Sustine Agrostandard
starea vremii
Distributie-Comert
Motouneletele contrafăcute au ajuns la fel de bune ca originalele și acoperă 20% din piață
Agrostandard | 14 June, 2014 | 0 comentarii | 327 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

motounelte_stihlMarius Șerban
Se pare că au trecut vremurile când motofierăstraiele sau mașinile de tuns iarba produse în China și Rusia arătau ca produsele unor companii de top, dar se defectau în prima lună. Motounelete contrafăcute acoperă acum o cotă de piață mai mică, dar, în schimb, fac o treabă mai bună ca acum câțiva ani. “Ponderea motouneltelor contrafăcute în piața de profil ajunge la circa 10-20%. Nivelul lor tehnologic este foarte apropiat de cel al produselor originale, astfel că, de cele mai multe ori, doar eticheta face diferența”, a declarat Ioan Mezei, director general STIHL România.

Românii iubesc modelele vechi

În ceea ce privește motounelete originale, România are o particularitate față de restul piețelor europene. Românii sunt atașați de modelele vechi cu care s-au obișnuit.

“Acest domeniu este o oază de conservatorism. Oamenii trec mai greu de la un model la altul. Mai mult, la noi există o anumită reținere în a asimila noile tehnologii, noile produse. Nu putem vinde noile modele până nu se epuizează stocul de modele vechi. În industria auto, de exemplu, nu se mai vând modelele vechi atunci când apar unele noi. La noi este chiar pe dos”, a continuat Mezei.

Rabla pentru motounelte

România gestionează de patru ani programul „Rabla pentru motounelte”, reușind anul trecut să scoată de pe piață nu mai puțin de 10.000 de motounelte vechi. De la lansare, numărul total de echipamente uzate înlocuite de STIHL a fost de 25.000. Programul este similar cu cel de reînnoire a parcului auto, având, însă, doar susținere privată.

“Am continuat și în 2013 acest program și am avut un succes mai mare ca în orice an. Aceasta înseamnă că românii au început să fie din ce în ce mai atenți la factori precum randament, performanță, consum, poluare și la alte obiecte pe care și le achiziționează, în afară de autoturisme. Până acum am derulat programul doar pe motoferăstraie și motocoase, iar de anul acesta am introdus o categorie nouă de produse – spălătoarele cu apă sub presiune, așteptându-ne să avem cel puțin aceleași rezultate ca anul trecut”, a mai spus directorul general al STIHL România.

Programul este activ în toată rețeaua STIHL, care a ajuns la peste 300 de magazine, operate de peste 200 de dealeri.

Prima motounealtă

Inspirate de sectorul imobiliar, companiile care distribuie motounelte își diversifică gama de servicii.

“Putem avansa și mai mult cu acest tip de proiecte, putând să activeze chiar și un program de tip ≪Primamotounealta≫, aceasta însă doar în condițiile în care ar exista un finanțator pentru acest program” a conchis Mezei.

De la începutul anului prin acest program au fost înlocuite 2.000 de motounelte.

Sursa: Lumea Satului, Agrostandard

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

1 × 3 =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 12 December, 2017 | 0 comentarii | 147 vizualizari | 1 vot

magazin

Piata romaneasca de retail este estimata, in prezent, la 40 miliarde euro, 85% din produsele vandute in lantul de comert fiind de origine mixta, iar 15% sunt produse locale, conform unui studiu de realizat de Euler Hermes. In 2016, piata de retail din Romania a inregistrat o crestere de 12% pe fondul majorarii salariului minim […]

Autor: Agrostandard | 3 December, 2017 | 0 comentarii | 1122 vizualizari | 1 vot

profi

Romania rurala, cu peste 10 mii de sate si 9 milioane de locuitori, are un potential de dezvoltare insuficient explorat. 68% din populatia activa are venituri decente din salarii, care ii acopera necesitatile lunare si ii permit si unele cheltuieli aditionale. Printre categoriile cel mai frecvent cumparate se regasesc painea, tigarile si berea, dar si […]

Autor: Agrostandard | 2 December, 2017 | 0 comentarii | 1052 vizualizari | 1 vot

KV_VDR (2)

Kaufland a lansat recent noua sa marca proprie, K-Vreau din Romania in intreaga retea nationala de magazine. K-Vreau din Romania ofera produse facute exclusiv de producatori si furnizori locali, fiind prima marca proprie a companiei realizata in intregime la nivel local, special pentru Romania. Gama ofera o varietate de produse special pentru cei care vor […]

Autor: Agrostandard | 9 November, 2017 | 1 comentarii | 1268 vizualizari | 1 vot

grau-seminte-1

Omul gospodar isi face vara sanie si iarna car. Cam asa se poate spune si de decizia Guvernului, care vrea sa faca ordine pe piata cerealelor in prag de iarna. De ce nu o fi facut aceasta in primavera, de exemplu? Poate agricultorii romani ar fi avut parte de preturi ceva mai bune si nu […]

Autor: Agrostandard | 4 November, 2017 | 0 comentarii | 139 vizualizari | 1 vot

ACDBR

Distribuitorul este considerat, in Romania, mai mult un samsar care se duce si cumpara in Piata Obor si vinde mai departe, pentru ca nu exista la ora actuala un statut al distribuitorului in legislatia specifica, insa acest lucru trebuie reglementat, a declarat presedintele Asociatiei Companiilor de Distributie de Bunuri din Romania (ACDBR), Ovidiu Gheorghe, la […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
12 Oct 2017 | 0 comentarii | 1600 vizualizari | 6 voturi
17 Sep 2017 | 0 comentarii | 1871 vizualizari | 4 voturi
05 Dec 2017 | 0 comentarii | 2279 vizualizari | 2 voturi
»
20 Sep 2017 | 0 comentarii | 3727 vizualizari | 2 voturi
»
24 Oct 2017 | 0 comentarii | 3394 vizualizari | 2 voturi
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Ameropa



bad politics

2017 © Agrostandard