Sustine Agrostandard
arhiva stiri
starea vremii
Distributie-Comert
Kaufland lanseaza prima marca proprie facuta exclusiv in Romania
Agrostandard | 2 December, 2017 | 0 comentarii | 2034 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

KV_VDR (2)Kaufland a lansat recent noua sa marca proprie, K-Vreau din Romania in intreaga retea nationala de magazine. K-Vreau din Romania ofera produse facute exclusiv de producatori si furnizori locali, fiind prima marca proprie a companiei realizata in intregime la nivel local, special pentru Romania. Gama ofera o varietate de produse special pentru cei care vor sa savureze din plin gustul autentic romanesc, dar si sa se bucure de retete care au trecut testul timpului. Astfel, K-Vreau din Romania cuprinde de la alimente de baza, precum faina, malai, gris, arpacas, produse de panificatie, mezeluri, dulciuri (cornulete cu diferite umpluturi, rulade, salam de biscuiti etc), lactate (branzeturi, smantana, lapte, iaurt), sucuri naturale de fructe – si pana la preparate cu specific local, precum jumari, carne la garnita si altele. In prezent, sortimentul cuprinde peste 80 de produse si se afla in permanenta extindere.

“Ramanem unul dintre cei mai implicati sustinatori ai producatorilor romani. Incurajam consumul de produse locale si suntem printre putinii retaileri cu peste 50% produse la raft ce provin din Romania. De aceea, crearea acestei noi marci cu specific local vine ca o continuare fireasca a demersurilor noastre si ne bucuram sa putem sustine si in acest mod dezvoltarea producatorilor locali”, declara Valer Hancas, Manager Corporate Affairs si Comunicare, Kaufland Romania.

Retetele sunt autentice si contin ingrediente de cea mai buna calitate, periodic monitorizata, purtand garantia calitatii marcilor proprii Kaufland. Produsele sunt disponibile numai in magazinele Kaufland din Romania.

Citeste si Primul program național pentru carne de porc 100% romaneasca, un proiect Kaufland Romania si Cooperativa Țara Mea

Design-ul ambalajului este inspirat din motivele traditionale romanesti reinterpretate in nota moderna, in linie cu identitatea vizuala Kaufland si exprima simplitate, onestitate, si mai ales pasiune pentru savoarea produselor romanesti.

Despre Kaufland Romania

Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1250 de magazine in 7 tari si o retea de 116 magazine in Romania. In 2017, Kaufland Romania a primit pentru a doua oara certificarea Best Buy Award, care atesta ca este lantul de magazine cu cel mai bun raport calitate – pret de pe piata locala.

Vezi si Avertisment comerciantilor: O sa vina o zi in care nu veti mai gasi furnizori de produse romanesti

Kaufland detine si distinctia Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienti, acordata de Institutul international ICERTIAS, in urma unei analize de piata.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 4 March, 2021 | 0 comentarii | 68 vizualizari | 1 vot

cartofi-congelati

Piata de cartofi congelati din Romania a explodat in ultimele decenii, Romania fiind tara cu cel mai mare ritm de crestere a consumului in UE, potrivit unui studiu realizat de IndexBox, care arata ca importurile au atins undeva la 86.000 de tone, in 2019. O realitate de care sunt constienti si producatorii locali de cartofi, […]

Autor: Agrostandard | 1 March, 2021 | 0 comentarii | 94 vizualizari | 1 vot

agroland

Inca o companie cunoscuta din sectorul agricol s-a listat la Bursa de Valori Bucuresti (BVB). Este vorba de Agroland, companie care opereaza cea mai extinsa retea de magazine agricole din Romania, care s-a listat, incepand din 1 martie 2021, pe piata AeRO, la aproape noua luni de la momentul listarii primei sale emisiuni de obligatiuni […]

Autor: Agrostandard | 1 March, 2021 | 0 comentarii | 67 vizualizari | 1 vot

ETICHETA

Pentru a-i ajuta pe consumatorii din UE sa isi reduca facturile la energie si amprenta de carbon, va fi disponibila de luni, 1 martie 2021, o versiune complet noua a etichetei energetice a UE, recunoscuta pe scara larga, in toate magazinele si la toate punctele online de vanzare cu amanuntul. Noile etichete se vor aplica […]

Autor: Agrostandard | 24 February, 2021 | 0 comentarii | 143 vizualizari | 1 vot

paie_balot

Franta, cea mai mare putere agricola a UE, domina topurile la cereale la nivel european. În 2020, agricultorii din Hexagon au obținut cea mai mare productie de cereale – 56,7 milioane de tone, fiind urmati de cei din Spania – 27,3 milioane de tone si Ungaria – 15,4 milioane de tone. Francezii au ocupat prima […]

Autor: Agrostandard | 21 February, 2021 | 0 comentarii | 243 vizualizari | 1 vot

deseuri

Legea nr. 181/2020 privind gestionarea deseurilor nepericuloase compostabile a intrat in vigoare incepand cu data de 20 februarie. Astfel, autoritatile administratiei publice locale trebuie sa implementeze sistemul de colectare separata a deseurilor biodegradabile, sa extinda colectarea separata din usa in usa a biodeseurilor in mediul urban, dublata de implementarea schemei „plateste pentru cat arunci” si […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
10 Ian 2021 | 0 comentarii | 1790 vizualizari | 4 voturi
03 Mar 2021 | 0 comentarii | 2166 vizualizari | 3 voturi
27 Feb 2021 | 0 comentarii | 291 vizualizari | 3 voturi
26 Feb 2021 | 0 comentarii | 654 vizualizari | 3 voturi
»
27 Ian 2021 | 0 comentarii | 5473 vizualizari | 3 voturi
»
11 Ian 2021 | 0 comentarii | 2180 vizualizari | 3 voturi
»
03 Mar 2021 | 0 comentarii | 2166 vizualizari | 3 voturi
»
05 Dec 2020 | 0 comentarii | 1919 vizualizari | 2 voturi
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Hydro
Rossmann
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional



bad politics

2021 © Agrostandard