Sustine Agrostandard
starea vremii
Industria alimentara
Premiera pentru piata locala a pestelui: Ocean Fish intra pe segmentul „Ready to Cook”
Agrostandard | 8 November, 2016 | 0 comentarii | 276 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

aleseaOcean Fish Romania, lider de piata pe segmentul pestelui si fructelor de mare, a lansat la Indagra Food, eveniment desfasurat la Romexpo in perioada 2-6 Noiembrie 2016, Gama de produse „Ready to Cook”, un concept inovativ care vine in intampinarea celor mai pretentiosi consumatori, cu un stil de viata activ, care sunt mereu pe fuga, dar care stiu sa se bucure de o masa gustoasa, sanatoasa si usor de preparat. Gama „Ready to Cook”, o premiera pentru piata locala, contine 5 retete pe baza de „somon”, atent selectionate. Podusele beneficiaza de un ambalaj special, care permite gatirea in doar cinci minute, spre deosebire de 20-30 minute, cel putin, cat necesita somonul in mod obisnuit. La realizarea acestui proiect s-a lucrat aproape un an si jumatate, iar conceputul a fost gandit alaturi de chef Petru Buiuca, primul castigator al MasterChef. La evenimenul de lansare a fost prezenta si Alteta sa Regala, Principesa Maria. “Gama este formata din cinci produse, trei din somon norvegian, in variantele in sos provence, in sos picant si in sos curry si doua din somon salbatic de Alaska – in variantele in sos de usturoi si picant. Vrem sa satisfacem gusturile consumatorilor care iubesc consumul mai gras – somonul norvegian contine mult mai multa Omega 3 si 6 si este foarte suculent- , dar si ale vegetarienilor, pentru ca somonul de Alaska are mai putine grasimi, fiind insa la fel de gustos”, a declarat Alesea Brinzila, manager Import Export al companiei. Ea spune ca in ultima vreme s-a remarcat o crestere a consumului de somon, in ciuda faptului ca pretul s-a marit cu circa 40%.

Gama „Ready to Cook” va fi lansata incepand de luni in magazinele proprii, iar de la 1 decembrie va putea fi gasita si in retail. Ea se imbogati in viitor si cu alte produse, precum fructele de mare, de exemplu.

Ocean Fish importa materia prima, circa 90%, din tarile Nordice (Norvegia, Islanda, Insulele Feroe, Danemarca), dar si din Asia, Alaska, SUA, America Latina, Noua Zeelanda, Turcia, Grecia etc, fiind cel mai mare importator de somon fresh (15-200 tone/saptamana).

De pe piata locala se asigura in general crap proaspat de Dunare, pastrav si mai ales ingrediente. Din pacate, in lipsa unei sustineri din partea Guvernului, preturile la pestele cumparat din intern nu sunt competitive cu cele practicate de straini. La pastrav, de exemplu, Ocean Fisch face importuri din Turcia, pretul fiind mai mic decat cel al producatorilor interni. Ocean Fish detine o unitate de productie la Afumati, localitate aflata in apropierea Bucurestiului, cu o capacitate de productie de peste 5.000 de tone pe an, respectiv 15.000 de tone capacitate de stocare. Valoarea investitiilor realizate aici depaseste 22 milioane de euro, o parte din suma fiind asigurata de cele cinci proiecte realizate cu bani europeni.

Prezenta la targuri, un “rau” necesar

Ocean Fish participa in fiecare an la principalele targuri de profil din strainatate pe cont propriu, la fel ca si alti producatori romani, si nicidecum prin asociatii sprijinite de catre stat, asa cum se intampla in cazul multor tari,i spune Brinzila. Din pacate, insa, Romania este privita ca o tara in curs de dezvoltare, iar toata lumea se asteapta ca preturile produselor sa fie mici.

“Toata materia prima, logic, are acelasi pret si calitate, cand vin clientii din Franta sau Germania se asteapta ca pretul la somonul din Romania sa fie foarte mic. Bineinteles, manopera este mai mica, din cauza salariilor, dar noi nu crestem somonul in balta din Afumati, aducem aceeasi materie prima. Ne-am lovit deseori de aceasta perceptie”, afirma Brinzila.

