Distributie-Comert
Germania, principala piata de aprovizionare cu alimente a Romaniei
Agrostandard | 16 June, 2017 | 0 comentarii | 1090 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

carneUniunea Europeana este principalul partener al Romaniei in comertul cu produse agroalimentare, iar Germania ocupa primul loc la importuri, in primele trei luni ale acestui an, potrivit datelor MADR furnizate Agerpres. Romania a importat din Germania o cantitate de 130.951 tone de alimente, pentru care s-au cheltuit 250.146 euro. Urmatoarele piete importante de aprovizionare pentru tara noastra sunt Ungaria, Polonia, Olanda si Italia. La export, Italia, Bulgaria, Germania, Egipt si Olanda sunt cele mai importante piete pentru Romania.

Importurile de produse agroalimentare in primul trimestru au atins 2,049 milioane de tone, o cantitate pentru care s-au cheltuit peste 1,717 miliarde de euro, comparativ cu 1,482 miliarde de euro (1,631 milioane de tone de alimente) in perioada similara din 2016.

Principalele produse importate au fost fructele, legumele si carnea, sumele cheltuite depasind 425,9 milioane de euro.

Carne, lapte si legume, la greu

In primul trimestru s-au importat 224.808 tone de fructe, in valoare de 154,65 milioane de euro, 203.326 tone de legume (141,27 milioane de euro) si 81.909 tone de carne proaspata sau refrigerata, in valoare de 129,98 milioane de euro. Importurile de carne de porc au atins 40.435 tone, respectiv aproape jumatate din cantitatea totala de carne importata in primul trimestru (74,71 milioane de euro).

Citeste si DEZASTRU! Importurile de tomate au crescut cu peste 30%, in 2016. La porc, avansul este de 16%

Romania a mai importat 107.886 tone de lapte, in valoare de 120,26 milioane de euro, cereale (498.820 tone), in valoare de 118 milioane euro si preparate diverse (36.318 tone), in valoare de 103,2 milioane de euro. Deficitul agroalimentar in primul trimestru a fost de 263,54 milioane de euro.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

twenty − 2 =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 21 July, 2017 | 0 comentarii | 4867 vizualizari | 2 voturi

PROFI Malu Loco (1)

Cu o retea de circa 600 magazine in 322 de localitati si o echipa de aproape 12.000 de oameni, PROFI este reteaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografica din Romania, dupa cum sustin oficialii companiei. Dupa ce a patruns in mai toate orasele importante ale tarii, acum reteaua poloneza ataca satele Romaniei, […]

Autor: Agrostandard | 17 July, 2017 | 0 comentarii | 1764 vizualizari | 1 vot

k1

Kaufland Romania reinventeaza conceptul de hipermarket si lanseaza prima retea de gradini urbane comunitare, transformandu-si acoperisurile, exteriorul parcarilor si al magazinelor in spatii verzi cultivate cu legume, fructe, arbusti, plante aromatice si flori, care pot fi folosite de comunitate. „Gradinescu”, cum este denumit proiectul dezvoltat de Kaufland impreuna cu partenerii de la Asociatia Institutul de […]

Autor: Agrostandard | 14 July, 2017 | 1 comentarii | 1563 vizualizari | 1 vot

grau

Masuri de fluidizare a traficului destinat transporturilor de cereale. In aceasta perioada este in plina desfasurare in toate zonele tarii recoltarea, transportul si depozitarea cerealelor (in special orz, rapita, grau, mazare), motiv pentru care, Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale efectueaza actiuni de supraveghere si sprijin permanent pentru optimizarea acestor activitati in punctele unde se efectueaza […]

Autor: Agrostandard | 11 July, 2017 | 0 comentarii | 972 vizualizari | 1 vot

grau seminte

In Monitorul Oficial al Romaniei nr. 537 din 10 iulie 2017 a fost publicat Ordinul ministrului agriculturii si dezvoltarii rurale nr. 228/2017 privind aprobarea Manualului de gradare pentru semintele de consum. Manualul de gradare are rolul de a servi drept instrument de lucru pentru gradatori si cuprinde informatii ce ofera posibilitatea stabilirii calitatii reale a […]

Autor: Agrostandard | 6 July, 2017 | 0 comentarii | 124 vizualizari | 1 vot

kaufland fresh

Kaufland Romania se transforma si are o noua identitate vizuala, fresh, ce reinventeaza in acelasi timp experienta de cumparaturi oferita clientilor sai. Reinnoirea identitatii Kaufland Romania se subscrie indemnului lansat prin campania Noul Tu traieste fresh, si continua astfel, prin exemplul propriu, demersul de a inspira in randul clientilor dorinta de reinventare si de a […]

"Conferinta legume fructe"
"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
21 Iul 2017 | 0 comentarii | 4867 vizualizari | 2 voturi
18 Iun 2017 | 1 comentarii | 6507 vizualizari | 2 voturi
17 Iun 2017 | 1 comentarii | 5294 vizualizari | 2 voturi
»
09 Iul 2017 | 2 comentarii | 9971 vizualizari | 1 vot
»
18 Iun 2017 | 1 comentarii | 6507 vizualizari | 2 voturi
»
17 Iun 2017 | 1 comentarii | 5294 vizualizari | 2 voturi
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze



bad politics

2017 © Agrostandard