Distributie-Comert
Premiera la Varasti. Carrefour este primul retailer care isi infiinteaza o cooperativa agricola
Agrostandard | 31 March, 2017 | 3 comentarii | 1312 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

carrefourNoua Lege a supermarketurilor care prevede obligatia retailerilor de a asigura 51% produse proaspete romanesti pe rafturi a starnit o adevarata emulatie atat printre comercianti, ci si printre legumicultori. Retailerii au ajuns chiar sa-si infiinteze cooperative proprii pentru a-si asigura legumele, in timp ce producatorii incep sa se gandeasca sa-si creeze retelele lor de magazine… In premiera pentru piata locala, Carrefour si-a infiintat o cooperativa agricola. Grupul francez a lansat Cooperativa Agricola Carrefour Varasti, un proiect de anvergura, care aduce mai aproape producatorii agricoli cu experienta si oamenii care apreciaza produsele romanesti de calitate, cu super gust si la preturi avantajoase, dupa cum sustin oficialii companiei franceze.

Cele 80 de familii membre vor produce 5.000 tone de legume pe an, de pe cele 60 de hectare de teren, dintre care 15 acoperite de solarii. Gama de legume include roșii, salată, ardei, dovlecei, fasole, vinete, varză, țelină, ceapă, usturoi si verdeață.

La Vărăști a fost construit si un depozit de 300 mp în care producătorii locali membri ai cooperativei își aduc legumele. De acolo, acestea sunt transportate către depozitul central, iar apoi, în magazinele din rețeaua Carrefour din toata tara. Astfel, in doar cateva ore legumele crescute de micii producători agricoli ajung din pământ în magazine, în toată țara, ceea ce este un lucru bun pentru toată lumea.

Citeste si Carrefour: Producatorii romani de fructe si legume asigura pana la 70% din necesar

“Toate legumele sunt cultivate pe terenuri curate, cu îngrășăminte naturale. Plantele cresc în pământ, nu în substrat, din răsaduri sănătoase, plantate și alese cu grijă chiar de producători. Roadele sunt culese doar când ating mărimea potrivită și sunt pe deplin colorate și coapte”, potrivit informatiilor publicate pe site-ul Carrefour.

Pe cand vom vedea si retele proprii de magazine ale producatorilor?

3 Comments

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

16 + 10 =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 21 July, 2017 | 0 comentarii | 4867 vizualizari | 2 voturi

PROFI Malu Loco (1)

Cu o retea de circa 600 magazine in 322 de localitati si o echipa de aproape 12.000 de oameni, PROFI este reteaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografica din Romania, dupa cum sustin oficialii companiei. Dupa ce a patruns in mai toate orasele importante ale tarii, acum reteaua poloneza ataca satele Romaniei, […]

Autor: Agrostandard | 17 July, 2017 | 0 comentarii | 1764 vizualizari | 1 vot

k1

Kaufland Romania reinventeaza conceptul de hipermarket si lanseaza prima retea de gradini urbane comunitare, transformandu-si acoperisurile, exteriorul parcarilor si al magazinelor in spatii verzi cultivate cu legume, fructe, arbusti, plante aromatice si flori, care pot fi folosite de comunitate. „Gradinescu”, cum este denumit proiectul dezvoltat de Kaufland impreuna cu partenerii de la Asociatia Institutul de […]

Autor: Agrostandard | 14 July, 2017 | 1 comentarii | 1563 vizualizari | 1 vot

grau

Masuri de fluidizare a traficului destinat transporturilor de cereale. In aceasta perioada este in plina desfasurare in toate zonele tarii recoltarea, transportul si depozitarea cerealelor (in special orz, rapita, grau, mazare), motiv pentru care, Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale efectueaza actiuni de supraveghere si sprijin permanent pentru optimizarea acestor activitati in punctele unde se efectueaza […]

Autor: Agrostandard | 11 July, 2017 | 0 comentarii | 972 vizualizari | 1 vot

grau seminte

In Monitorul Oficial al Romaniei nr. 537 din 10 iulie 2017 a fost publicat Ordinul ministrului agriculturii si dezvoltarii rurale nr. 228/2017 privind aprobarea Manualului de gradare pentru semintele de consum. Manualul de gradare are rolul de a servi drept instrument de lucru pentru gradatori si cuprinde informatii ce ofera posibilitatea stabilirii calitatii reale a […]

Autor: Agrostandard | 6 July, 2017 | 0 comentarii | 124 vizualizari | 1 vot

kaufland fresh

Kaufland Romania se transforma si are o noua identitate vizuala, fresh, ce reinventeaza in acelasi timp experienta de cumparaturi oferita clientilor sai. Reinnoirea identitatii Kaufland Romania se subscrie indemnului lansat prin campania Noul Tu traieste fresh, si continua astfel, prin exemplul propriu, demersul de a inspira in randul clientilor dorinta de reinventare si de a […]

"Conferinta legume fructe"
"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
21 Iul 2017 | 0 comentarii | 4867 vizualizari | 2 voturi
18 Iun 2017 | 1 comentarii | 6506 vizualizari | 2 voturi
17 Iun 2017 | 1 comentarii | 5294 vizualizari | 2 voturi
»
09 Iul 2017 | 2 comentarii | 9971 vizualizari | 1 vot
»
18 Iun 2017 | 1 comentarii | 6506 vizualizari | 2 voturi
»
17 Iun 2017 | 1 comentarii | 5294 vizualizari | 2 voturi
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze



bad politics

2017 © Agrostandard