Sustine Agrostandard
starea vremii
Distributie-Comert
Motouneletele contrafăcute au ajuns la fel de bune ca originalele și acoperă 20% din piață
Agrostandard | 14 June, 2014 | 0 comentarii | 502 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

motounelte_stihlMarius Șerban
Se pare că au trecut vremurile când motofierăstraiele sau mașinile de tuns iarba produse în China și Rusia arătau ca produsele unor companii de top, dar se defectau în prima lună. Motounelete contrafăcute acoperă acum o cotă de piață mai mică, dar, în schimb, fac o treabă mai bună ca acum câțiva ani. “Ponderea motouneltelor contrafăcute în piața de profil ajunge la circa 10-20%. Nivelul lor tehnologic este foarte apropiat de cel al produselor originale, astfel că, de cele mai multe ori, doar eticheta face diferența”, a declarat Ioan Mezei, director general STIHL România.

Românii iubesc modelele vechi

În ceea ce privește motounelete originale, România are o particularitate față de restul piețelor europene. Românii sunt atașați de modelele vechi cu care s-au obișnuit.

“Acest domeniu este o oază de conservatorism. Oamenii trec mai greu de la un model la altul. Mai mult, la noi există o anumită reținere în a asimila noile tehnologii, noile produse. Nu putem vinde noile modele până nu se epuizează stocul de modele vechi. În industria auto, de exemplu, nu se mai vând modelele vechi atunci când apar unele noi. La noi este chiar pe dos”, a continuat Mezei.

Rabla pentru motounelte

România gestionează de patru ani programul „Rabla pentru motounelte”, reușind anul trecut să scoată de pe piață nu mai puțin de 10.000 de motounelte vechi. De la lansare, numărul total de echipamente uzate înlocuite de STIHL a fost de 25.000. Programul este similar cu cel de reînnoire a parcului auto, având, însă, doar susținere privată.

“Am continuat și în 2013 acest program și am avut un succes mai mare ca în orice an. Aceasta înseamnă că românii au început să fie din ce în ce mai atenți la factori precum randament, performanță, consum, poluare și la alte obiecte pe care și le achiziționează, în afară de autoturisme. Până acum am derulat programul doar pe motoferăstraie și motocoase, iar de anul acesta am introdus o categorie nouă de produse – spălătoarele cu apă sub presiune, așteptându-ne să avem cel puțin aceleași rezultate ca anul trecut”, a mai spus directorul general al STIHL România.

Programul este activ în toată rețeaua STIHL, care a ajuns la peste 300 de magazine, operate de peste 200 de dealeri.

Prima motounealtă

Inspirate de sectorul imobiliar, companiile care distribuie motounelte își diversifică gama de servicii.

“Putem avansa și mai mult cu acest tip de proiecte, putând să activeze chiar și un program de tip ≪Primamotounealta≫, aceasta însă doar în condițiile în care ar exista un finanțator pentru acest program” a conchis Mezei.

De la începutul anului prin acest program au fost înlocuite 2.000 de motounelte.

Sursa: Lumea Satului, Agrostandard

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

9 − five =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 18 February, 2019 | 0 comentarii | 149 vizualizari | 1 vot

daea

Casa de Comert Agroalimentar Unirea constituie subiectul zilei, mai ales ca nu se stiu prea multe despre modul cum va functiona aceasta practic si mai ales ce infrastructura va avea la dispozitie pentru a-si indeplini obiectivele. Un lucru este clar: este nevoie de ceva timp pentru ca mecanismul sa fie pus in functiune si sa […]

Autor: Agrostandard | 10 February, 2019 | 0 comentarii | 486 vizualizari | 1 vot

capatana

Dupa amenda de 5,7 milioane de euro primita de la Consiliul Concurentei, retailerul francez primeste inca o lovitura: Florin Capatana, Corporate Affairs Director al Carrefour, a anuntat ca incheie colaborarea cu retailerul francez dupa „exact 18 ani, o luna si o saptamana”, potrivit revistei Piata. O decizie luata la initiativa ambelor parti, dupa cate a […]

Autor: Agrostandard | 9 February, 2019 | 0 comentarii | 1042 vizualizari | 1 vot

cartofii5lei

2018 a fost un an dificil pentru producatorii de legume, nu doar la noi, ci si din Europa. Efectele se vad acum pe piata, cand preturile au explodat practic, iar in supermarketuri gasim marfa din import aproape in totalitate. Daca in urma cu cateva zile anticipam ca pretul cartofilor se apropie de 4-5 lei/kg, iata […]

Autor: Agrostandard | 8 February, 2019 | 0 comentarii | 140 vizualizari | 1 vot

PARIS2019

Preturile la cereale si oleaginoase vor inregistra o tendinta de scadere, in acest an, potrivit opiniei celor 250 experti internationali din sectorul cerealelor care au participat la inceputul lunii februarie in Capitala Frantei la cea de-a treia editie a Paris Grain Day, organizata de

Autor: Agrostandard | 31 January, 2019 | 0 comentarii | 583 vizualizari | 1 vot

magazin

Consiliul Concurentei a sanctionat sapte companii active pe piata comercializarii produselor alimentare din Romania (3 retaileri si 4 furnizori ai acestora) cu amenzi in valoare totala de 87.713.336 lei (aprox. 18,8 milioane euro). Sanctiunile au fost aplicate in cadrul investigatiei privind fixarea preturilor intre retailerii Auchan, Cora si Carrefour si furnizorii acestora, in perioada 2010-2016. […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
04 Ian 2019 | 0 comentarii | 272 vizualizari | 4 voturi
18 Dec 2018 | 0 comentarii | 282 vizualizari | 3 voturi
11 Feb 2019 | 0 comentarii | 507 vizualizari | 2 voturi
09 Feb 2019 | 0 comentarii | 205 vizualizari | 2 voturi
»
25 Ian 2019 | 0 comentarii | 2522 vizualizari | 1 vot
»
26 Ian 2019 | 0 comentarii | 1864 vizualizari | 1 vot
»
07 Feb 2019 | 0 comentarii | 1674 vizualizari | 1 vot
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Groupama Asigurari
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional
TransLogistica
Ingredients show



bad politics

2019 © Agrostandard