Sustine Agrostandard
arhiva stiri
starea vremii
Industria alimentara
Napolact, cel mai puternic brand alimentar romanesc
Agrostandard | 16 September, 2016 | 0 comentarii | 2865 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

napolactNapolact urca un loc si ocupa in acest an a noua pozitie din “Top 100 cele mai puternice branduri romanesti”, fiind totodata singura marca de produse alimentare si singurul brand din industria lactatelor care se regaseste in top 10. Mai mult, in categoria clasamentului dedicata produselor alimentare, Napolact se afla in continuare pe primul loc. “Top 100 cele mai puternice branduri romanesti”, publicat de Revista Biz, prezinta rezultatele studiului realizat de compania de cercetare Unlock Market Research. “Faptul ca Napolact se plaseaza, pentru al doilea an consecutiv, pe prima pozitie in randul produselor alimentare romanesti din Top 100 cele mai puternice branduri autohtone este inca o dovada a fidelitatii consumatorilor fata de produsele care le-au castigat increderea de-a lungul timpului, respectandu-si promisiunile. Acest lucru ne onoreaza si ne determina sa dezvoltam constant brandul si portofoliul prin noi produse dedicate, precum noi sortimente de branza, iaurturi cu fructe sau gama de lactate BIO, lansate in acest an si realizate cu lapte ce provine exclusiv de la ferme din Ardeal”, a declarat Razvan Orbulescu, Marketing Director al FrieslandCampina Romania.

Traditia Napolact dateaza de acum mai bine de 100 de ani. In 1905, se infiinteaza la Cluj-Napoca un mic atelier de lactate, “strabunul” Napolact, loc in care se produceau unt si branza de vaci. Atelierul incepe sa-si extinda productia si, din 1936, comercializeaza iaurt si branzeturi. Mica fabrica de lactate din Cluj este nationalizata in 1948, odata cu preluarea de catre stat a tuturor intreprinderilor private, si este redenumita “Intreprinderea de Industrializarea Laptelui Cluj”, nume sub care a functionat pana in 1990, anul in care apare brandul romanesc din ziua de azi.

Odata cu schimbarea regimului, intreprinderea se transforma in Napolact si incepe sa dezvolte relatii speciale cu micii fermieri din tot Ardealul, pe care ii sustine cu programe dedicate de dezvoltare a fermelor. Astfel de parteneriate cu fermierii locali continua pana in zilele noastre. Napolact si-a asumat un angajament special, acela de a folosi exclusiv lapte proaspat din Ardeal pentru toate produsele sale, promisiune pe care o respecta cu strictete, pasiune si dedicare, se arata intr-un comunicat al companiei.
FrieslandCampina produce in Romania peste 30 de sortimente de produse lactate, de la lapte, iaurt, smantana, pana la branzeturi.

Despre FrieslandCampina Romania

FrieslandCampina Romania este filiala locala a uneia dintre cele mai mari cooperative din domeniul lactatelor, Royal FrieslandCampina. FrieslandCampina este prezenta pe piata din Romania cu brandurile Napolact, Milli, Oke si Frico si ofera o gama larga de produse: lapte de consum, iaurt, telemea, unt, smantana si branzeturi fermentate. Materia prima utilizata pentru productia principalului brand, Napolact, este colectata de catre FrieslandCampina Romania de la o retea extinsa de fermieri din Ardeal.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 29 November, 2020 | 0 comentarii | 44 vizualizari | 1 vot

BFS-Varujan-750x430

Deputatul Varujan Pambuccian, membru in Comisia pentru Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor, vrea abtina iacrederea alegătorilor pentru al optulea mandat de parlamentar! Va fi o continuare a muncii de peste 15 ani, a eforturilor sustinute pentru dezvoltarea industriei de IT&C (care a devenit una dintre cele mai performante din Romania), dar de data aceasta, intr-un alt […]

Autor: Agrostandard | 27 November, 2020 | 0 comentarii | 351 vizualizari | 1 vot

KV_Invitatie mici producatori_Kaufland Romania

Micii producatori locali de legume fructe din intreaga tara sunt invitati sa se inscrie pana pe 7 decembrie 2020 in program, printr-un e-mail la office@kaufland.ro! Pentru a fi alaturi de producatorii mici de legume fructe afectati de dificultati in perioada aceasta, Kaufland Romania isi pune la dispozitie spatiile din magazine, pentru ca acestia sa isi […]

Autor: Agrostandard | 26 November, 2020 | 0 comentarii | 138 vizualizari | 1 vot

KV_Carne de porc romaneasca_Program Kaufland

Premiera in retail: Kaufland dezvolta primul program agricol pentru carne de porc romaneasca in magazine – ,,Porc nascut si crescut in Romania si introduce noi standarde de calitate pentru cresterea porcilor! Kaufland este primul lant de magazine in care 100% din carnea de porc de la Raftul Romanesc provine de la porci nascuti, si nu […]

Autor: Agrostandard | 21 November, 2020 | 0 comentarii | 55 vizualizari | 0 voturi

Napolact Granola

FrieslandCampina Romania le ofera amatorilor unui stil de viata sanatos doua noi optiuni pentru un mic-dejun savuros – iaurturi bio cu granola, fie ele cu capsuni si zmeura sau cu seminte si miere. O noua gama de iaurturi Napolact BIO le sta la dispozitie celor care mizeaza pe cea mai importanta masa a zilei si […]

Autor: Agrostandard | 21 November, 2020 | 0 comentarii | 99 vizualizari | 1 vot

lidl

Lidl sprijina producatorii locali prin facilitarea exportului de produse autohtone catre magazinele Lidl din Europa, in valoare de 59 milioane de euro, in 2019. Datele au fost extrase din cel de-al treilea raport de sustenabilitate lansat de retailer, care acopera perioada 1 martie 2019 – 29 februarie 2020, se rataa intr-un comunicat al companiei. In […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Hydro
Rossmann
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional



bad politics

2020 © Agrostandard