Sustine Agrostandard
starea vremii
Distributie-Comert
Kaufland Romania isi schimba „fata”
Agrostandard | 6 July, 2017 | 0 comentarii | 253 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

kaufland freshKaufland Romania se transforma si are o noua identitate vizuala, fresh, ce reinventeaza in acelasi timp experienta de cumparaturi oferita clientilor sai. Reinnoirea identitatii Kaufland Romania se subscrie indemnului lansat prin campania Noul Tu traieste fresh, si continua astfel, prin exemplul propriu, demersul de a inspira in randul clientilor dorinta de reinventare si de a incerca mereu lucruri noi. Astfel, incepand din aceasta vara, Kaufland are un logo nou si isi reinnoieste in acelasi timp design-ul magazinelor, publicatia companiei si website-ul, cu transformari care vin sa ofere clientilor o experienta de cumparaturi mai simpla, mai rapida si mai fresh.

Noua identitate este deja vizibila in toate mediile in care compania este prezenta, in magazine si online.

In magazine, transformarile de design sunt imbinate cu o noua configuratie, pentru un traseu al cumparaturilor mai rapid si mai usor. Printre schimbarile care eficientizeaza navigarea se numara un nou sistem de ghidaj prin pictograme ce semnalizeaza categoriile de produse sau servicii, dar si o noua segmentare a spatiului si rafturilor, cu scurtaturi printre raioane, pentru facilitarea orientarii. De asemenea, si galeriile comerciale din incinta magazinelor Kaufland vor fi reamenajate. Elementele functionale sunt imbinate cu un design modernizat, mai luminos, piese decorative din lemn si imagini mari.

Pe langa designul fresh, noul website Kaufland este mai intuitiv si integreaza un sistem de navigare mai usor, cu noi mecanisme prin care ajuta clientii sa-si planifice rapid cumparaturile. De exemplu, afisarea automata a celui mai apropiat magazin si ofertele personalizate ale acestuia, pe baza locatiei GPS sau a IP-ului, sau sincronizarea listei de cumparaturi cu cea din aplicatia mobila Kaufland K-App.

De asemenea, publicatia tiparita Kaufland devine incepand de acum ghid de cumparaturi, cu format de revista, tip A4 si rubrici mai usor de parcurs, cu oferte si idei de retete. Publicatia este tiparita pe hartie certificata FSC, care provine din surse responsabile, in linie cu angajamentul companiei pentru mediu.

“In acest an, vorbim clientilor despre Noul Tu si ii incurajam sa se reinventeze. De aceea, dam tonul cu un exemplu si suntem primii care ne reinnoim, pentru a oferi adevarata experienta a cumparaturilor. Noul Kaufland este pentru Noul Tu. Totul devine mai fresh, mai rapid, mizand pe simplitatea de a avea totul la un loc. Vrem sa punem in valoare ceea ce ne recomanda: calitatea, prospetimea garantata, varietatea si preturile avantajoase. De-a lungul anului, vom lansa initiative noi, care vor transforma si vor inova deopotriva experienta de cumparaturi”, declara Valer Hancas, Manager Corporate Affairs şi Comunicare, Kaufland Romania.

DESPRE CAMPANIA NOUL TU

Campania “Noul Tu traieste fresh” – o invitatie pentru fiecare roman sa indrazneasca sa se reinventeze, sa incerce experiente si gusturi noi. Kaufland si-a propus sa motiveze clientii sa abordeze un nou stil de viata, fresh, ce porneste de la prospetimea alimentelor consumate in fiecare zi si merge pana la o noua filosofie de viata, in care oamenii sa incerce mereu tot ce este nou, proaspat.

kauf1

Campania reuneste exemple de inspiratie pe care le Kaufland le ofera clientilor, de-a lungul anului, in magazine, in online si prin evenimente. Informatii complete despre campanie pot fi accesate pe https://www.kaufland.ro/traieste-fresh.html.

ulei

PROSPETIMEA LA KAUFLAND

Kaufland acorda o atentie deosebita prospetimii in magazin, asigurand zilnic livrari de produse precum legume, fructe, lactate, carne, mezeluri printr-un traseu scurt de aprovizionare. Calitatea este garantata pe de-o parte de furnizori, iar, pe de alta parte, de verificari si controale temeinice, de reguli si standarde interne Kaufland si europene care se aplica in fiecare etapa a procesului de aprovizionare.

prod eco
De asemenea, Kaufland Romania este printre putinii retaileri care in acest moment au peste 50% din produse de provenienta locala, procurarea acestora fiind prima optiune a companiei in politica de achizitii.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

twenty − 7 =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 16 April, 2018 | 1 comentarii | 1780 vizualizari | 1 vot

DOVLECEI

Dupa cartofii cu probleme din Egipt si vinul falsificat din Bulgaria, ANSVSA a depistat acum si dovlecei cu pesticide din Turcia. Saptamana trecuta, cu prilejul controalelor pentru depistarea reziduurilor de pesticide, inspectorii ANSVSA au prelevat probe din legume si fructe provenite din tari terte, dintr-un depozit din judetul Ilfov. Pentru probele prelevate dintr-un transport de […]

Autor: Agrostandard | 11 April, 2018 | 0 comentarii | 190 vizualizari | 1 vot

cartofi

O cantitate de 1100 tone de cartofi de provenienta Egipt a primit interdictia de a intra in tara prin portul Constanta, deoarece, conform analizelor de laborator a fost depistata prezenta bacteriei Ralstonia solanacearum (Putregaiul brun), in urma controalelor efectuate de Autoritatea Nationala Fitosanitara. Tuberculii de cartof au fost prelevati in baza Deciziei de punere in […]

Autor: Agrostandard | 9 April, 2018 | 0 comentarii | 647 vizualizari | 1 vot

rosia

Pana la data de 2 aprilie 2018 au fost primite in total 12.421 de solicitari de inscriere in programul de sprijin pentru tomate, cultivate in sere sau solarii, pentru anul 2018. Dintre acestia 11.310 s-au inscris in Ciclul I si restul de 1.111 in Ciclul II, anunta Ministerul Agriculturii.Dintre solicitantii pentru sprijin in Ciclul I, […]

Autor: Agrostandard | 25 March, 2018 | 0 comentarii | 1627 vizualizari | 1 vot

diana zaharia

In Romania, relatia dintre producatorii agricoli si retaileri este destul de complicata, mai ales ca se tot intarzie aparitia normelor metodologice la Legea 150/2016 (cunoscuta si legea 51% produse romanesti). Cel mai mult, producatorii romani se plang de faptul ca in contractele incheiate cu retailerii nu se trec cantitatile de marfa care trebuie livrate, ceea […]

Autor: Agrostandard | 9 March, 2018 | 0 comentarii | 1245 vizualizari | 1 vot

petre-grigore-1

Petre Grigore, un cunoscut legumicultor din Galati cu o experienta indelungata in agricultura, ii reproseaza ministrului Agriculturii Petre Daea faptul ca la MADR nu se realizeaza un necesar de produse la nivel de tara pentru a se vedea foarte clar ce se importa si cat ar trebui sa produca fermierii locali. “Nu pot sa inteleg […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
11 Apr 2018 | 1 comentarii | 3122 vizualizari | 2 voturi
15 Mar 2018 | 1 comentarii | 1943 vizualizari | 2 voturi
23 Feb 2018 | 0 comentarii | 349 vizualizari | 2 voturi
»
24 Feb 2018 | 4 comentarii | 5790 vizualizari | 1 vot
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional



bad politics

2018 © Agrostandard