Sustine Agrostandard
arhiva stiri
starea vremii
Distributie-Comert
Kaufland Romania isi schimba „fata”
Agrostandard | 6 July, 2017 | 0 comentarii | 755 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

kaufland freshKaufland Romania se transforma si are o noua identitate vizuala, fresh, ce reinventeaza in acelasi timp experienta de cumparaturi oferita clientilor sai. Reinnoirea identitatii Kaufland Romania se subscrie indemnului lansat prin campania Noul Tu traieste fresh, si continua astfel, prin exemplul propriu, demersul de a inspira in randul clientilor dorinta de reinventare si de a incerca mereu lucruri noi. Astfel, incepand din aceasta vara, Kaufland are un logo nou si isi reinnoieste in acelasi timp design-ul magazinelor, publicatia companiei si website-ul, cu transformari care vin sa ofere clientilor o experienta de cumparaturi mai simpla, mai rapida si mai fresh.

Noua identitate este deja vizibila in toate mediile in care compania este prezenta, in magazine si online.

In magazine, transformarile de design sunt imbinate cu o noua configuratie, pentru un traseu al cumparaturilor mai rapid si mai usor. Printre schimbarile care eficientizeaza navigarea se numara un nou sistem de ghidaj prin pictograme ce semnalizeaza categoriile de produse sau servicii, dar si o noua segmentare a spatiului si rafturilor, cu scurtaturi printre raioane, pentru facilitarea orientarii. De asemenea, si galeriile comerciale din incinta magazinelor Kaufland vor fi reamenajate. Elementele functionale sunt imbinate cu un design modernizat, mai luminos, piese decorative din lemn si imagini mari.

Pe langa designul fresh, noul website Kaufland este mai intuitiv si integreaza un sistem de navigare mai usor, cu noi mecanisme prin care ajuta clientii sa-si planifice rapid cumparaturile. De exemplu, afisarea automata a celui mai apropiat magazin si ofertele personalizate ale acestuia, pe baza locatiei GPS sau a IP-ului, sau sincronizarea listei de cumparaturi cu cea din aplicatia mobila Kaufland K-App.

De asemenea, publicatia tiparita Kaufland devine incepand de acum ghid de cumparaturi, cu format de revista, tip A4 si rubrici mai usor de parcurs, cu oferte si idei de retete. Publicatia este tiparita pe hartie certificata FSC, care provine din surse responsabile, in linie cu angajamentul companiei pentru mediu.

“In acest an, vorbim clientilor despre Noul Tu si ii incurajam sa se reinventeze. De aceea, dam tonul cu un exemplu si suntem primii care ne reinnoim, pentru a oferi adevarata experienta a cumparaturilor. Noul Kaufland este pentru Noul Tu. Totul devine mai fresh, mai rapid, mizand pe simplitatea de a avea totul la un loc. Vrem sa punem in valoare ceea ce ne recomanda: calitatea, prospetimea garantata, varietatea si preturile avantajoase. De-a lungul anului, vom lansa initiative noi, care vor transforma si vor inova deopotriva experienta de cumparaturi”, declara Valer Hancas, Manager Corporate Affairs şi Comunicare, Kaufland Romania.

DESPRE CAMPANIA NOUL TU

Campania “Noul Tu traieste fresh” – o invitatie pentru fiecare roman sa indrazneasca sa se reinventeze, sa incerce experiente si gusturi noi. Kaufland si-a propus sa motiveze clientii sa abordeze un nou stil de viata, fresh, ce porneste de la prospetimea alimentelor consumate in fiecare zi si merge pana la o noua filosofie de viata, in care oamenii sa incerce mereu tot ce este nou, proaspat.

kauf1

Campania reuneste exemple de inspiratie pe care le Kaufland le ofera clientilor, de-a lungul anului, in magazine, in online si prin evenimente. Informatii complete despre campanie pot fi accesate pe https://www.kaufland.ro/traieste-fresh.html.

ulei

PROSPETIMEA LA KAUFLAND

Kaufland acorda o atentie deosebita prospetimii in magazin, asigurand zilnic livrari de produse precum legume, fructe, lactate, carne, mezeluri printr-un traseu scurt de aprovizionare. Calitatea este garantata pe de-o parte de furnizori, iar, pe de alta parte, de verificari si controale temeinice, de reguli si standarde interne Kaufland si europene care se aplica in fiecare etapa a procesului de aprovizionare.

prod eco
De asemenea, Kaufland Romania este printre putinii retaileri care in acest moment au peste 50% din produse de provenienta locala, procurarea acestora fiind prima optiune a companiei in politica de achizitii.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 18 October, 2020 | 0 comentarii | 206 vizualizari | 1 vot

Profi2

Reteaua Profi a inceput primele livrari de marfa catre magazine de la noul sau depozit situat la Bolintin Deal, primul care acopera atat produse proaspete, cat si congelate. “Este primul nostru astfel de depozit, dar el va fi urmat si de altele,” a declarat Pawel Musial, directorul general Profi. “In 2022 vom avea depozite cu […]

Autor: Agrostandard | 12 October, 2020 | 0 comentarii | 251 vizualizari | 1 vot

cereale

Romania a exportat, in primele sase luni, circa 6 milioane de tone de cereale, din care 3,3 milioane de tone de porumb boabe, in crestere cu peste 28% fata de aceeasi perioada din 2019, si 2,55 milioane de tone de grau si meslin, potrivit datelor Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale (MADR), preluate de Agerpres. Livrarile […]

Autor: Agrostandard | 10 October, 2020 | 0 comentarii | 316 vizualizari | 1 vot

stanescu

Relatia hipermarket- producator roman a cunoscut de-a lungul timpului destule suisuri si coborasuri, daca putem spune asa. In ciuda tuturor discutiilor mai mult sau mai putin aprinse dintre cele dua parti, toata lumea este de acord ca un comert civilizat nu poate sa existe fara o relatie transparenta intre comerciant si producator. Presedintele Comisiei de […]

Autor: Agrostandard | 9 October, 2020 | 0 comentarii | 293 vizualizari | 1 vot

scarlat

George Scarlat, secretar de stat in Ministerul Agriculturii, afirma ca undeva la 80% din capacitatile de abatorizare din Romania sunt sub pragul de rentabilitate. Avem o dezvoltare haotica – cu prea multe unitati de abatorizare in nordul tarii, in general, și cu numeroase ferme dezvoltate in partea de sud, unde exista judete intregi fara nicio […]

Autor: Agrostandard | 7 October, 2020 | 0 comentarii | 1511 vizualizari | 1 vot

d1

Deficitul agroalimentar al Romaniei este ingrijorator, fiind dat de importul cu produse cu valoare adaugata mai mare, sustine Prof. Univ. Dr. Toma Adrian Dinu, Decan – Facultatea de Management, Inginerie Economica in Agricultura și Dezvoltare Rurala, USAMV București. Exportam cu pret mediu de 446 $/t și importam cu 922 $/t fiind evidenta lipsa de competitivitate […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
»
09 Oct 2020 | 0 comentarii | 1822 vizualizari | 1 vot
»
20 Aug 2020 | 0 comentarii | 1766 vizualizari | 4 voturi
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Hydro
Rossmann
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional



bad politics

2020 © Agrostandard