Sustine Agrostandard
starea vremii
Industria alimentara
Premiera pentru piata locala a pestelui: Ocean Fish intra pe segmentul „Ready to Cook”
Agrostandard | 8 November, 2016 | 0 comentarii | 227 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

aleseaOcean Fish Romania, lider de piata pe segmentul pestelui si fructelor de mare, a lansat la Indagra Food, eveniment desfasurat la Romexpo in perioada 2-6 Noiembrie 2016, Gama de produse „Ready to Cook”, un concept inovativ care vine in intampinarea celor mai pretentiosi consumatori, cu un stil de viata activ, care sunt mereu pe fuga, dar care stiu sa se bucure de o masa gustoasa, sanatoasa si usor de preparat. Gama „Ready to Cook”, o premiera pentru piata locala, contine 5 retete pe baza de „somon”, atent selectionate. Podusele beneficiaza de un ambalaj special, care permite gatirea in doar cinci minute, spre deosebire de 20-30 minute, cel putin, cat necesita somonul in mod obisnuit. La realizarea acestui proiect s-a lucrat aproape un an si jumatate, iar conceputul a fost gandit alaturi de chef Petru Buiuca, primul castigator al MasterChef. La evenimenul de lansare a fost prezenta si Alteta sa Regala, Principesa Maria. “Gama este formata din cinci produse, trei din somon norvegian, in variantele in sos provence, in sos picant si in sos curry si doua din somon salbatic de Alaska – in variantele in sos de usturoi si picant. Vrem sa satisfacem gusturile consumatorilor care iubesc consumul mai gras – somonul norvegian contine mult mai multa Omega 3 si 6 si este foarte suculent- , dar si ale vegetarienilor, pentru ca somonul de Alaska are mai putine grasimi, fiind insa la fel de gustos”, a declarat Alesea Brinzila, manager Import Export al companiei. Ea spune ca in ultima vreme s-a remarcat o crestere a consumului de somon, in ciuda faptului ca pretul s-a marit cu circa 40%.

Gama „Ready to Cook” va fi lansata incepand de luni in magazinele proprii, iar de la 1 decembrie va putea fi gasita si in retail. Ea se imbogati in viitor si cu alte produse, precum fructele de mare, de exemplu.

Ocean Fish importa materia prima, circa 90%, din tarile Nordice (Norvegia, Islanda, Insulele Feroe, Danemarca), dar si din Asia, Alaska, SUA, America Latina, Noua Zeelanda, Turcia, Grecia etc, fiind cel mai mare importator de somon fresh (15-200 tone/saptamana).

De pe piata locala se asigura in general crap proaspat de Dunare, pastrav si mai ales ingrediente. Din pacate, in lipsa unei sustineri din partea Guvernului, preturile la pestele cumparat din intern nu sunt competitive cu cele practicate de straini. La pastrav, de exemplu, Ocean Fisch face importuri din Turcia, pretul fiind mai mic decat cel al producatorilor interni. Ocean Fish detine o unitate de productie la Afumati, localitate aflata in apropierea Bucurestiului, cu o capacitate de productie de peste 5.000 de tone pe an, respectiv 15.000 de tone capacitate de stocare. Valoarea investitiilor realizate aici depaseste 22 milioane de euro, o parte din suma fiind asigurata de cele cinci proiecte realizate cu bani europeni.

Prezenta la targuri, un “rau” necesar

Ocean Fish participa in fiecare an la principalele targuri de profil din strainatate pe cont propriu, la fel ca si alti producatori romani, si nicidecum prin asociatii sprijinite de catre stat, asa cum se intampla in cazul multor tari,i spune Brinzila. Din pacate, insa, Romania este privita ca o tara in curs de dezvoltare, iar toata lumea se asteapta ca preturile produselor sa fie mici.

“Toata materia prima, logic, are acelasi pret si calitate, cand vin clientii din Franta sau Germania se asteapta ca pretul la somonul din Romania sa fie foarte mic. Bineinteles, manopera este mai mica, din cauza salariilor, dar noi nu crestem somonul in balta din Afumati, aducem aceeasi materie prima. Ne-am lovit deseori de aceasta perceptie”, afirma Brinzila.

