Distributie-Comert
Kaufland Romania isi schimba „fata”
Agrostandard | 6 July, 2017 | 0 comentarii | 125 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

kaufland freshKaufland Romania se transforma si are o noua identitate vizuala, fresh, ce reinventeaza in acelasi timp experienta de cumparaturi oferita clientilor sai. Reinnoirea identitatii Kaufland Romania se subscrie indemnului lansat prin campania Noul Tu traieste fresh, si continua astfel, prin exemplul propriu, demersul de a inspira in randul clientilor dorinta de reinventare si de a incerca mereu lucruri noi. Astfel, incepand din aceasta vara, Kaufland are un logo nou si isi reinnoieste in acelasi timp design-ul magazinelor, publicatia companiei si website-ul, cu transformari care vin sa ofere clientilor o experienta de cumparaturi mai simpla, mai rapida si mai fresh.

Noua identitate este deja vizibila in toate mediile in care compania este prezenta, in magazine si online.

In magazine, transformarile de design sunt imbinate cu o noua configuratie, pentru un traseu al cumparaturilor mai rapid si mai usor. Printre schimbarile care eficientizeaza navigarea se numara un nou sistem de ghidaj prin pictograme ce semnalizeaza categoriile de produse sau servicii, dar si o noua segmentare a spatiului si rafturilor, cu scurtaturi printre raioane, pentru facilitarea orientarii. De asemenea, si galeriile comerciale din incinta magazinelor Kaufland vor fi reamenajate. Elementele functionale sunt imbinate cu un design modernizat, mai luminos, piese decorative din lemn si imagini mari.

Pe langa designul fresh, noul website Kaufland este mai intuitiv si integreaza un sistem de navigare mai usor, cu noi mecanisme prin care ajuta clientii sa-si planifice rapid cumparaturile. De exemplu, afisarea automata a celui mai apropiat magazin si ofertele personalizate ale acestuia, pe baza locatiei GPS sau a IP-ului, sau sincronizarea listei de cumparaturi cu cea din aplicatia mobila Kaufland K-App.

De asemenea, publicatia tiparita Kaufland devine incepand de acum ghid de cumparaturi, cu format de revista, tip A4 si rubrici mai usor de parcurs, cu oferte si idei de retete. Publicatia este tiparita pe hartie certificata FSC, care provine din surse responsabile, in linie cu angajamentul companiei pentru mediu.

“In acest an, vorbim clientilor despre Noul Tu si ii incurajam sa se reinventeze. De aceea, dam tonul cu un exemplu si suntem primii care ne reinnoim, pentru a oferi adevarata experienta a cumparaturilor. Noul Kaufland este pentru Noul Tu. Totul devine mai fresh, mai rapid, mizand pe simplitatea de a avea totul la un loc. Vrem sa punem in valoare ceea ce ne recomanda: calitatea, prospetimea garantata, varietatea si preturile avantajoase. De-a lungul anului, vom lansa initiative noi, care vor transforma si vor inova deopotriva experienta de cumparaturi”, declara Valer Hancas, Manager Corporate Affairs şi Comunicare, Kaufland Romania.

DESPRE CAMPANIA NOUL TU

Campania “Noul Tu traieste fresh” – o invitatie pentru fiecare roman sa indrazneasca sa se reinventeze, sa incerce experiente si gusturi noi. Kaufland si-a propus sa motiveze clientii sa abordeze un nou stil de viata, fresh, ce porneste de la prospetimea alimentelor consumate in fiecare zi si merge pana la o noua filosofie de viata, in care oamenii sa incerce mereu tot ce este nou, proaspat.

kauf1

Campania reuneste exemple de inspiratie pe care le Kaufland le ofera clientilor, de-a lungul anului, in magazine, in online si prin evenimente. Informatii complete despre campanie pot fi accesate pe https://www.kaufland.ro/traieste-fresh.html.

