Sustine Agrostandard
starea vremii
Distributie-Comert
Kaufland Romania isi schimba „fata”
Agrostandard | 6 July, 2017 | 0 comentarii | 313 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

kaufland freshKaufland Romania se transforma si are o noua identitate vizuala, fresh, ce reinventeaza in acelasi timp experienta de cumparaturi oferita clientilor sai. Reinnoirea identitatii Kaufland Romania se subscrie indemnului lansat prin campania Noul Tu traieste fresh, si continua astfel, prin exemplul propriu, demersul de a inspira in randul clientilor dorinta de reinventare si de a incerca mereu lucruri noi. Astfel, incepand din aceasta vara, Kaufland are un logo nou si isi reinnoieste in acelasi timp design-ul magazinelor, publicatia companiei si website-ul, cu transformari care vin sa ofere clientilor o experienta de cumparaturi mai simpla, mai rapida si mai fresh.

Noua identitate este deja vizibila in toate mediile in care compania este prezenta, in magazine si online.

In magazine, transformarile de design sunt imbinate cu o noua configuratie, pentru un traseu al cumparaturilor mai rapid si mai usor. Printre schimbarile care eficientizeaza navigarea se numara un nou sistem de ghidaj prin pictograme ce semnalizeaza categoriile de produse sau servicii, dar si o noua segmentare a spatiului si rafturilor, cu scurtaturi printre raioane, pentru facilitarea orientarii. De asemenea, si galeriile comerciale din incinta magazinelor Kaufland vor fi reamenajate. Elementele functionale sunt imbinate cu un design modernizat, mai luminos, piese decorative din lemn si imagini mari.

Pe langa designul fresh, noul website Kaufland este mai intuitiv si integreaza un sistem de navigare mai usor, cu noi mecanisme prin care ajuta clientii sa-si planifice rapid cumparaturile. De exemplu, afisarea automata a celui mai apropiat magazin si ofertele personalizate ale acestuia, pe baza locatiei GPS sau a IP-ului, sau sincronizarea listei de cumparaturi cu cea din aplicatia mobila Kaufland K-App.

De asemenea, publicatia tiparita Kaufland devine incepand de acum ghid de cumparaturi, cu format de revista, tip A4 si rubrici mai usor de parcurs, cu oferte si idei de retete. Publicatia este tiparita pe hartie certificata FSC, care provine din surse responsabile, in linie cu angajamentul companiei pentru mediu.

“In acest an, vorbim clientilor despre Noul Tu si ii incurajam sa se reinventeze. De aceea, dam tonul cu un exemplu si suntem primii care ne reinnoim, pentru a oferi adevarata experienta a cumparaturilor. Noul Kaufland este pentru Noul Tu. Totul devine mai fresh, mai rapid, mizand pe simplitatea de a avea totul la un loc. Vrem sa punem in valoare ceea ce ne recomanda: calitatea, prospetimea garantata, varietatea si preturile avantajoase. De-a lungul anului, vom lansa initiative noi, care vor transforma si vor inova deopotriva experienta de cumparaturi”, declara Valer Hancas, Manager Corporate Affairs şi Comunicare, Kaufland Romania.

DESPRE CAMPANIA NOUL TU

Campania “Noul Tu traieste fresh” – o invitatie pentru fiecare roman sa indrazneasca sa se reinventeze, sa incerce experiente si gusturi noi. Kaufland si-a propus sa motiveze clientii sa abordeze un nou stil de viata, fresh, ce porneste de la prospetimea alimentelor consumate in fiecare zi si merge pana la o noua filosofie de viata, in care oamenii sa incerce mereu tot ce este nou, proaspat.

kauf1

Campania reuneste exemple de inspiratie pe care le Kaufland le ofera clientilor, de-a lungul anului, in magazine, in online si prin evenimente. Informatii complete despre campanie pot fi accesate pe https://www.kaufland.ro/traieste-fresh.html.

ulei

PROSPETIMEA LA KAUFLAND

Kaufland acorda o atentie deosebita prospetimii in magazin, asigurand zilnic livrari de produse precum legume, fructe, lactate, carne, mezeluri printr-un traseu scurt de aprovizionare. Calitatea este garantata pe de-o parte de furnizori, iar, pe de alta parte, de verificari si controale temeinice, de reguli si standarde interne Kaufland si europene care se aplica in fiecare etapa a procesului de aprovizionare.

prod eco
De asemenea, Kaufland Romania este printre putinii retaileri care in acest moment au peste 50% din produse de provenienta locala, procurarea acestora fiind prima optiune a companiei in politica de achizitii.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

6 + four =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 4 August, 2018 | 0 comentarii | 376 vizualizari | 1 vot

OVIDIU

La aproape trei decenii de la Revolutie, cand comertul in Romania a inflorit pur si simplu, daca putem spune asa, numai retailul atingand o valoare de 40 miliarde de euro, anul trecut, sectorul distributiei de bunuri de larg consum aproape ca nu este legiferat. Pare incredibil, dar chiar este adevarat, ca la acest moment, nu […]

Autor: Agrostandard | 25 July, 2018 | 0 comentarii | 1591 vizualizari | 1 vot

rosii turcia

Daca in Romania oferta mare de pe piata a dat peste cap afacerile producatorilor olteni in urma cu cateva saptamani, la turci este criza de tomate! Reducerea semnificativa a productiei in Turcia, al patrulea producator de rosii la nivel mondial, ca urmare a faptului ca multi producatori din Antalya au renuntat la cultivarea tomatelor in […]

Autor: Agrostandard | 22 July, 2018 | 0 comentarii | 682 vizualizari | 1 vot

grexport

UE a fost cel mai mare exportator de grau la nivel mondial cu un volum de 31 milioane de tone, in sezonul 2017-2018, urmata de Rusia – 29 milioane de tone si SUA – 27 milioane de tone. Urmeaza Canada si Australia, cu un volum de circa 22 milioane de tone, potrivit unei analize realizate […]

Autor: Agrostandard | 19 July, 2018 | 0 comentarii | 584 vizualizari | 1 vot

MERRG LA PIATA

Doar unul din cinci romani (in general, batrani!) cumpara in mod constant produse din pietele traditionale, iar ponderea lor este in scadere, sustine Teodor Birt, presedintele Asociatiei Administratorilor de Piete din Romania (AAPR). El spune ca, in prezent, pietele acopera 20% din vanzari, procent in scadere in ultimii ani, pe fondul expansiunii retailului. AAPR a […]

Autor: Agrostandard | 19 July, 2018 | 0 comentarii | 661 vizualizari | 1 vot

grau analiza

La acest moment, graul a fost recoltat pe circa 70% din suprafetele cultivate in Romania. Daca in sudul tarii, operatiunea s-a terminat, in Ardeal si Modova mai sunt inca suprafete insemnate de finalizat, dupa cum a declarat Aurel Popescu, presedintele Rompan. Asa cum era de asteptat, o mare parte din recolta este afectata calitativ, insa […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Groupama Asigurari
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional
TransLogistica
Ingredients show



bad politics

2018 © Agrostandard