Sustine Agrostandard
starea vremii
Distributie-Comert
Makteshim Agan isi schimba numele de brand in “ADAMA” la nivel mondial
Agrostandard | 27 January, 2014 | 0 comentarii | 600 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

Makhteshim AganMakteshim Agan Industries, una dintre cele mai mari companii din lume specializata in solutii de protectie a plantelor, a anuntat, astazi, inceputul procesului de rebranding la nivel mondial. Procesul de tranzitie catre noua denumire comerciala – “ADAMA” va incepe in luna aprilie, cu lansari esalonate la nivel de tara, trecerea completa la noul nume fiind prevazuta intr-un interval de un an si jumatate. Adama este cuvantul ebraic pentru “pamant” si reflecta orientarea focalizata pe agricultori a companiei, precum si angajarea acesteia in dezvoltarea agriculturii pe pietele din intreaga lume. „Decizia de a trece la un nume de brand mondial unic, ADAMA, reprezinta un alt pas important in evolutia noastra de la un grup de companii individuale la un brand mondial in furnizarea produselor si serviciilor specifice pentru agricultori. Tranzitia la noul nume de brand evidentiaza dedicarea noastra fata de comunitatea agricola si ne permite sa dialogam cu agricultori din diverse colturi ale lumii pe acelasi ton si cu aceeasi identitate”, a declarat Erez Vigodman, Președinte și CEO al Makteshim Agan Industries.

Prin trecerea la noul nume de brand, compania dorește o reducere a numeroaselor sale branduri locale si introducerea unei structuri de produs simplificate.

„Odata cu introducerea acestui nou nume de brand comun, ne declaram conştienti si de necesitatea instaurarii unui echilibru intre mesajul nostru la nivel mondial si capacitatea de a ne modela activitatea si solutiile in functie de necesitatile agricultorilor si partenerilor din fiecare comunitate locala. Tocmai din acest motiv, multe din aspectele cheie ale activitatii companiei vor continua sa fie determinate de piata locala si exigentele agricultorilor”, a aratat Vigodman.

Lansarea oficiala a noului brand global este programata pentru inceputul lunii aprilie 2014, schimbarea oficiala a numelui Makhteshim Agan Industries Ltd. in ADAMA Agricultural Solutions Ltd. avand deja loc la data de 23 ianuarie 2014.

Makhteshim Agan Industries Ltd.( www.ma-industries.com) este un producator si distribuitor lider mondial in domeniul solutiilor de protectie a plantelor. Compania ofera agricultorilor solutii eficiente care vizeaza intregul ciclu economic agricol si care includ protectia plantelor, tehnologii agricole de ultima ora si solutii complementare productiei.

In 2012, veniturile companiei au depasit 2,83 miliarde de dolari, la nivel mondial, plasandu-se pe locul 7 in clasamentul industriei agrochimice. Caracteristicile emblematice ale companiei sunt reprezentate de traditia in inovatie, abordarea centrata pe agricultor a dezvoltarii de noi produse si respectarea stricta a normelor de protectie a mediului si de control al calitatii.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

4 × four =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 12 December, 2017 | 0 comentarii | 197 vizualizari | 1 vot

magazin

Piata romaneasca de retail este estimata, in prezent, la 40 miliarde euro, 85% din produsele vandute in lantul de comert fiind de origine mixta, iar 15% sunt produse locale, conform unui studiu de realizat de Euler Hermes. In 2016, piata de retail din Romania a inregistrat o crestere de 12% pe fondul majorarii salariului minim […]

Autor: Agrostandard | 3 December, 2017 | 0 comentarii | 1128 vizualizari | 1 vot

profi

Romania rurala, cu peste 10 mii de sate si 9 milioane de locuitori, are un potential de dezvoltare insuficient explorat. 68% din populatia activa are venituri decente din salarii, care ii acopera necesitatile lunare si ii permit si unele cheltuieli aditionale. Printre categoriile cel mai frecvent cumparate se regasesc painea, tigarile si berea, dar si […]

Autor: Agrostandard | 2 December, 2017 | 0 comentarii | 1064 vizualizari | 1 vot

KV_VDR (2)

Kaufland a lansat recent noua sa marca proprie, K-Vreau din Romania in intreaga retea nationala de magazine. K-Vreau din Romania ofera produse facute exclusiv de producatori si furnizori locali, fiind prima marca proprie a companiei realizata in intregime la nivel local, special pentru Romania. Gama ofera o varietate de produse special pentru cei care vor […]

Autor: Agrostandard | 9 November, 2017 | 1 comentarii | 1276 vizualizari | 1 vot

grau-seminte-1

Omul gospodar isi face vara sanie si iarna car. Cam asa se poate spune si de decizia Guvernului, care vrea sa faca ordine pe piata cerealelor in prag de iarna. De ce nu o fi facut aceasta in primavera, de exemplu? Poate agricultorii romani ar fi avut parte de preturi ceva mai bune si nu […]

Autor: Agrostandard | 4 November, 2017 | 0 comentarii | 140 vizualizari | 1 vot

ACDBR

Distribuitorul este considerat, in Romania, mai mult un samsar care se duce si cumpara in Piata Obor si vinde mai departe, pentru ca nu exista la ora actuala un statut al distribuitorului in legislatia specifica, insa acest lucru trebuie reglementat, a declarat presedintele Asociatiei Companiilor de Distributie de Bunuri din Romania (ACDBR), Ovidiu Gheorghe, la […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
12 Oct 2017 | 0 comentarii | 1615 vizualizari | 6 voturi
05 Dec 2017 | 0 comentarii | 2299 vizualizari | 2 voturi
05 Dec 2017 | 0 comentarii | 1010 vizualizari | 2 voturi
»
20 Sep 2017 | 0 comentarii | 3736 vizualizari | 2 voturi
»
24 Oct 2017 | 0 comentarii | 3404 vizualizari | 2 voturi
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Ameropa



bad politics

2017 © Agrostandard