Sustine Agrostandard
starea vremii
Industria alimentara
Napolact, cel mai puternic brand alimentar romanesc
Agrostandard | 16 September, 2016 | 0 comentarii | 1165 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

napolactNapolact urca un loc si ocupa in acest an a noua pozitie din “Top 100 cele mai puternice branduri romanesti”, fiind totodata singura marca de produse alimentare si singurul brand din industria lactatelor care se regaseste in top 10. Mai mult, in categoria clasamentului dedicata produselor alimentare, Napolact se afla in continuare pe primul loc. “Top 100 cele mai puternice branduri romanesti”, publicat de Revista Biz, prezinta rezultatele studiului realizat de compania de cercetare Unlock Market Research. “Faptul ca Napolact se plaseaza, pentru al doilea an consecutiv, pe prima pozitie in randul produselor alimentare romanesti din Top 100 cele mai puternice branduri autohtone este inca o dovada a fidelitatii consumatorilor fata de produsele care le-au castigat increderea de-a lungul timpului, respectandu-si promisiunile. Acest lucru ne onoreaza si ne determina sa dezvoltam constant brandul si portofoliul prin noi produse dedicate, precum noi sortimente de branza, iaurturi cu fructe sau gama de lactate BIO, lansate in acest an si realizate cu lapte ce provine exclusiv de la ferme din Ardeal”, a declarat Razvan Orbulescu, Marketing Director al FrieslandCampina Romania.

Traditia Napolact dateaza de acum mai bine de 100 de ani. In 1905, se infiinteaza la Cluj-Napoca un mic atelier de lactate, “strabunul” Napolact, loc in care se produceau unt si branza de vaci. Atelierul incepe sa-si extinda productia si, din 1936, comercializeaza iaurt si branzeturi. Mica fabrica de lactate din Cluj este nationalizata in 1948, odata cu preluarea de catre stat a tuturor intreprinderilor private, si este redenumita “Intreprinderea de Industrializarea Laptelui Cluj”, nume sub care a functionat pana in 1990, anul in care apare brandul romanesc din ziua de azi.

Odata cu schimbarea regimului, intreprinderea se transforma in Napolact si incepe sa dezvolte relatii speciale cu micii fermieri din tot Ardealul, pe care ii sustine cu programe dedicate de dezvoltare a fermelor. Astfel de parteneriate cu fermierii locali continua pana in zilele noastre. Napolact si-a asumat un angajament special, acela de a folosi exclusiv lapte proaspat din Ardeal pentru toate produsele sale, promisiune pe care o respecta cu strictete, pasiune si dedicare, se arata intr-un comunicat al companiei.
FrieslandCampina produce in Romania peste 30 de sortimente de produse lactate, de la lapte, iaurt, smantana, pana la branzeturi.

Despre FrieslandCampina Romania

FrieslandCampina Romania este filiala locala a uneia dintre cele mai mari cooperative din domeniul lactatelor, Royal FrieslandCampina. FrieslandCampina este prezenta pe piata din Romania cu brandurile Napolact, Milli, Oke si Frico si ofera o gama larga de produse: lapte de consum, iaurt, telemea, unt, smantana si branzeturi fermentate. Materia prima utilizata pentru productia principalului brand, Napolact, este colectata de catre FrieslandCampina Romania de la o retea extinsa de fermieri din Ardeal.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

13 + 3 =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 22 July, 2018 | 0 comentarii | 1010 vizualizari | 1 vot

tineri fermieri

Cele doua masuri destinate tinerilor fermieri si fermelor mici, adica submasura 6.1 si submasura 6.3, se vor deschide pentru finantare in jurul datei de 1 august, dupa cum a anuntat directorul general al Agentiei pentru Finantarea Investitiilor Rurale (AFIR), Adrian Ionut Chesnoiu. Urmeaza apoi submasurile 4.1 si 4.2., pentru care se preconizeaza ca data de […]

Autor: Agrostandard | 19 July, 2018 | 0 comentarii | 512 vizualizari | 1 vot

MERRG LA PIATA

Doar unul din cinci romani (in general, batrani!) cumpara in mod constant produse din pietele traditionale, iar ponderea lor este in scadere, sustine Teodor Birt, presedintele Asociatiei Administratorilor de Piete din Romania (AAPR). El spune ca, in prezent, pietele acopera 20% din vanzari, procent in scadere in ultimii ani, pe fondul expansiunii retailului. AAPR a […]

Autor: Agrostandard | 19 July, 2018 | 0 comentarii | 589 vizualizari | 1 vot

grau analiza

La acest moment, graul a fost recoltat pe circa 70% din suprafetele cultivate in Romania. Daca in sudul tarii, operatiunea s-a terminat, in Ardeal si Modova mai sunt inca suprafete insemnate de finalizat, dupa cum a declarat Aurel Popescu, presedintele Rompan. Asa cum era de asteptat, o mare parte din recolta este afectata calitativ, insa […]

Autor: Agrostandard | 18 July, 2018 | 0 comentarii | 91 vizualizari | 1 vot

TRL_Cool_960x365_press

Eveniment conex TransLogistica EXPO, Forumul de transport si depozitare cu temperatura controlata – TransCOOL – aduce impreuna specialisti de pe lantul de aprovizionare si desfacere al produselor ce au nevoie de temperatura controlata, cu menirea de a contribui la: – controlul aplicarii directivelor/regulamentelor de transport, trasabilitate si comercializare al produselor perisabile; – managementul transportului si […]

Autor: Agrostandard | 18 July, 2018 | 0 comentarii | 91 vizualizari | 1 vot

danone

Consumul de iaurt este inca destul de scazut, in Romania, comparativ cu alte tari. Un roman consuma aproximativ 6,6 kg de iaurt pe an, adica de 3,4 ori mai putin fata de vecinii de peste Dunare, bulgarii, care sunt cei mai mari consumatori din Europa cu 23 kg pe an. Mai bine decat noi stau […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Groupama Asigurari
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional
Stupul inteligent | SIMbee



bad politics

2018 © Agrostandard