5.000 de tone pe an, respectiv 15.000 de tone capacitate de stocare. Valoarea investitiilor realizate aici depaseste 22 milioane de euro, o parte din suma fiind asigurata de cele cinci proiecte realizate cu bani europeni.

Prezenta la targuri, un “rau” necesar

Ocean Fish participa in fiecare an la principalele targuri de profil din strainatate pe cont propriu, la fel ca si alti producatori romani, si nicidecum prin asociatii sprijinite de catre stat, asa cum se intampla in cazul multor tari,i spune Brinzila. Din pacate, insa, Romania este privita ca o tara in curs de dezvoltare, iar toata lumea se asteapta ca preturile produselor sa fie mici.

“Toata materia prima, logic, are acelasi pret si calitate, cand vin clientii din Franta sau Germania se asteapta ca pretul la somonul din Romania sa fie foarte mic. Bineinteles, manopera este mai mica, din cauza salariilor, dar noi nu crestem somonul in balta din Afumati, aducem aceeasi materie prima. Ne-am lovit deseori de aceasta perceptie”, afirma Brinzila.

Prezenta la targuri internationale precum cele de la Paris, Koln sau Bruxelles este deosebit de importanta, pentru ca aici se incheie contractele cu partenerii externi. Asa a si devenit posibil ca produsele Ocean Fish sa poata fi gasite in magazinele din Franta sau chiar in Dubai.
Ocean Fish realizeaza exporturi in toata Europa de Est, inclusiv in Republica Moldova, unde urmeaza sa se investeasca intr-o unitate de procesare. Gama include produse din portofoliul firmei, dar si de private label pentru clientii din retail. Pestele fresh reprezinta 50% din livrari, urmat de produsele semipreparate (25%) si cele congelate (25%). Produsele marca proprie au o pondere de 40%, restul fiind private label.

Ocean Fish estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de peste 35 milioane de euro, nivel realizat in 2015. Cresterea vine o data cu dezvoltarea lantului propriu de magazine, care numara in prezent 4 unitati. De altfel, anul viitor, extinderea lantului de magazine in toata tara (Iasi, Bacau, Timisoara si Cluj) va constitui una dintre prioritatile companiei.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

four × three =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 18 July, 2019 | 0 comentarii | 46 vizualizari | 1 vot

mega1

Peste 140 de producatori locali fac parte in prezent din program si cultiva sase legume de sezon pe o suprafata totala de peste 86 de hectare in zona de sud-est a tarii! Implicarea Mega Image este unica pe piata de retail din Romania: fiecare etapa a culturii, de la samanta pana la recolta, este verificata […]

Autor: Agrostandard | 10 July, 2019 | 0 comentarii | 81 vizualizari | 1 vot

vrac

Oferta de pe piata s-a diversificat atat de mult in zilele noastre ca devine tot mai greu sa alegi produsele. In ultima vreme, trebuie sa remarcam ca tot mai multi producatori sunt dispusi sa vanda produsele vrac, din grija pentru mediu, dupa cate se pare, prin eliminarea ambalajelor, dar si pentru consumator, care beneficiaza de […]

Autor: Agrostandard | 7 July, 2019 | 0 comentarii | 59 vizualizari | 1 vot

sa-intelegem-alim-2019-46_www-1-696x461 poza comunicat (1)

Campania de informare, educare si corectare a percepției consumatorului „Sa ințelegem mai bine alimentele”, organizata in premiera naționala de RO.aliment, faciliteaza intalnirea dintre experții in calitate/testare si consumatorii romani in gradina Mall Palas Iasi, pe 19 si 20 iulie. Cu aceasta ocazie, revista RO.aliment invita locuitorii Iasiului, jurnalistii ce acopera aceasta zona sau domeniul sanatații, […]

Autor: Agrostandard | 7 July, 2019 | 0 comentarii | 449 vizualizari | 1 vot

viorel marin

De-a lungul timpului ne-am tot obisnuit ca lumea sa se planga de accesul greoi la fondurile europene nerambursabile. Birocratia a constituit o tema intens discutata, care si astazi ramane de actualitate. Va vine sa credeti sau nu, exista un program de finantare adresat fermierilor care nu se inscrie in tiparele impamantenite pana acum si la […]

Autor: Agrostandard | 3 July, 2019 | 0 comentarii | 112 vizualizari | 1 vot

valvis

Romania este o forta in domeniul apelor minerale, nu doar pe plan european, ci si mondial. Din pacate, insa, desi tara noastra detine 60% din rezervele potentiale de ape minerale ale Europei, prezenta pe piata internationala este mai mult decat modesta. O dovedesc si cifrele: o productie interna de 1,8 miliarde de litri si o […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
01 Mai 2019 | 0 comentarii | 2775 vizualizari | 5 voturi
28 Iun 2019 | 1 comentarii | 1611 vizualizari | 3 voturi
11 Iul 2019 | 0 comentarii | 65 vizualizari | 2 voturi
26 Iun 2019 | 0 comentarii | 81 vizualizari | 2 voturi
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Groupama Asigurari
Rossmann
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional
Romanian Financial Conference



bad politics

2019 © Agrostandard