Sustine Agrostandard
arhiva stiri
starea vremii
Distributie-Comert
Motouneletele contrafăcute au ajuns la fel de bune ca originalele și acoperă 20% din piață
Agrostandard | 14 June, 2014 | 0 comentarii | 876 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

motounelte_stihlMarius Șerban
Se pare că au trecut vremurile când motofierăstraiele sau mașinile de tuns iarba produse în China și Rusia arătau ca produsele unor companii de top, dar se defectau în prima lună. Motounelete contrafăcute acoperă acum o cotă de piață mai mică, dar, în schimb, fac o treabă mai bună ca acum câțiva ani. “Ponderea motouneltelor contrafăcute în piața de profil ajunge la circa 10-20%. Nivelul lor tehnologic este foarte apropiat de cel al produselor originale, astfel că, de cele mai multe ori, doar eticheta face diferența”, a declarat Ioan Mezei, director general STIHL România.

Românii iubesc modelele vechi

În ceea ce privește motounelete originale, România are o particularitate față de restul piețelor europene. Românii sunt atașați de modelele vechi cu care s-au obișnuit.

“Acest domeniu este o oază de conservatorism. Oamenii trec mai greu de la un model la altul. Mai mult, la noi există o anumită reținere în a asimila noile tehnologii, noile produse. Nu putem vinde noile modele până nu se epuizează stocul de modele vechi. În industria auto, de exemplu, nu se mai vând modelele vechi atunci când apar unele noi. La noi este chiar pe dos”, a continuat Mezei.

Rabla pentru motounelte

România gestionează de patru ani programul „Rabla pentru motounelte”, reușind anul trecut să scoată de pe piață nu mai puțin de 10.000 de motounelte vechi. De la lansare, numărul total de echipamente uzate înlocuite de STIHL a fost de 25.000. Programul este similar cu cel de reînnoire a parcului auto, având, însă, doar susținere privată.

“Am continuat și în 2013 acest program și am avut un succes mai mare ca în orice an. Aceasta înseamnă că românii au început să fie din ce în ce mai atenți la factori precum randament, performanță, consum, poluare și la alte obiecte pe care și le achiziționează, în afară de autoturisme. Până acum am derulat programul doar pe motoferăstraie și motocoase, iar de anul acesta am introdus o categorie nouă de produse – spălătoarele cu apă sub presiune, așteptându-ne să avem cel puțin aceleași rezultate ca anul trecut”, a mai spus directorul general al STIHL România.

Programul este activ în toată rețeaua STIHL, care a ajuns la peste 300 de magazine, operate de peste 200 de dealeri.

Prima motounealtă

Inspirate de sectorul imobiliar, companiile care distribuie motounelte își diversifică gama de servicii.

“Putem avansa și mai mult cu acest tip de proiecte, putând să activeze chiar și un program de tip ≪Primamotounealta≫, aceasta însă doar în condițiile în care ar exista un finanțator pentru acest program” a conchis Mezei.

De la începutul anului prin acest program au fost înlocuite 2.000 de motounelte.

Sursa: Lumea Satului, Agrostandard

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 4 December, 2020 | 0 comentarii | 23 vizualizari | 1 vot

lidl

Lidl continua sa sprijine comunitatile vulnerabile, printr-o noua colecta de alimente, desfașurata in 80 de magazine inainte de Craciun, precum și prin sustinerea deschiderii a doua noi Banci regionale pentru Alimente in Timișoara și Constanta. Și anul acesta, Lidl iși implica activ clientii in sprijinirea persoanelor defavorizate, prin organizarea unei noi campanii de colectare de […]

Autor: Agrostandard | 21 November, 2020 | 0 comentarii | 105 vizualizari | 1 vot

lidl

Lidl sprijina producatorii locali prin facilitarea exportului de produse autohtone catre magazinele Lidl din Europa, in valoare de 59 milioane de euro, in 2019. Datele au fost extrase din cel de-al treilea raport de sustenabilitate lansat de retailer, care acopera perioada 1 martie 2019 – 29 februarie 2020, se rataa intr-un comunicat al companiei. In […]

Autor: Agrostandard | 18 November, 2020 | 1 comentarii | 140 vizualizari | 1 vot

APAR

Primul hackathon din Romania dedicat domeniului agroalimentar RO AgriFood Hacking – HAR 2020 a fost organizat la initiativa Asociatiei pentru Promovarea Alimentului Romanesc (APAR), scopul fiind unirea eforturilor mai multor oameni talentati pentru a lupta impotriva celei mai mari provocari ale lumii, pandemia COVID-19, folosind digitalizarea sectorului agroalimentar, declara Stefan Padure, presedinte APAR. Finantarea a […]

Autor: Agrostandard | 9 November, 2020 | 0 comentarii | 293 vizualizari | 1 vot

piata_valea ialomitei

Producatorii romani se muta din piete in parcare. Dupa ce autoritatile au anuntat ca pun lacatul pe pietele agroalimentare inchise, edilii locali au gasit tot felul de solutii pentru ca produsele locale sa poata fi gasite pe tarabe in continuare. Nu de alta, dar dupa cum se știe, pietele agroalimentare constituie pentru multi romani principalul […]

Autor: Agrostandard | 1 November, 2020 | 0 comentarii | 254 vizualizari | 1 vot

oros_BucharestFoodSummit

Ministrul Agriculturii Adrian Oros a vorbit la BucharestFoodSummit despre necesitatea infiintarii unor depozite regionale mari care sa aiba si rolul de a gazdui rezervele strategice la produsele de baza. Rezerve care vor trebui sa fie consolidate, pentru ca nu „se stie ce vremuri vor veni”. Iar cea mai buna dovada in acest sens este ceea […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
09 Oct 2020 | 0 comentarii | 489 vizualizari | 2 voturi
04 Dec 2020 | 0 comentarii | 23 vizualizari | 1 vot
04 Dec 2020 | 0 comentarii | 42 vizualizari | 1 vot
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Hydro
Rossmann
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional



bad politics

2020 © Agrostandard