Sustine Agrostandard
starea vremii
Industria alimentara
Napolact, cel mai puternic brand alimentar romanesc
Agrostandard | 16 September, 2016 | 0 comentarii | 900 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

napolactNapolact urca un loc si ocupa in acest an a noua pozitie din “Top 100 cele mai puternice branduri romanesti”, fiind totodata singura marca de produse alimentare si singurul brand din industria lactatelor care se regaseste in top 10. Mai mult, in categoria clasamentului dedicata produselor alimentare, Napolact se afla in continuare pe primul loc. “Top 100 cele mai puternice branduri romanesti”, publicat de Revista Biz, prezinta rezultatele studiului realizat de compania de cercetare Unlock Market Research. “Faptul ca Napolact se plaseaza, pentru al doilea an consecutiv, pe prima pozitie in randul produselor alimentare romanesti din Top 100 cele mai puternice branduri autohtone este inca o dovada a fidelitatii consumatorilor fata de produsele care le-au castigat increderea de-a lungul timpului, respectandu-si promisiunile. Acest lucru ne onoreaza si ne determina sa dezvoltam constant brandul si portofoliul prin noi produse dedicate, precum noi sortimente de branza, iaurturi cu fructe sau gama de lactate BIO, lansate in acest an si realizate cu lapte ce provine exclusiv de la ferme din Ardeal”, a declarat Razvan Orbulescu, Marketing Director al FrieslandCampina Romania.

Traditia Napolact dateaza de acum mai bine de 100 de ani. In 1905, se infiinteaza la Cluj-Napoca un mic atelier de lactate, “strabunul” Napolact, loc in care se produceau unt si branza de vaci. Atelierul incepe sa-si extinda productia si, din 1936, comercializeaza iaurt si branzeturi. Mica fabrica de lactate din Cluj este nationalizata in 1948, odata cu preluarea de catre stat a tuturor intreprinderilor private, si este redenumita “Intreprinderea de Industrializarea Laptelui Cluj”, nume sub care a functionat pana in 1990, anul in care apare brandul romanesc din ziua de azi.

Odata cu schimbarea regimului, intreprinderea se transforma in Napolact si incepe sa dezvolte relatii speciale cu micii fermieri din tot Ardealul, pe care ii sustine cu programe dedicate de dezvoltare a fermelor. Astfel de parteneriate cu fermierii locali continua pana in zilele noastre. Napolact si-a asumat un angajament special, acela de a folosi exclusiv lapte proaspat din Ardeal pentru toate produsele sale, promisiune pe care o respecta cu strictete, pasiune si dedicare, se arata intr-un comunicat al companiei.
FrieslandCampina produce in Romania peste 30 de sortimente de produse lactate, de la lapte, iaurt, smantana, pana la branzeturi.

Despre FrieslandCampina Romania

FrieslandCampina Romania este filiala locala a uneia dintre cele mai mari cooperative din domeniul lactatelor, Royal FrieslandCampina. FrieslandCampina este prezenta pe piata din Romania cu brandurile Napolact, Milli, Oke si Frico si ofera o gama larga de produse: lapte de consum, iaurt, telemea, unt, smantana si branzeturi fermentate. Materia prima utilizata pentru productia principalului brand, Napolact, este colectata de catre FrieslandCampina Romania de la o retea extinsa de fermieri din Ardeal.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

19 − three =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 14 January, 2018 | 0 comentarii | 74 vizualizari | 1 vot

vaca lapte

Productia de lapte de vaca colectata in noiembrie 2017 a fost mai mica cu circa 10% fata de luna anterioara, in timp ce raportat la perioada similara din 2016, cresterea este de peste 10%, potrivit datelor Institutului National de Statistică (INS). În luna noiembrie 2017, cantitatea de lapte de vaca colectata de unitatile procesatoare a […]

Autor: Agrostandard | 20 December, 2017 | 0 comentarii | 331 vizualizari | 1 vot

supermarket

Bugetul total (Craciun si Revelion) alocat pentru Sarbatorile din acest an este estimat la 1.717 lei, conform datelor studiului „Cumparaturile de Sarbatori”, realizat de MEDNET Marketing Research Center in mediul urban (orase mari +100.000 locuitori, orase mijlocii 30.000 – 100.000 locuitori si orase mici sub 30.000 locuitori), Astfel, mai mult de jumatate dintre locuitorii din […]

Autor: Agrostandard | 14 December, 2017 | 0 comentarii | 178 vizualizari | 2 voturi

sosuri baneasa

Exigenta romanilor din ce in ce mai mare in ceea ce priveste calitatea produselor alimentare pe care le consuma, a provocat si provoaca in continuare brand-ul Baneasa sa se ridice la inaltimea asteptarilor acestora. Pastrand aceeasi nota de exigenta si tinand cont de toate cerintele specifice publicului roman, Baneasa a creat o gama speciala de […]

Autor: Agrostandard | 12 December, 2017 | 0 comentarii | 252 vizualizari | 1 vot

magazin

Piata romaneasca de retail este estimata, in prezent, la 40 miliarde euro, 85% din produsele vandute in lantul de comert fiind de origine mixta, iar 15% sunt produse locale, conform unui studiu de realizat de Euler Hermes. In 2016, piata de retail din Romania a inregistrat o crestere de 12% pe fondul majorarii salariului minim […]

Autor: Agrostandard | 10 December, 2017 | 0 comentarii | 483 vizualizari | 1 vot

CARNE

In preajma sarbatorilor de iarna cand, in mod traditional, creste consumul de produse alimentare, ANSVSA recomanda cetatenilor sa achiziționeze produse alimentare numai din unitati sau spatii autorizate sanitar veterinar. In cadrul acestor unitați autorizate atat carnea cat si alte produse de origine animala sau non-animala au fost supuse controlului sanitar-veterinar si pentru siguranta alimentelor si […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
29 Noi 2017 | 0 comentarii | 1518 vizualizari | 3 voturi
14 Dec 2017 | 0 comentarii | 178 vizualizari | 2 voturi
»
24 Oct 2017 | 0 comentarii | 3487 vizualizari | 2 voturi
»
15 Dec 2017 | 0 comentarii | 3404 vizualizari | 1 vot
»
22 Oct 2017 | 0 comentarii | 3158 vizualizari | 1 vot
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Ameropa



bad politics

2018 © Agrostandard