Sustine Agrostandard
arhiva stiri
starea vremii
Distributie-Comert
Motouneletele contrafăcute au ajuns la fel de bune ca originalele și acoperă 20% din piață
Agrostandard | 14 June, 2014 | 0 comentarii | 840 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

motounelte_stihlMarius Șerban
Se pare că au trecut vremurile când motofierăstraiele sau mașinile de tuns iarba produse în China și Rusia arătau ca produsele unor companii de top, dar se defectau în prima lună. Motounelete contrafăcute acoperă acum o cotă de piață mai mică, dar, în schimb, fac o treabă mai bună ca acum câțiva ani. “Ponderea motouneltelor contrafăcute în piața de profil ajunge la circa 10-20%. Nivelul lor tehnologic este foarte apropiat de cel al produselor originale, astfel că, de cele mai multe ori, doar eticheta face diferența”, a declarat Ioan Mezei, director general STIHL România.

Românii iubesc modelele vechi

În ceea ce privește motounelete originale, România are o particularitate față de restul piețelor europene. Românii sunt atașați de modelele vechi cu care s-au obișnuit.

“Acest domeniu este o oază de conservatorism. Oamenii trec mai greu de la un model la altul. Mai mult, la noi există o anumită reținere în a asimila noile tehnologii, noile produse. Nu putem vinde noile modele până nu se epuizează stocul de modele vechi. În industria auto, de exemplu, nu se mai vând modelele vechi atunci când apar unele noi. La noi este chiar pe dos”, a continuat Mezei.

Rabla pentru motounelte

România gestionează de patru ani programul „Rabla pentru motounelte”, reușind anul trecut să scoată de pe piață nu mai puțin de 10.000 de motounelte vechi. De la lansare, numărul total de echipamente uzate înlocuite de STIHL a fost de 25.000. Programul este similar cu cel de reînnoire a parcului auto, având, însă, doar susținere privată.

“Am continuat și în 2013 acest program și am avut un succes mai mare ca în orice an. Aceasta înseamnă că românii au început să fie din ce în ce mai atenți la factori precum randament, performanță, consum, poluare și la alte obiecte pe care și le achiziționează, în afară de autoturisme. Până acum am derulat programul doar pe motoferăstraie și motocoase, iar de anul acesta am introdus o categorie nouă de produse – spălătoarele cu apă sub presiune, așteptându-ne să avem cel puțin aceleași rezultate ca anul trecut”, a mai spus directorul general al STIHL România.

Programul este activ în toată rețeaua STIHL, care a ajuns la peste 300 de magazine, operate de peste 200 de dealeri.

Prima motounealtă

Inspirate de sectorul imobiliar, companiile care distribuie motounelte își diversifică gama de servicii.

“Putem avansa și mai mult cu acest tip de proiecte, putând să activeze chiar și un program de tip ≪Primamotounealta≫, aceasta însă doar în condițiile în care ar exista un finanțator pentru acest program” a conchis Mezei.

De la începutul anului prin acest program au fost înlocuite 2.000 de motounelte.

Sursa: Lumea Satului, Agrostandard

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 25 August, 2020 | 0 comentarii | 164 vizualizari | 1 vot

PAINE

Romania este tara cu cele mai mici preturi la paine si cereale din UE, acestea fiind cu 47% sub nivelul din UE, în 2019, potrivit Eurostat. Sub media europeana se mai afla tari precum Bulgaria – 35% sub media UE si Polonia – cu 30% sub nivelul din UE. La polul opus se afla Danemarca […]

Autor: Agrostandard | 17 August, 2020 | 0 comentarii | 247 vizualizari | 1 vot

casa-unirea

Emil Dumitru, secretar de stat in Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, spune despre Casa de Comert Agroalimentar Unirea ca nu este un proiect terminat, ci va trebui sa fie restartat pe principii ale unei economii de piata transparente in care organizatiile de producatori sa fie cooptate in decizie, sa existe o consultare reala si sa […]

Autor: Agrostandard | 14 August, 2020 | 0 comentarii | 369 vizualizari | 1 vot

CIRESE

ProdCom Legume-Fructe a creat un grup de initiativa care are ca scop infiintarea unei forme asociative care sa reuneasca producatori de cirese! Iata si argumentele aduse de Aurel Tanase, presedintele ProdCom Legume-Fructe: CULTURA CIRESULUI ESTE O AFACERE DE SUCCES! Cireasa ca fruct acopera un procent mic in ce priveste cererea. Romania cu o suprafata de […]

Autor: Agrostandard | 11 August, 2020 | 0 comentarii | 259 vizualizari | 1 vot

piata sudului

Piata Sudului a fost reconstruita si extinsa cu spatii comerciale reconfigurate, in urma unei investitii de circa 10 milioane de euro, inaugurarea avand loc in data dee 11 august. Au fost amenajate 145 de tarabe pentru producatorii de fructe si legume, dispuse pe doua nivele – 105 la parter si 40 la etaj, precum si […]

Autor: Agrostandard | 10 August, 2020 | 0 comentarii | 491 vizualizari | 1 vot

ACDBR-1

Distribuitorii de bunuri de larg consum se plang ca Ordonanța de Urgență nr.130/2020 privind unele măsuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile nu include si codurile CAEN specifice acestei activitati. Se intampla dupa ce Asociatia Companiilor de Distributie de Bunuri din Romania (ACDBR) a semnalat inca de la inceputul lunii aprilie dificultatile […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
»
20 Aug 2020 | 0 comentarii | 1657 vizualizari | 4 voturi
»
22 Iun 2020 | 1 comentarii | 1369 vizualizari | 2 voturi
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Hydro
Rossmann
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional



bad politics

2020 © Agrostandard