Sustine Agrostandard
starea vremii
Distributie-Comert
Kaufland Romania isi schimba „fata”
Agrostandard | 6 July, 2017 | 0 comentarii | 415 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

kaufland freshKaufland Romania se transforma si are o noua identitate vizuala, fresh, ce reinventeaza in acelasi timp experienta de cumparaturi oferita clientilor sai. Reinnoirea identitatii Kaufland Romania se subscrie indemnului lansat prin campania Noul Tu traieste fresh, si continua astfel, prin exemplul propriu, demersul de a inspira in randul clientilor dorinta de reinventare si de a incerca mereu lucruri noi. Astfel, incepand din aceasta vara, Kaufland are un logo nou si isi reinnoieste in acelasi timp design-ul magazinelor, publicatia companiei si website-ul, cu transformari care vin sa ofere clientilor o experienta de cumparaturi mai simpla, mai rapida si mai fresh.

Noua identitate este deja vizibila in toate mediile in care compania este prezenta, in magazine si online.

In magazine, transformarile de design sunt imbinate cu o noua configuratie, pentru un traseu al cumparaturilor mai rapid si mai usor. Printre schimbarile care eficientizeaza navigarea se numara un nou sistem de ghidaj prin pictograme ce semnalizeaza categoriile de produse sau servicii, dar si o noua segmentare a spatiului si rafturilor, cu scurtaturi printre raioane, pentru facilitarea orientarii. De asemenea, si galeriile comerciale din incinta magazinelor Kaufland vor fi reamenajate. Elementele functionale sunt imbinate cu un design modernizat, mai luminos, piese decorative din lemn si imagini mari.

Pe langa designul fresh, noul website Kaufland este mai intuitiv si integreaza un sistem de navigare mai usor, cu noi mecanisme prin care ajuta clientii sa-si planifice rapid cumparaturile. De exemplu, afisarea automata a celui mai apropiat magazin si ofertele personalizate ale acestuia, pe baza locatiei GPS sau a IP-ului, sau sincronizarea listei de cumparaturi cu cea din aplicatia mobila Kaufland K-App.

De asemenea, publicatia tiparita Kaufland devine incepand de acum ghid de cumparaturi, cu format de revista, tip A4 si rubrici mai usor de parcurs, cu oferte si idei de retete. Publicatia este tiparita pe hartie certificata FSC, care provine din surse responsabile, in linie cu angajamentul companiei pentru mediu.

“In acest an, vorbim clientilor despre Noul Tu si ii incurajam sa se reinventeze. De aceea, dam tonul cu un exemplu si suntem primii care ne reinnoim, pentru a oferi adevarata experienta a cumparaturilor. Noul Kaufland este pentru Noul Tu. Totul devine mai fresh, mai rapid, mizand pe simplitatea de a avea totul la un loc. Vrem sa punem in valoare ceea ce ne recomanda: calitatea, prospetimea garantata, varietatea si preturile avantajoase. De-a lungul anului, vom lansa initiative noi, care vor transforma si vor inova deopotriva experienta de cumparaturi”, declara Valer Hancas, Manager Corporate Affairs şi Comunicare, Kaufland Romania.

DESPRE CAMPANIA NOUL TU

Campania “Noul Tu traieste fresh” – o invitatie pentru fiecare roman sa indrazneasca sa se reinventeze, sa incerce experiente si gusturi noi. Kaufland si-a propus sa motiveze clientii sa abordeze un nou stil de viata, fresh, ce porneste de la prospetimea alimentelor consumate in fiecare zi si merge pana la o noua filosofie de viata, in care oamenii sa incerce mereu tot ce este nou, proaspat.

kauf1

Campania reuneste exemple de inspiratie pe care le Kaufland le ofera clientilor, de-a lungul anului, in magazine, in online si prin evenimente. Informatii complete despre campanie pot fi accesate pe https://www.kaufland.ro/traieste-fresh.html.

