Sustine Agrostandard
starea vremii
Industria alimentara
Napolact, cel mai puternic brand alimentar romanesc
Agrostandard | 16 September, 2016 | 0 comentarii | 1805 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

napolactNapolact urca un loc si ocupa in acest an a noua pozitie din “Top 100 cele mai puternice branduri romanesti”, fiind totodata singura marca de produse alimentare si singurul brand din industria lactatelor care se regaseste in top 10. Mai mult, in categoria clasamentului dedicata produselor alimentare, Napolact se afla in continuare pe primul loc. “Top 100 cele mai puternice branduri romanesti”, publicat de Revista Biz, prezinta rezultatele studiului realizat de compania de cercetare Unlock Market Research. “Faptul ca Napolact se plaseaza, pentru al doilea an consecutiv, pe prima pozitie in randul produselor alimentare romanesti din Top 100 cele mai puternice branduri autohtone este inca o dovada a fidelitatii consumatorilor fata de produsele care le-au castigat increderea de-a lungul timpului, respectandu-si promisiunile. Acest lucru ne onoreaza si ne determina sa dezvoltam constant brandul si portofoliul prin noi produse dedicate, precum noi sortimente de branza, iaurturi cu fructe sau gama de lactate BIO, lansate in acest an si realizate cu lapte ce provine exclusiv de la ferme din Ardeal”, a declarat Razvan Orbulescu, Marketing Director al FrieslandCampina Romania.

Traditia Napolact dateaza de acum mai bine de 100 de ani. In 1905, se infiinteaza la Cluj-Napoca un mic atelier de lactate, “strabunul” Napolact, loc in care se produceau unt si branza de vaci. Atelierul incepe sa-si extinda productia si, din 1936, comercializeaza iaurt si branzeturi. Mica fabrica de lactate din Cluj este nationalizata in 1948, odata cu preluarea de catre stat a tuturor intreprinderilor private, si este redenumita “Intreprinderea de Industrializarea Laptelui Cluj”, nume sub care a functionat pana in 1990, anul in care apare brandul romanesc din ziua de azi.

Odata cu schimbarea regimului, intreprinderea se transforma in Napolact si incepe sa dezvolte relatii speciale cu micii fermieri din tot Ardealul, pe care ii sustine cu programe dedicate de dezvoltare a fermelor. Astfel de parteneriate cu fermierii locali continua pana in zilele noastre. Napolact si-a asumat un angajament special, acela de a folosi exclusiv lapte proaspat din Ardeal pentru toate produsele sale, promisiune pe care o respecta cu strictete, pasiune si dedicare, se arata intr-un comunicat al companiei.
FrieslandCampina produce in Romania peste 30 de sortimente de produse lactate, de la lapte, iaurt, smantana, pana la branzeturi.

Despre FrieslandCampina Romania

FrieslandCampina Romania este filiala locala a uneia dintre cele mai mari cooperative din domeniul lactatelor, Royal FrieslandCampina. FrieslandCampina este prezenta pe piata din Romania cu brandurile Napolact, Milli, Oke si Frico si ofera o gama larga de produse: lapte de consum, iaurt, telemea, unt, smantana si branzeturi fermentate. Materia prima utilizata pentru productia principalului brand, Napolact, este colectata de catre FrieslandCampina Romania de la o retea extinsa de fermieri din Ardeal.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

8 + 1 =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 26 May, 2019 | 0 comentarii | 70 vizualizari | 1 vot

samm

Un producator de paste fara gluten din Satu Mare dicteaza regulile pe piata de profil la nivel european! Sam Mills, companie fondata de un antreprenor roman, a intrat pe aceasta nisa in urma cu 12 ani, ajungand in scurt timp cel mai mare producator din Europa. Si nu doar atat, a reusit sa “traga” dupa […]

Autor: Agrostandard | 25 May, 2019 | 0 comentarii | 151 vizualizari | 1 vot

Florin-Capatana

Dupa ce a plecat de la Carrefour Romania, in urma cu vreo doua luni, Florin Capatana a revenit destul de repede in piata, de aceasta data in postura de Quality Director al Auchan Retail Romania. Capatana a condus timp de 9 ani departamentele de Quality si Corporate Affairs ale Carrefour, insa a fost o buna […]

Autor: Agrostandard | 24 May, 2019 | 0 comentarii | 592 vizualizari | 1 vot

solar

Oltul este judetul cu cel mai mare numar de fermieri inscrisi in programul Tomata. In acest an, 4.810 legumicultori au reusit sa vanda, in cadrul primei sesiuni a programului, cantitatea de 2 tone obligatorie pentru a putea sa primeasca cei 3.000 euro. Alti 440 de producatori inscrisi in program, dar care n-au reusit sa vanda […]

Autor: Agrostandard | 23 May, 2019 | 0 comentarii | 319 vizualizari | 1 vot

rosii_frig

Programul “Rosia romaneasca” a tot prins avant, dar vremea capricioasa le-a dat peste cap planurile agricultorilor. Desi tomatele gustoase ar trebui sa fie deja pe tarabe, putini sunt cei care au reusit sa aduca marfa in fata clientilor. Avand in vedere temperaturile scazute, producatorii spun ca au investit mai mult in sere, asa ca pretul […]

Autor: Agrostandard | 23 May, 2019 | 0 comentarii | 95 vizualizari | 1 vot

kaufland_legume

Kaufland Romania deschide, in data de 23 mai 2019, doua noi magazine, in Focsani si Constanta si ajunge astfel la o retea de 124 de hipermarketuri la nivel national. Acestea fac parte din planurile de extindere accelerata ale retailerului pentru 2019. Prin deschiderea noilor magazine, Kaufland a creat 170 de noi locuri de munca si […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Groupama Asigurari
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional
Romanian Financial Conference



bad politics

2019 © Agrostandard