Sustine Agrostandard
starea vremii
Distributie-Comert
Kaufland Romania isi schimba „fata”
Agrostandard | 6 July, 2017 | 0 comentarii | 366 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

kaufland freshKaufland Romania se transforma si are o noua identitate vizuala, fresh, ce reinventeaza in acelasi timp experienta de cumparaturi oferita clientilor sai. Reinnoirea identitatii Kaufland Romania se subscrie indemnului lansat prin campania Noul Tu traieste fresh, si continua astfel, prin exemplul propriu, demersul de a inspira in randul clientilor dorinta de reinventare si de a incerca mereu lucruri noi. Astfel, incepand din aceasta vara, Kaufland are un logo nou si isi reinnoieste in acelasi timp design-ul magazinelor, publicatia companiei si website-ul, cu transformari care vin sa ofere clientilor o experienta de cumparaturi mai simpla, mai rapida si mai fresh.

Noua identitate este deja vizibila in toate mediile in care compania este prezenta, in magazine si online.

In magazine, transformarile de design sunt imbinate cu o noua configuratie, pentru un traseu al cumparaturilor mai rapid si mai usor. Printre schimbarile care eficientizeaza navigarea se numara un nou sistem de ghidaj prin pictograme ce semnalizeaza categoriile de produse sau servicii, dar si o noua segmentare a spatiului si rafturilor, cu scurtaturi printre raioane, pentru facilitarea orientarii. De asemenea, si galeriile comerciale din incinta magazinelor Kaufland vor fi reamenajate. Elementele functionale sunt imbinate cu un design modernizat, mai luminos, piese decorative din lemn si imagini mari.

Pe langa designul fresh, noul website Kaufland este mai intuitiv si integreaza un sistem de navigare mai usor, cu noi mecanisme prin care ajuta clientii sa-si planifice rapid cumparaturile. De exemplu, afisarea automata a celui mai apropiat magazin si ofertele personalizate ale acestuia, pe baza locatiei GPS sau a IP-ului, sau sincronizarea listei de cumparaturi cu cea din aplicatia mobila Kaufland K-App.

De asemenea, publicatia tiparita Kaufland devine incepand de acum ghid de cumparaturi, cu format de revista, tip A4 si rubrici mai usor de parcurs, cu oferte si idei de retete. Publicatia este tiparita pe hartie certificata FSC, care provine din surse responsabile, in linie cu angajamentul companiei pentru mediu.

“In acest an, vorbim clientilor despre Noul Tu si ii incurajam sa se reinventeze. De aceea, dam tonul cu un exemplu si suntem primii care ne reinnoim, pentru a oferi adevarata experienta a cumparaturilor. Noul Kaufland este pentru Noul Tu. Totul devine mai fresh, mai rapid, mizand pe simplitatea de a avea totul la un loc. Vrem sa punem in valoare ceea ce ne recomanda: calitatea, prospetimea garantata, varietatea si preturile avantajoase. De-a lungul anului, vom lansa initiative noi, care vor transforma si vor inova deopotriva experienta de cumparaturi”, declara Valer Hancas, Manager Corporate Affairs şi Comunicare, Kaufland Romania.

DESPRE CAMPANIA NOUL TU

Campania “Noul Tu traieste fresh” – o invitatie pentru fiecare roman sa indrazneasca sa se reinventeze, sa incerce experiente si gusturi noi. Kaufland si-a propus sa motiveze clientii sa abordeze un nou stil de viata, fresh, ce porneste de la prospetimea alimentelor consumate in fiecare zi si merge pana la o noua filosofie de viata, in care oamenii sa incerce mereu tot ce este nou, proaspat.

kauf1

Campania reuneste exemple de inspiratie pe care le Kaufland le ofera clientilor, de-a lungul anului, in magazine, in online si prin evenimente. Informatii complete despre campanie pot fi accesate pe https://www.kaufland.ro/traieste-fresh.html.

ulei

PROSPETIMEA LA KAUFLAND

Kaufland acorda o atentie deosebita prospetimii in magazin, asigurand zilnic livrari de produse precum legume, fructe, lactate, carne, mezeluri printr-un traseu scurt de aprovizionare. Calitatea este garantata pe de-o parte de furnizori, iar, pe de alta parte, de verificari si controale temeinice, de reguli si standarde interne Kaufland si europene care se aplica in fiecare etapa a procesului de aprovizionare.

prod eco
De asemenea, Kaufland Romania este printre putinii retaileri care in acest moment au peste 50% din produse de provenienta locala, procurarea acestora fiind prima optiune a companiei in politica de achizitii.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

11 + 20 =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 15 November, 2018 | 0 comentarii | 165 vizualizari | 1 vot

minea

Explozia focarelor de pesta porcina africana a incins spiritele in societatea romaneasca, oricum si asa destul de divizata. Multi se feresc sa spuna lucrurilor pe nume, altii improsca cu noroi in stanga si in dreapta, iar virusul se propaga in continuare. Un lucru este clar, insa, autoritatile trebuie sa se hotarasca daca Romania vrea sa […]

Autor: Agrostandard | 3 November, 2018 | 0 comentarii | 169 vizualizari | 1 vot

porumb

FAO a imbunatatit prognozele pentru productia globala de cereale in 2018 la 2 601 milioane de tone, in primul rand datorita estimarilor mai mari pentru productia de grau in Canada si China. Cu toate acestea, noua previziune ramane cu 2,1% mai mica decat nivelul inregistrat in 2017. Productia mondiala de grau in 2018 este acum […]

Autor: Agrostandard | 27 October, 2018 | 0 comentarii | 203 vizualizari | 1 vot

grau_rusia

Exporturile rusesti de cereale au crescut semnificativ in acest an, ceea ce ar putea conduce la impunerea de restrictii in ceea ce priveste livrarile pe piata internationala, dupa cum au avertizat autoritatile din aceasta tara. Rusia a exportat deja 17,7 milioane de tone de cereale in sezonul in curs, in crestere cu 21,4%, fata de […]

Autor: Agrostandard | 26 October, 2018 | 0 comentarii | 121 vizualizari | 1 vot

plafar

Plafar, companie de stat specializata in produse naturiste, atrage o finantare de 1,8 milioane de lei pentru modernizare si extinderea activitatii sale la Cluj. Mai precis, este vorba de automatizarea totala a liniilor de productie de la unitatea din Cluj pana la iesirea de pe linie a produsului pus in bax si pregatit pentru livrare. […]

Autor: Agrostandard | 25 October, 2018 | 0 comentarii | 348 vizualizari | 1 vot

ceapa

In supermarketurile din Capitala, ceapa a trecut de 3 lei/kg, un pret aproape dublu fata de aceleasi perioade din anii trecuti. Din pacate, de aceste scumpiri nu se pot bucura producatorii locali, care au cam renuntat in ultima vreme sa mai cultive ceapa, ci legumicultorii din alte state europene. In Auchan, de exemplu, joi, kilogramul […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
»
28 Aug 2018 | 2 comentarii | 12292 vizualizari | 1 vot
»
25 Sep 2018 | 1 comentarii | 3813 vizualizari | 2 voturi
»
28 Aug 2018 | 0 comentarii | 2619 vizualizari | 1 vot
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Groupama Asigurari
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional
TransLogistica
Ingredients show



bad politics

2018 © Agrostandard