Sustine Agrostandard
starea vremii
Industria alimentara
Napolact, cel mai puternic brand alimentar romanesc
Agrostandard | 16 September, 2016 | 0 comentarii | 760 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

napolactNapolact urca un loc si ocupa in acest an a noua pozitie din “Top 100 cele mai puternice branduri romanesti”, fiind totodata singura marca de produse alimentare si singurul brand din industria lactatelor care se regaseste in top 10. Mai mult, in categoria clasamentului dedicata produselor alimentare, Napolact se afla in continuare pe primul loc. “Top 100 cele mai puternice branduri romanesti”, publicat de Revista Biz, prezinta rezultatele studiului realizat de compania de cercetare Unlock Market Research. “Faptul ca Napolact se plaseaza, pentru al doilea an consecutiv, pe prima pozitie in randul produselor alimentare romanesti din Top 100 cele mai puternice branduri autohtone este inca o dovada a fidelitatii consumatorilor fata de produsele care le-au castigat increderea de-a lungul timpului, respectandu-si promisiunile. Acest lucru ne onoreaza si ne determina sa dezvoltam constant brandul si portofoliul prin noi produse dedicate, precum noi sortimente de branza, iaurturi cu fructe sau gama de lactate BIO, lansate in acest an si realizate cu lapte ce provine exclusiv de la ferme din Ardeal”, a declarat Razvan Orbulescu, Marketing Director al FrieslandCampina Romania.

Traditia Napolact dateaza de acum mai bine de 100 de ani. In 1905, se infiinteaza la Cluj-Napoca un mic atelier de lactate, “strabunul” Napolact, loc in care se produceau unt si branza de vaci. Atelierul incepe sa-si extinda productia si, din 1936, comercializeaza iaurt si branzeturi. Mica fabrica de lactate din Cluj este nationalizata in 1948, odata cu preluarea de catre stat a tuturor intreprinderilor private, si este redenumita “Intreprinderea de Industrializarea Laptelui Cluj”, nume sub care a functionat pana in 1990, anul in care apare brandul romanesc din ziua de azi.

Odata cu schimbarea regimului, intreprinderea se transforma in Napolact si incepe sa dezvolte relatii speciale cu micii fermieri din tot Ardealul, pe care ii sustine cu programe dedicate de dezvoltare a fermelor. Astfel de parteneriate cu fermierii locali continua pana in zilele noastre. Napolact si-a asumat un angajament special, acela de a folosi exclusiv lapte proaspat din Ardeal pentru toate produsele sale, promisiune pe care o respecta cu strictete, pasiune si dedicare, se arata intr-un comunicat al companiei.
FrieslandCampina produce in Romania peste 30 de sortimente de produse lactate, de la lapte, iaurt, smantana, pana la branzeturi.

Despre FrieslandCampina Romania

FrieslandCampina Romania este filiala locala a uneia dintre cele mai mari cooperative din domeniul lactatelor, Royal FrieslandCampina. FrieslandCampina este prezenta pe piata din Romania cu brandurile Napolact, Milli, Oke si Frico si ofera o gama larga de produse: lapte de consum, iaurt, telemea, unt, smantana si branzeturi fermentate. Materia prima utilizata pentru productia principalului brand, Napolact, este colectata de catre FrieslandCampina Romania de la o retea extinsa de fermieri din Ardeal.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

16 − seven =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 15 October, 2017 | 0 comentarii | 130 vizualizari | 1 vot

CocoRico la targul Anuga

CocoRico, brandul 100% romanesc al grupului Aaylex, prezent pe pietele din 10 tari europene, a participat la targul Anuga din Koln, cel mai mare si cel mai important eveniment mondial din domeniul industriei alimentare al anului 2017. Targul Anuga, desfasurat anul acesta sub genericul ”Gusta viitorul”, a gazduit 7.200 de companii din 108 de tari, […]

Autor: Agrostandard | 12 October, 2017 | 0 comentarii | 191 vizualizari | 1 vot

pungi

Autoritațile din Romania au anunțat ca, incepand de anul viitor, folosirea de pungi din plastic va fi interzisa. Ca alternativa, raman sacosele depanza si pungile de hartie. Sacosele de panza, intotdeauna la moda. Sacosele de panza sunt usor de imprimat si, ca si pungi de hartie, reprezinta un produs prietenos cu mediul inconjurator. Studiile spun […]

Autor: Agrostandard | 10 October, 2017 | 0 comentarii | 426 vizualizari | 1 vot

popescu 1

Daca producatorii de cereale se plang ca 2017 nu este un an bun din cauza preturilor mici, nici brutarii nu au motive de bucurie, dupa cate se pare. Costurile tot mai mari cu salariile, energia electrica si carburantii i-au determinat pe producatorii de paine sa treaca la scumpiri, un proces care se face deja simtit […]

Autor: Agrostandard | 9 October, 2017 | 0 comentarii | 461 vizualizari | 1 vot

pitis

Petre Daea, ministrul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, i-a acordat lui Bogdan-Ionut Tuchilus primul atestat pentru un produs traditional din judetul Vrancea – ”Painea lui Pitis” – in cadrul Festivalului Viei si Vinului Bachus 2017. ”Painea lui Pitis” poarta numele unui brutar din perioada interbelica, fiind astfel un produs local cu traditie indelungata. Painea impletita la […]

Autor: Agrostandard | 9 October, 2017 | 0 comentarii | 2677 vizualizari | 1 vot

saghi

Producatorii romani de carne de porc au viata grea. Importurile tot mai mari de carne din strainatate, fie ca vorbim de carne congelata sau refrigerata, dar si preturile mci oferite de abatoare sunt doar cateva din motivele care dau batai de cap crescatorilor romani de porci. Pentru multi, lantul integrat constituie solutia care ii mentine […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
12 Oct 2017 | 0 comentarii | 1406 vizualizari | 4 voturi
17 Sep 2017 | 0 comentarii | 1768 vizualizari | 4 voturi
12 Oct 2017 | 0 comentarii | 2026 vizualizari | 2 voturi
»
21 Iul 2017 | 0 comentarii | 5126 vizualizari | 2 voturi
»
20 Sep 2017 | 0 comentarii | 3539 vizualizari | 2 voturi
»
22 Iul 2017 | 0 comentarii | 2945 vizualizari | 1 vot
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze



bad politics

2017 © Agrostandard