Prezenta la targuri internationale precum cele de la Paris, Koln sau Bruxelles este deosebit de importanta, pentru ca aici se incheie contractele cu partenerii externi. Asa a si devenit posibil ca produsele Ocean Fish sa poata fi gasite in magazinele din Franta sau chiar in Dubai.
Ocean Fish realizeaza exporturi in toata Europa de Est, inclusiv in Republica Moldova, unde urmeaza sa se investeasca intr-o unitate de procesare. Gama include produse din portofoliul firmei, dar si de private label pentru clientii din retail. Pestele fresh reprezinta 50% din livrari, urmat de produsele semipreparate (25%) si cele congelate (25%). Produsele marca proprie au o pondere de 40%, restul fiind private label.

Ocean Fish estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de peste 35 milioane de euro, nivel realizat in 2015. Cresterea vine o data cu dezvoltarea lantului propriu de magazine, care numara in prezent 4 unitati. De altfel, anul viitor, extinderea lantului de magazine in toata tara (Iasi, Bacau, Timisoara si Cluj) va constitui una dintre prioritatile companiei.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

eleven − seven =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 15 October, 2017 | 0 comentarii | 108 vizualizari | 1 vot

CocoRico la targul Anuga

CocoRico, brandul 100% romanesc al grupului Aaylex, prezent pe pietele din 10 tari europene, a participat la targul Anuga din Koln, cel mai mare si cel mai important eveniment mondial din domeniul industriei alimentare al anului 2017. Targul Anuga, desfasurat anul acesta sub genericul ”Gusta viitorul”, a gazduit 7.200 de companii din 108 de tari, […]

Autor: Agrostandard | 12 October, 2017 | 0 comentarii | 186 vizualizari | 1 vot

pungi

Autoritațile din Romania au anunțat ca, incepand de anul viitor, folosirea de pungi din plastic va fi interzisa. Ca alternativa, raman sacosele depanza si pungile de hartie. Sacosele de panza, intotdeauna la moda. Sacosele de panza sunt usor de imprimat si, ca si pungi de hartie, reprezinta un produs prietenos cu mediul inconjurator. Studiile spun […]

Autor: Agrostandard | 10 October, 2017 | 0 comentarii | 419 vizualizari | 1 vot

popescu 1

Daca producatorii de cereale se plang ca 2017 nu este un an bun din cauza preturilor mici, nici brutarii nu au motive de bucurie, dupa cate se pare. Costurile tot mai mari cu salariile, energia electrica si carburantii i-au determinat pe producatorii de paine sa treaca la scumpiri, un proces care se face deja simtit […]

Autor: Agrostandard | 9 October, 2017 | 0 comentarii | 454 vizualizari | 1 vot

pitis

Petre Daea, ministrul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, i-a acordat lui Bogdan-Ionut Tuchilus primul atestat pentru un produs traditional din judetul Vrancea – ”Painea lui Pitis” – in cadrul Festivalului Viei si Vinului Bachus 2017. ”Painea lui Pitis” poarta numele unui brutar din perioada interbelica, fiind astfel un produs local cu traditie indelungata. Painea impletita la […]

Autor: Agrostandard | 9 October, 2017 | 0 comentarii | 2670 vizualizari | 1 vot

saghi

Producatorii romani de carne de porc au viata grea. Importurile tot mai mari de carne din strainatate, fie ca vorbim de carne congelata sau refrigerata, dar si preturile mci oferite de abatoare sunt doar cateva din motivele care dau batai de cap crescatorilor romani de porci. Pentru multi, lantul integrat constituie solutia care ii mentine […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
12 Oct 2017 | 0 comentarii | 1386 vizualizari | 4 voturi
17 Sep 2017 | 0 comentarii | 1763 vizualizari | 4 voturi
12 Oct 2017 | 0 comentarii | 2003 vizualizari | 2 voturi
»
21 Iul 2017 | 0 comentarii | 5112 vizualizari | 2 voturi
»
20 Sep 2017 | 0 comentarii | 3532 vizualizari | 2 voturi
»
22 Iul 2017 | 0 comentarii | 2941 vizualizari | 1 vot
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze



bad politics

2017 © Agrostandard