Sustine Agrostandard
arhiva stiri
starea vremii
Distributie-Comert
Kaufland lanseaza prima marca proprie facuta exclusiv in Romania
Agrostandard | 2 December, 2017 | 0 comentarii | 1963 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

KV_VDR (2)Kaufland a lansat recent noua sa marca proprie, K-Vreau din Romania in intreaga retea nationala de magazine. K-Vreau din Romania ofera produse facute exclusiv de producatori si furnizori locali, fiind prima marca proprie a companiei realizata in intregime la nivel local, special pentru Romania. Gama ofera o varietate de produse special pentru cei care vor sa savureze din plin gustul autentic romanesc, dar si sa se bucure de retete care au trecut testul timpului. Astfel, K-Vreau din Romania cuprinde de la alimente de baza, precum faina, malai, gris, arpacas, produse de panificatie, mezeluri, dulciuri (cornulete cu diferite umpluturi, rulade, salam de biscuiti etc), lactate (branzeturi, smantana, lapte, iaurt), sucuri naturale de fructe – si pana la preparate cu specific local, precum jumari, carne la garnita si altele. In prezent, sortimentul cuprinde peste 80 de produse si se afla in permanenta extindere.

“Ramanem unul dintre cei mai implicati sustinatori ai producatorilor romani. Incurajam consumul de produse locale si suntem printre putinii retaileri cu peste 50% produse la raft ce provin din Romania. De aceea, crearea acestei noi marci cu specific local vine ca o continuare fireasca a demersurilor noastre si ne bucuram sa putem sustine si in acest mod dezvoltarea producatorilor locali”, declara Valer Hancas, Manager Corporate Affairs si Comunicare, Kaufland Romania.

Retetele sunt autentice si contin ingrediente de cea mai buna calitate, periodic monitorizata, purtand garantia calitatii marcilor proprii Kaufland. Produsele sunt disponibile numai in magazinele Kaufland din Romania.

Citeste si Primul program național pentru carne de porc 100% romaneasca, un proiect Kaufland Romania si Cooperativa Țara Mea

Design-ul ambalajului este inspirat din motivele traditionale romanesti reinterpretate in nota moderna, in linie cu identitatea vizuala Kaufland si exprima simplitate, onestitate, si mai ales pasiune pentru savoarea produselor romanesti.

Despre Kaufland Romania

Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1250 de magazine in 7 tari si o retea de 116 magazine in Romania. In 2017, Kaufland Romania a primit pentru a doua oara certificarea Best Buy Award, care atesta ca este lantul de magazine cu cel mai bun raport calitate – pret de pe piata locala.

Vezi si Avertisment comerciantilor: O sa vina o zi in care nu veti mai gasi furnizori de produse romanesti

Kaufland detine si distinctia Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienti, acordata de Institutul international ICERTIAS, in urma unei analize de piata.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 25 August, 2020 | 0 comentarii | 163 vizualizari | 1 vot

PAINE

Romania este tara cu cele mai mici preturi la paine si cereale din UE, acestea fiind cu 47% sub nivelul din UE, în 2019, potrivit Eurostat. Sub media europeana se mai afla tari precum Bulgaria – 35% sub media UE si Polonia – cu 30% sub nivelul din UE. La polul opus se afla Danemarca […]

Autor: Agrostandard | 17 August, 2020 | 0 comentarii | 246 vizualizari | 1 vot

casa-unirea

Emil Dumitru, secretar de stat in Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, spune despre Casa de Comert Agroalimentar Unirea ca nu este un proiect terminat, ci va trebui sa fie restartat pe principii ale unei economii de piata transparente in care organizatiile de producatori sa fie cooptate in decizie, sa existe o consultare reala si sa […]

Autor: Agrostandard | 14 August, 2020 | 0 comentarii | 367 vizualizari | 1 vot

CIRESE

ProdCom Legume-Fructe a creat un grup de initiativa care are ca scop infiintarea unei forme asociative care sa reuneasca producatori de cirese! Iata si argumentele aduse de Aurel Tanase, presedintele ProdCom Legume-Fructe: CULTURA CIRESULUI ESTE O AFACERE DE SUCCES! Cireasa ca fruct acopera un procent mic in ce priveste cererea. Romania cu o suprafata de […]

Autor: Agrostandard | 11 August, 2020 | 0 comentarii | 255 vizualizari | 1 vot

piata sudului

Piata Sudului a fost reconstruita si extinsa cu spatii comerciale reconfigurate, in urma unei investitii de circa 10 milioane de euro, inaugurarea avand loc in data dee 11 august. Au fost amenajate 145 de tarabe pentru producatorii de fructe si legume, dispuse pe doua nivele – 105 la parter si 40 la etaj, precum si […]

Autor: Agrostandard | 10 August, 2020 | 0 comentarii | 472 vizualizari | 1 vot

ACDBR-1

Distribuitorii de bunuri de larg consum se plang ca Ordonanța de Urgență nr.130/2020 privind unele măsuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile nu include si codurile CAEN specifice acestei activitati. Se intampla dupa ce Asociatia Companiilor de Distributie de Bunuri din Romania (ACDBR) a semnalat inca de la inceputul lunii aprilie dificultatile […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
»
20 Aug 2020 | 0 comentarii | 1655 vizualizari | 4 voturi
»
22 Iun 2020 | 1 comentarii | 1360 vizualizari | 2 voturi
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Hydro
Rossmann
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional



bad politics

2020 © Agrostandard