Sustine Agrostandard
starea vremii
Distributie-Comert
Kaufland Romania isi schimba „fata”
Agrostandard | 6 July, 2017 | 0 comentarii | 166 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

kaufland freshKaufland Romania se transforma si are o noua identitate vizuala, fresh, ce reinventeaza in acelasi timp experienta de cumparaturi oferita clientilor sai. Reinnoirea identitatii Kaufland Romania se subscrie indemnului lansat prin campania Noul Tu traieste fresh, si continua astfel, prin exemplul propriu, demersul de a inspira in randul clientilor dorinta de reinventare si de a incerca mereu lucruri noi. Astfel, incepand din aceasta vara, Kaufland are un logo nou si isi reinnoieste in acelasi timp design-ul magazinelor, publicatia companiei si website-ul, cu transformari care vin sa ofere clientilor o experienta de cumparaturi mai simpla, mai rapida si mai fresh.

Noua identitate este deja vizibila in toate mediile in care compania este prezenta, in magazine si online.

In magazine, transformarile de design sunt imbinate cu o noua configuratie, pentru un traseu al cumparaturilor mai rapid si mai usor. Printre schimbarile care eficientizeaza navigarea se numara un nou sistem de ghidaj prin pictograme ce semnalizeaza categoriile de produse sau servicii, dar si o noua segmentare a spatiului si rafturilor, cu scurtaturi printre raioane, pentru facilitarea orientarii. De asemenea, si galeriile comerciale din incinta magazinelor Kaufland vor fi reamenajate. Elementele functionale sunt imbinate cu un design modernizat, mai luminos, piese decorative din lemn si imagini mari.

Pe langa designul fresh, noul website Kaufland este mai intuitiv si integreaza un sistem de navigare mai usor, cu noi mecanisme prin care ajuta clientii sa-si planifice rapid cumparaturile. De exemplu, afisarea automata a celui mai apropiat magazin si ofertele personalizate ale acestuia, pe baza locatiei GPS sau a IP-ului, sau sincronizarea listei de cumparaturi cu cea din aplicatia mobila Kaufland K-App.

De asemenea, publicatia tiparita Kaufland devine incepand de acum ghid de cumparaturi, cu format de revista, tip A4 si rubrici mai usor de parcurs, cu oferte si idei de retete. Publicatia este tiparita pe hartie certificata FSC, care provine din surse responsabile, in linie cu angajamentul companiei pentru mediu.

“In acest an, vorbim clientilor despre Noul Tu si ii incurajam sa se reinventeze. De aceea, dam tonul cu un exemplu si suntem primii care ne reinnoim, pentru a oferi adevarata experienta a cumparaturilor. Noul Kaufland este pentru Noul Tu. Totul devine mai fresh, mai rapid, mizand pe simplitatea de a avea totul la un loc. Vrem sa punem in valoare ceea ce ne recomanda: calitatea, prospetimea garantata, varietatea si preturile avantajoase. De-a lungul anului, vom lansa initiative noi, care vor transforma si vor inova deopotriva experienta de cumparaturi”, declara Valer Hancas, Manager Corporate Affairs şi Comunicare, Kaufland Romania.

DESPRE CAMPANIA NOUL TU

Campania “Noul Tu traieste fresh” – o invitatie pentru fiecare roman sa indrazneasca sa se reinventeze, sa incerce experiente si gusturi noi. Kaufland si-a propus sa motiveze clientii sa abordeze un nou stil de viata, fresh, ce porneste de la prospetimea alimentelor consumate in fiecare zi si merge pana la o noua filosofie de viata, in care oamenii sa incerce mereu tot ce este nou, proaspat.

kauf1

Campania reuneste exemple de inspiratie pe care le Kaufland le ofera clientilor, de-a lungul anului, in magazine, in online si prin evenimente. Informatii complete despre campanie pot fi accesate pe https://www.kaufland.ro/traieste-fresh.html.

ulei

PROSPETIMEA LA KAUFLAND

Kaufland acorda o atentie deosebita prospetimii in magazin, asigurand zilnic livrari de produse precum legume, fructe, lactate, carne, mezeluri printr-un traseu scurt de aprovizionare. Calitatea este garantata pe de-o parte de furnizori, iar, pe de alta parte, de verificari si controale temeinice, de reguli si standarde interne Kaufland si europene care se aplica in fiecare etapa a procesului de aprovizionare.

prod eco
De asemenea, Kaufland Romania este printre putinii retaileri care in acest moment au peste 50% din produse de provenienta locala, procurarea acestora fiind prima optiune a companiei in politica de achizitii.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

two × four =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 26 September, 2017 | 0 comentarii | 543 vizualizari | 1 vot

cta

Investitiile din ultimii ani, care au facut posibil un trafic de cereale de circa 20 de milioane de tone pe an, au adus portul Constanta pe prima pozitie in topul celor mai mari porturi din UE, principalul contracandidat fiind portul Rotterdam. La Constanta, primul terminal de cereale modern a fost realizat in 1998, dupa care […]

Autor: Agrostandard | 26 September, 2017 | 0 comentarii | 312 vizualizari | 1 vot

port_constanta

Regiunea Marii Negre a devenit primul exportator de cereale din lume, cu 20% din producția globala, a declarat Alexandru Craciun, director comercial al Companiei Naționale Administrația Porturilor Maritime (CNAPM) Constanța. “In Marea Neagra nu se afla doar portul Constanța, care exporta foarte multe cereale. Ucraina mai are patru porturi si Rusia inca doua porturi. Asa […]

Autor: Agrostandard | 24 September, 2017 | 0 comentarii | 329 vizualizari | 1 vot

graul

Romania este un exportator important de cereale, lucru dovedit de altfel si de statistici. Graul ramane principalul produs exportat, cu un total de 354 de milioane de euro pentru doua milioane de tone, si o crestere valorica de 8,8 milioane de euro in primele cinci luni le anului fata de perioada similara din 2016. Fata […]

Autor: Agrostandard | 21 September, 2017 | 0 comentarii | 255 vizualizari | 1 vot

acord

Acordul economic si comercial cuprinzator (CETA) dintre Uniunea Europeana (UE) si Canada a intrat in vigoare, cu titlu provizoriu, incepand cu data de joi, 21 septembrie 2017. Acesta le ofera companiilor europene noi oportunitati de export catre Canada, iar eliminarea taxelor vamale la majoritatea produselor tranzactionate intre UE si Canada ar putea duce la economii […]

Autor: Agrostandard | 18 September, 2017 | 0 comentarii | 2012 vizualizari | 1 vot

grau boabe

Scandalul iscat dupa blocarea celor doua nave incarcate cu grau provenit din Romania si Franta de catre Autoritatea pentru carantina de Egipt in portul Safaga, pentru ca ar contine seminte de mac, intra intr-o faza noua. Navele vor fi mutate pentru ca graul sa fie cernut, ceea ce reduce sperantele unei solutionari rapide a disputei. […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
12 Oct 2017 | 0 comentarii | 1397 vizualizari | 4 voturi
17 Sep 2017 | 0 comentarii | 1764 vizualizari | 4 voturi
12 Oct 2017 | 0 comentarii | 2017 vizualizari | 2 voturi
»
21 Iul 2017 | 0 comentarii | 5116 vizualizari | 2 voturi
»
20 Sep 2017 | 0 comentarii | 3534 vizualizari | 2 voturi
»
22 Iul 2017 | 0 comentarii | 2942 vizualizari | 1 vot
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze



bad politics

2017 © Agrostandard