Sustine Agrostandard
starea vremii
Industria alimentara
Kaufland a lansat Raftul Romanesc. 60% din carnea din magazinele retelei este produsa local
Agrostandard | 18 April, 2018 | 0 comentarii | 370 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

Raftul Romanesc_Kaufland____Kaufland Romania a lansat Raftul Romanesc – zona special amenajata in magazine, in care sunt expuse separat produsele din carne de porc romaneasca pentru a incuraja clientii sa opteze pentru produse autohtone si a sustine astfel economia locala. Raftul Romanesc este parte din primul program national pentru carne romaneasca, initiat de Kaufland, care ajunge astfel la peste 800 de porci preluati in fiecare zi, pentru a aproviziona magazinele din intreaga tara cu carne de porc de provenienta locala.

Astfel, Kaufland ajunge in anul 2018 la peste 200.000 de porci preluati pe an, cantitate care creste treptat, obiectivul asumat pentru 2020 fiind de 300.000 de porci/an.

Raftul Romanesc este singurul raion de pe piata dedicat exclusiv produselor locale si ofera un sortiment extins de 25 de produse din porc din Romania. Raftul Romanesc este disponibil de azi in magazinele Kaufland din Bucuresti (Barbu Vacarescu si Basarab), iar pana la finalul lunii aprilie va fi prezent in toate cele 119 hipermarketuri din retea.

In prezent, 60% din carnea de porc din vitrinele Kaufland este romaneasca, compania reusind prin acest program sa reduca importurile.

Prin acest program, Kaufland Romania ofera fermierilor romani garantia preluarii integrale a porcilor crescuti in tara noastra, precum si sprijin pentru dezvoltare si consiliere.

,,Misiunea noastra prin acest program este sa dezvoltam, in mod durabil, agricultura nationala si bunastarea animalelor in lantul de aprovizionare si sa stimulam cresterea productiei interne de carne de porc. Este un model care speram sa inspire, fiindca ne arata ca se poate sa gasim la raft produse de la fermierii romani la cele mai inalte standarde de calitate”, a declarat Valer Hancas, Director Comunicare si Corporate Affairs, Kaufland Romania.

Citeste si EXCLUSIV: Studiul „Top 600+ Cele mai mari Exploatatii Agricole din Romania”, prima analiza extensiva a pietei terenurilor

Programul este un bun exemplu de cooperare de succes intre fermieri si un retailer modern. In numai cateva luni de la inaugurarea initiativei, din noiembrie 2017, si pana la amenajarea Raftului Romanesc in magazine, Cooperativa Agricola Tara Mea, principalul partener al companiei din acest program, a inregistrat o crestere a business-ului pentru carnea de porc de peste 45%, reunind circa 100 de fermieri mici si mijlocii pentru aceasta categorie.

Vezi si Fructele de padure, pariul unui tanar de 22 de ani

Programul pentru mai multa carne romaneasca la raft, implementat in magazine in cadrul Raftului Romanesc, a fost inaugurat in 2017 de Kaufland Romania, in parteneriat cu Cooperativa Agricola „Tara Mea”, Comisia pentru Agricultura, Silvicultura si Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, din dorinta de a raspunde cu o solutie la faptul ca in Romania, 50% din carnea de porc din comert provenea din alte tari si de a sustine dezvoltarea agriculturii locale.

Acesta este primul program national cu circuit complet de la fermier la raft si cuprinde doi piloni: pe de-o parte colecteaza integral carnea de porc de la fermierii romani, iar pe +de alta parte le ofera educatie pentru dezvoltare.

Kaufland a introdus prin acest program un standard de calitate a produsului romanesc: carnea respecta criterii superioare de calitate, ce includ aspecte legate de transare, greutate, standarde microbiologice si de ambalare.

Despre Kaufland Romania

Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine in 7 tari si o retea de 119 magazine in Romania. In 2017, Kaufland Romania a primit pentru a doua oara certificarea Best Buy Award, care atesta ca este lantul de magazine cu cel mai bun raport calitate – pret de pe piata locala. Kaufland detine si distinctia Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienti, acordata de Institutul international ICERTIAS, in urma unei analize de piata.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

fifteen + six =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 22 May, 2018 | 0 comentarii | 115 vizualizari | 1 vot

Produsul Romanesc banner

Revista de specialitate RO.aliment are placerea de a va invita la cea de-a 3-a editie a Expo – Conferintei Produsul Romanesc, “100 de ani de ROMANIA – 100 de ani de TRADITIE – 100 de GUSTURI ALESE”, motiv de sarbatoare a 100 de ani de produse alimentare romanesti. Intalnirea anuala a producatorilor, procesatorilor și furnizorilor […]

Autor: Agrostandard | 21 May, 2018 | 0 comentarii | 532 vizualizari | 1 vot

legumes_inghetate

Segmentul fructelor si legumelor prelucrate se numara printre cele mai dinamice la nivel mondial, fiind asteptata o crestere de 40,6% in urmatorii cinci ani, potrivit unui studiu de specialitate. Daca in prezent vorbim de o piata in valoare de circa 245,97 miliarde de dolari (valoare care include si ehipamentele de prelucrare), in 2022 se asteapta […]

Autor: Agrostandard | 20 May, 2018 | 0 comentarii | 987 vizualizari | 1 vot

albina

Ziua mondiala a albinelor se sarbatoreste in fiecare an la 20 mai pentru a atrage atentia asupra importantei lor pentru umanitate, asupra necesitatii conservarii albinelor, dar si a altor polenizatoare. Aceasta zi a fost instituita de Adunarea Generala a Organizatiei Natiunilor Unite (ONU) in anul 2017, pentru a reaminti oamenilor importanta albinelor, pentru a invita […]

Autor: Agrostandard | 18 May, 2018 | 0 comentarii | 67 vizualizari | 1 vot

lapte

Ministerul Agriculturii informeaza ca urmare a modificarii legislatiei europene (Regulamente noi), programele anterioare de incurajare a consumului de fructe si legume in scoli, respectiv de distribuire a laptelui in scoli se unifica in Programul pentru scoli, sub aceleasi reguli si principii de implementare, incepand cu anul scolar 2017-2018. Dezbaterile pentru unificarea celor doua programe la […]

Autor: Agrostandard | 16 May, 2018 | 0 comentarii | 237 vizualizari | 1 vot

apa calipso

Apa Calipso, unul dintre principalii producatori de apa de izvor din Romania, a raportat o crestere a vanzarilor de 25% in primele trei luni ale lui 2018, fata de aceeasi perioada a anului trecut. „Rezultatele sunt in linie cu obiectivele stabilite la inceputul anului. Pe primele trei luni am vandut peste 50 de milioane litri […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
»
11 Apr 2018 | 2 comentarii | 15256 vizualizari | 2 voturi
»
24 Feb 2018 | 7 comentarii | 6002 vizualizari | 1 vot
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Groupama Asigurari
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional
Stupul inteligent | SIMbee
Roaliment



bad politics

2018 © Agrostandard