ulei

PROSPETIMEA LA KAUFLAND

Kaufland acorda o atentie deosebita prospetimii in magazin, asigurand zilnic livrari de produse precum legume, fructe, lactate, carne, mezeluri printr-un traseu scurt de aprovizionare. Calitatea este garantata pe de-o parte de furnizori, iar, pe de alta parte, de verificari si controale temeinice, de reguli si standarde interne Kaufland si europene care se aplica in fiecare etapa a procesului de aprovizionare.

prod eco
De asemenea, Kaufland Romania este printre putinii retaileri care in acest moment au peste 50% din produse de provenienta locala, procurarea acestora fiind prima optiune a companiei in politica de achizitii.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

17 − twelve =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 21 July, 2017 | 0 comentarii | 4876 vizualizari | 2 voturi

PROFI Malu Loco (1)

Cu o retea de circa 600 magazine in 322 de localitati si o echipa de aproape 12.000 de oameni, PROFI este reteaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografica din Romania, dupa cum sustin oficialii companiei. Dupa ce a patruns in mai toate orasele importante ale tarii, acum reteaua poloneza ataca satele Romaniei, […]

Autor: Agrostandard | 17 July, 2017 | 0 comentarii | 1774 vizualizari | 1 vot

k1

Kaufland Romania reinventeaza conceptul de hipermarket si lanseaza prima retea de gradini urbane comunitare, transformandu-si acoperisurile, exteriorul parcarilor si al magazinelor in spatii verzi cultivate cu legume, fructe, arbusti, plante aromatice si flori, care pot fi folosite de comunitate. „Gradinescu”, cum este denumit proiectul dezvoltat de Kaufland impreuna cu partenerii de la Asociatia Institutul de […]

Autor: Agrostandard | 14 July, 2017 | 1 comentarii | 1566 vizualizari | 1 vot

grau

Masuri de fluidizare a traficului destinat transporturilor de cereale. In aceasta perioada este in plina desfasurare in toate zonele tarii recoltarea, transportul si depozitarea cerealelor (in special orz, rapita, grau, mazare), motiv pentru care, Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale efectueaza actiuni de supraveghere si sprijin permanent pentru optimizarea acestor activitati in punctele unde se efectueaza […]

Autor: Agrostandard | 11 July, 2017 | 0 comentarii | 973 vizualizari | 1 vot

grau seminte

In Monitorul Oficial al Romaniei nr. 537 din 10 iulie 2017 a fost publicat Ordinul ministrului agriculturii si dezvoltarii rurale nr. 228/2017 privind aprobarea Manualului de gradare pentru semintele de consum. Manualul de gradare are rolul de a servi drept instrument de lucru pentru gradatori si cuprinde informatii ce ofera posibilitatea stabilirii calitatii reale a […]

Autor: Agrostandard | 30 June, 2017 | 0 comentarii | 849 vizualizari | 1 vot

tractor

Canicula din Franta, seceta din SUA si Australia, precum si stocurile mondiale in scadere sunt factorii care ar putea conduce la o crestere a preturilor la cereale in urmatoarele luni. In data de 24 mai, Renaud de Kerpoisson, presedintele Oferta si cerere agricola estima ca «pretul la grau ar trebui sa creasca in urmatoarele doua […]

"Conferinta legume fructe"
"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
21 Iul 2017 | 0 comentarii | 4876 vizualizari | 2 voturi
18 Iun 2017 | 1 comentarii | 6512 vizualizari | 2 voturi
17 Iun 2017 | 1 comentarii | 5300 vizualizari | 2 voturi
»
09 Iul 2017 | 2 comentarii | 9979 vizualizari | 1 vot
»
18 Iun 2017 | 1 comentarii | 6512 vizualizari | 2 voturi
»
17 Iun 2017 | 1 comentarii | 5300 vizualizari | 2 voturi
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze



bad politics

2017 © Agrostandard