Prezenta la targuri internationale precum cele de la Paris, Koln sau Bruxelles este deosebit de importanta, pentru ca aici se incheie contractele cu partenerii externi. Asa a si devenit posibil ca produsele Ocean Fish sa poata fi gasite in magazinele din Franta sau chiar in Dubai.
Ocean Fish realizeaza exporturi in toata Europa de Est, inclusiv in Republica Moldova, unde urmeaza sa se investeasca intr-o unitate de procesare. Gama include produse din portofoliul firmei, dar si de private label pentru clientii din retail. Pestele fresh reprezinta 50% din livrari, urmat de produsele semipreparate (25%) si cele congelate (25%). Produsele marca proprie au o pondere de 40%, restul fiind private label.

Ocean Fish estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de peste 35 milioane de euro, nivel realizat in 2015. Cresterea vine o data cu dezvoltarea lantului propriu de magazine, care numara in prezent 4 unitati. De altfel, anul viitor, extinderea lantului de magazine in toata tara (Iasi, Bacau, Timisoara si Cluj) va constitui una dintre prioritatile companiei.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

twenty − 3 =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 14 February, 2018 | 0 comentarii | 47 vizualizari | 1 vot

cioco

Chiar daca romanii nu sunt mari consumatori de ciocolata, ungurii, de exemplu, mananca de doua ori mai mult, iar elvetienii, de vreo sase ori aproape – trendul ascendent din ultimii ani ii face pe jucatorii din piata sa fie optimisti. Afacerile din piata de ciocolata au atins in 2016 nivelul de 4,5 miliarde de lei, […]

Autor: Agrostandard | 18 January, 2018 | 0 comentarii | 169 vizualizari | 1 vot

berlin

In perioada 19 – 28 ianuarie 2018 va avea loc, la Berlin, Germania, cea de a 83- a editie a expozitiei internationale „Saptamana Verde”, la care Bulgaria va fi tara partenera. La editia din acest an, Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale (MADR) va participa cu un stand la care vor fi prezenti experti din cadrul […]

Autor: Agrostandard | 18 January, 2018 | 0 comentarii | 180 vizualizari | 1 vot

Carmela si laurentiu

Romanii consuma mai mult cozonac de Paste decat de Craciun, potrivit cifrelor comunicate de Cofetariile Delice, care au la baza vanzarile realizate in luna decembrie 2017. ”In cea mai buna zi din perioada Craciunului, care tocmai a trecut, am vandut peste 500 de cozonaci, in cele 7 cofetarii de sub brandul Cofetariile Delice, dar si […]

Autor: Agrostandard | 14 January, 2018 | 0 comentarii | 118 vizualizari | 1 vot

vaca lapte

Productia de lapte de vaca colectata in noiembrie 2017 a fost mai mica cu circa 10% fata de luna anterioara, in timp ce raportat la perioada similara din 2016, cresterea este de peste 10%, potrivit datelor Institutului National de Statistică (INS). În luna noiembrie 2017, cantitatea de lapte de vaca colectata de unitatile procesatoare a […]

Autor: Agrostandard | 20 December, 2017 | 0 comentarii | 359 vizualizari | 1 vot

supermarket

Bugetul total (Craciun si Revelion) alocat pentru Sarbatorile din acest an este estimat la 1.717 lei, conform datelor studiului „Cumparaturile de Sarbatori”, realizat de MEDNET Marketing Research Center in mediul urban (orase mari +100.000 locuitori, orase mijlocii 30.000 – 100.000 locuitori si orase mici sub 30.000 locuitori), Astfel, mai mult de jumatate dintre locuitorii din […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
29 Noi 2017 | 0 comentarii | 1628 vizualizari | 3 voturi
29 Ian 2018 | 0 comentarii | 296 vizualizari | 2 voturi
21 Ian 2018 | 0 comentarii | 995 vizualizari | 2 voturi
14 Dec 2017 | 0 comentarii | 245 vizualizari | 2 voturi
»
15 Dec 2017 | 0 comentarii | 3509 vizualizari | 1 vot
»
20 Dec 2017 | 0 comentarii | 2576 vizualizari | 1 vot
»
21 Noi 2017 | 1 comentarii | 2450 vizualizari | 2 voturi
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Ameropa



bad politics

2018 © Agrostandard