Sustine Agrostandard
arhiva stiri
starea vremii
Distributie-Comert
Kaufland lanseaza prima marca proprie facuta exclusiv in Romania
Agrostandard | 2 December, 2017 | 0 comentarii | 1993 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

KV_VDR (2)Kaufland a lansat recent noua sa marca proprie, K-Vreau din Romania in intreaga retea nationala de magazine. K-Vreau din Romania ofera produse facute exclusiv de producatori si furnizori locali, fiind prima marca proprie a companiei realizata in intregime la nivel local, special pentru Romania. Gama ofera o varietate de produse special pentru cei care vor sa savureze din plin gustul autentic romanesc, dar si sa se bucure de retete care au trecut testul timpului. Astfel, K-Vreau din Romania cuprinde de la alimente de baza, precum faina, malai, gris, arpacas, produse de panificatie, mezeluri, dulciuri (cornulete cu diferite umpluturi, rulade, salam de biscuiti etc), lactate (branzeturi, smantana, lapte, iaurt), sucuri naturale de fructe – si pana la preparate cu specific local, precum jumari, carne la garnita si altele. In prezent, sortimentul cuprinde peste 80 de produse si se afla in permanenta extindere.

“Ramanem unul dintre cei mai implicati sustinatori ai producatorilor romani. Incurajam consumul de produse locale si suntem printre putinii retaileri cu peste 50% produse la raft ce provin din Romania. De aceea, crearea acestei noi marci cu specific local vine ca o continuare fireasca a demersurilor noastre si ne bucuram sa putem sustine si in acest mod dezvoltarea producatorilor locali”, declara Valer Hancas, Manager Corporate Affairs si Comunicare, Kaufland Romania.

Retetele sunt autentice si contin ingrediente de cea mai buna calitate, periodic monitorizata, purtand garantia calitatii marcilor proprii Kaufland. Produsele sunt disponibile numai in magazinele Kaufland din Romania.

Citeste si Primul program național pentru carne de porc 100% romaneasca, un proiect Kaufland Romania si Cooperativa Țara Mea

Design-ul ambalajului este inspirat din motivele traditionale romanesti reinterpretate in nota moderna, in linie cu identitatea vizuala Kaufland si exprima simplitate, onestitate, si mai ales pasiune pentru savoarea produselor romanesti.

Despre Kaufland Romania

Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1250 de magazine in 7 tari si o retea de 116 magazine in Romania. In 2017, Kaufland Romania a primit pentru a doua oara certificarea Best Buy Award, care atesta ca este lantul de magazine cu cel mai bun raport calitate – pret de pe piata locala.

Vezi si Avertisment comerciantilor: O sa vina o zi in care nu veti mai gasi furnizori de produse romanesti

Kaufland detine si distinctia Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienti, acordata de Institutul international ICERTIAS, in urma unei analize de piata.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 21 November, 2020 | 0 comentarii | 99 vizualizari | 1 vot

lidl

Lidl sprijina producatorii locali prin facilitarea exportului de produse autohtone catre magazinele Lidl din Europa, in valoare de 59 milioane de euro, in 2019. Datele au fost extrase din cel de-al treilea raport de sustenabilitate lansat de retailer, care acopera perioada 1 martie 2019 – 29 februarie 2020, se rataa intr-un comunicat al companiei. In […]

Autor: Agrostandard | 18 November, 2020 | 1 comentarii | 122 vizualizari | 1 vot

APAR

Primul hackathon din Romania dedicat domeniului agroalimentar RO AgriFood Hacking – HAR 2020 a fost organizat la initiativa Asociatiei pentru Promovarea Alimentului Romanesc (APAR), scopul fiind unirea eforturilor mai multor oameni talentati pentru a lupta impotriva celei mai mari provocari ale lumii, pandemia COVID-19, folosind digitalizarea sectorului agroalimentar, declara Stefan Padure, presedinte APAR. Finantarea a […]

Autor: Agrostandard | 9 November, 2020 | 0 comentarii | 289 vizualizari | 1 vot

piata_valea ialomitei

Producatorii romani se muta din piete in parcare. Dupa ce autoritatile au anuntat ca pun lacatul pe pietele agroalimentare inchise, edilii locali au gasit tot felul de solutii pentru ca produsele locale sa poata fi gasite pe tarabe in continuare. Nu de alta, dar dupa cum se știe, pietele agroalimentare constituie pentru multi romani principalul […]

Autor: Agrostandard | 1 November, 2020 | 0 comentarii | 247 vizualizari | 1 vot

oros_BucharestFoodSummit

Ministrul Agriculturii Adrian Oros a vorbit la BucharestFoodSummit despre necesitatea infiintarii unor depozite regionale mari care sa aiba si rolul de a gazdui rezervele strategice la produsele de baza. Rezerve care vor trebui sa fie consolidate, pentru ca nu „se stie ce vremuri vor veni”. Iar cea mai buna dovada in acest sens este ceea […]

Autor: Agrostandard | 1 November, 2020 | 0 comentarii | 179 vizualizari | 1 vot

salam_sibiu

1 noiembrie este Ziua Nationala a Salamului de Sibiu IGP Bucuresti. In Romania, productia anuala de Salam de Sibiu IGP ramane constanta la 3.000 de tone, chiar si in acest an provocator pentru toate afacerile.Totusi in cadrul categoriei se dezvolta un nou trend, cel de Salam de Sibiu IGP feliat, care reprezinta aproximativ 6% din […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Hydro
Rossmann
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional



bad politics

2020 © Agrostandard