ulei

PROSPETIMEA LA KAUFLAND

Kaufland acorda o atentie deosebita prospetimii in magazin, asigurand zilnic livrari de produse precum legume, fructe, lactate, carne, mezeluri printr-un traseu scurt de aprovizionare. Calitatea este garantata pe de-o parte de furnizori, iar, pe de alta parte, de verificari si controale temeinice, de reguli si standarde interne Kaufland si europene care se aplica in fiecare etapa a procesului de aprovizionare.

prod eco
De asemenea, Kaufland Romania este printre putinii retaileri care in acest moment au peste 50% din produse de provenienta locala, procurarea acestora fiind prima optiune a companiei in politica de achizitii.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

11 − 10 =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 18 February, 2019 | 0 comentarii | 153 vizualizari | 1 vot

daea

Casa de Comert Agroalimentar Unirea constituie subiectul zilei, mai ales ca nu se stiu prea multe despre modul cum va functiona aceasta practic si mai ales ce infrastructura va avea la dispozitie pentru a-si indeplini obiectivele. Un lucru este clar: este nevoie de ceva timp pentru ca mecanismul sa fie pus in functiune si sa […]

Autor: Agrostandard | 10 February, 2019 | 0 comentarii | 488 vizualizari | 1 vot

capatana

Dupa amenda de 5,7 milioane de euro primita de la Consiliul Concurentei, retailerul francez primeste inca o lovitura: Florin Capatana, Corporate Affairs Director al Carrefour, a anuntat ca incheie colaborarea cu retailerul francez dupa „exact 18 ani, o luna si o saptamana”, potrivit revistei Piata. O decizie luata la initiativa ambelor parti, dupa cate a […]

Autor: Agrostandard | 9 February, 2019 | 0 comentarii | 1043 vizualizari | 1 vot

cartofii5lei

2018 a fost un an dificil pentru producatorii de legume, nu doar la noi, ci si din Europa. Efectele se vad acum pe piata, cand preturile au explodat practic, iar in supermarketuri gasim marfa din import aproape in totalitate. Daca in urma cu cateva zile anticipam ca pretul cartofilor se apropie de 4-5 lei/kg, iata […]

Autor: Agrostandard | 8 February, 2019 | 0 comentarii | 140 vizualizari | 1 vot

PARIS2019

Preturile la cereale si oleaginoase vor inregistra o tendinta de scadere, in acest an, potrivit opiniei celor 250 experti internationali din sectorul cerealelor care au participat la inceputul lunii februarie in Capitala Frantei la cea de-a treia editie a Paris Grain Day, organizata de

Autor: Agrostandard | 31 January, 2019 | 0 comentarii | 583 vizualizari | 1 vot

magazin

Consiliul Concurentei a sanctionat sapte companii active pe piata comercializarii produselor alimentare din Romania (3 retaileri si 4 furnizori ai acestora) cu amenzi in valoare totala de 87.713.336 lei (aprox. 18,8 milioane euro). Sanctiunile au fost aplicate in cadrul investigatiei privind fixarea preturilor intre retailerii Auchan, Cora si Carrefour si furnizorii acestora, in perioada 2010-2016. […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
04 Ian 2019 | 0 comentarii | 272 vizualizari | 4 voturi
18 Dec 2018 | 0 comentarii | 282 vizualizari | 3 voturi
11 Feb 2019 | 0 comentarii | 507 vizualizari | 2 voturi
09 Feb 2019 | 0 comentarii | 205 vizualizari | 2 voturi
»
25 Ian 2019 | 0 comentarii | 2522 vizualizari | 1 vot
»
26 Ian 2019 | 0 comentarii | 1865 vizualizari | 1 vot
»
07 Feb 2019 | 0 comentarii | 1674 vizualizari | 1 vot
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Groupama Asigurari
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional
TransLogistica
Ingredients show



bad politics

2019 © Agrostandard