Sustine Agrostandard
arhiva stiri
starea vremii
Distributie-Comert
Makteshim Agan isi schimba numele de brand in “ADAMA” la nivel mondial
Agrostandard | 27 January, 2014 | 0 comentarii | 1324 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

Makhteshim AganMakteshim Agan Industries, una dintre cele mai mari companii din lume specializata in solutii de protectie a plantelor, a anuntat, astazi, inceputul procesului de rebranding la nivel mondial. Procesul de tranzitie catre noua denumire comerciala – “ADAMA” va incepe in luna aprilie, cu lansari esalonate la nivel de tara, trecerea completa la noul nume fiind prevazuta intr-un interval de un an si jumatate. Adama este cuvantul ebraic pentru “pamant” si reflecta orientarea focalizata pe agricultori a companiei, precum si angajarea acesteia in dezvoltarea agriculturii pe pietele din intreaga lume. „Decizia de a trece la un nume de brand mondial unic, ADAMA, reprezinta un alt pas important in evolutia noastra de la un grup de companii individuale la un brand mondial in furnizarea produselor si serviciilor specifice pentru agricultori. Tranzitia la noul nume de brand evidentiaza dedicarea noastra fata de comunitatea agricola si ne permite sa dialogam cu agricultori din diverse colturi ale lumii pe acelasi ton si cu aceeasi identitate”, a declarat Erez Vigodman, Președinte și CEO al Makteshim Agan Industries.

Prin trecerea la noul nume de brand, compania dorește o reducere a numeroaselor sale branduri locale si introducerea unei structuri de produs simplificate.

„Odata cu introducerea acestui nou nume de brand comun, ne declaram conştienti si de necesitatea instaurarii unui echilibru intre mesajul nostru la nivel mondial si capacitatea de a ne modela activitatea si solutiile in functie de necesitatile agricultorilor si partenerilor din fiecare comunitate locala. Tocmai din acest motiv, multe din aspectele cheie ale activitatii companiei vor continua sa fie determinate de piata locala si exigentele agricultorilor”, a aratat Vigodman.

Lansarea oficiala a noului brand global este programata pentru inceputul lunii aprilie 2014, schimbarea oficiala a numelui Makhteshim Agan Industries Ltd. in ADAMA Agricultural Solutions Ltd. avand deja loc la data de 23 ianuarie 2014.

Makhteshim Agan Industries Ltd.( www.ma-industries.com) este un producator si distribuitor lider mondial in domeniul solutiilor de protectie a plantelor. Compania ofera agricultorilor solutii eficiente care vizeaza intregul ciclu economic agricol si care includ protectia plantelor, tehnologii agricole de ultima ora si solutii complementare productiei.

In 2012, veniturile companiei au depasit 2,83 miliarde de dolari, la nivel mondial, plasandu-se pe locul 7 in clasamentul industriei agrochimice. Caracteristicile emblematice ale companiei sunt reprezentate de traditia in inovatie, abordarea centrata pe agricultor a dezvoltarii de noi produse si respectarea stricta a normelor de protectie a mediului si de control al calitatii.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 25 August, 2020 | 0 comentarii | 173 vizualizari | 1 vot

PAINE

Romania este tara cu cele mai mici preturi la paine si cereale din UE, acestea fiind cu 47% sub nivelul din UE, în 2019, potrivit Eurostat. Sub media europeana se mai afla tari precum Bulgaria – 35% sub media UE si Polonia – cu 30% sub nivelul din UE. La polul opus se afla Danemarca […]

Autor: Agrostandard | 17 August, 2020 | 0 comentarii | 253 vizualizari | 1 vot

casa-unirea

Emil Dumitru, secretar de stat in Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, spune despre Casa de Comert Agroalimentar Unirea ca nu este un proiect terminat, ci va trebui sa fie restartat pe principii ale unei economii de piata transparente in care organizatiile de producatori sa fie cooptate in decizie, sa existe o consultare reala si sa […]

Autor: Agrostandard | 14 August, 2020 | 0 comentarii | 376 vizualizari | 1 vot

CIRESE

ProdCom Legume-Fructe a creat un grup de initiativa care are ca scop infiintarea unei forme asociative care sa reuneasca producatori de cirese! Iata si argumentele aduse de Aurel Tanase, presedintele ProdCom Legume-Fructe: CULTURA CIRESULUI ESTE O AFACERE DE SUCCES! Cireasa ca fruct acopera un procent mic in ce priveste cererea. Romania cu o suprafata de […]

Autor: Agrostandard | 11 August, 2020 | 0 comentarii | 261 vizualizari | 1 vot

piata sudului

Piata Sudului a fost reconstruita si extinsa cu spatii comerciale reconfigurate, in urma unei investitii de circa 10 milioane de euro, inaugurarea avand loc in data dee 11 august. Au fost amenajate 145 de tarabe pentru producatorii de fructe si legume, dispuse pe doua nivele – 105 la parter si 40 la etaj, precum si […]

Autor: Agrostandard | 10 August, 2020 | 0 comentarii | 522 vizualizari | 1 vot

ACDBR-1

Distribuitorii de bunuri de larg consum se plang ca Ordonanța de Urgență nr.130/2020 privind unele măsuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile nu include si codurile CAEN specifice acestei activitati. Se intampla dupa ce Asociatia Companiilor de Distributie de Bunuri din Romania (ACDBR) a semnalat inca de la inceputul lunii aprilie dificultatile […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Hydro
Rossmann
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional



bad politics

2020 © Agrostandard