Sustine Agrostandard
starea vremii
Distributie-Comert
Etichete electronice la raionul de legume – fructe la hipermarketul Kaufland din Craiova
Agrostandard | 15 May, 2017 | 0 comentarii | 1184 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

kauflandKaufland Romania deschide marti, 16 mai, un nou magazin in Craiova, acesta fiind cel de-al treilea din oras si cel de-al 115-lea al retelei la nivel national. Magazinul este construit in linie cu cele mai moderne standarde de design si beneficiaza de o amenajare aparte, prin faptul ca ofera vitrina de produse to go, vitrina bauturi racite, brutarie repozitionata langa raionul de Legume-Fructe, dupa cum sustin reprezentantii companiei. De asemenea, magazinul beneficiaza de etichete electronice la raionul de Legume-fructe, care actualizeaza preturile produselor instantaneu. In acelasi timp, este si primul magazin cu raionul de produse congelate pozitionat langa casele de marcat.

In exterior, noul magazin pune la dispozitie clientilor si un punct Grill cu preparate gustoase, pregatite pe loc, pentru cei care vor sa ia masa rapid. Hipermarket-ul est prevazut si cu spatii comerciale, precum: farmacie Sensiblu, magazin Internity, punct Xpress de difuzare a presei, cofetaria Aida si bancomat ING.

In magazin este disponibila o gama variata de produse de calitate, proaspete, la preturi reduse, cu peste 50% din sortiment de provenienta autohtona. Saptamanal, clientii sunt asteptati cu oferte speciale si reduceri de pret la o varietate mare de articole.

Kaufland Romania acorda o atentie sporita prospetimii si de aceea asigura zilnic livrari de produse proaspete precum legume, fructe, lactate, carne, mezeluri etc. printr-un traseu scurt de aprovizionare.

„Kaufland Romania se preocupa in mod special sa ofere un sortiment local bogat si variat, in linie cu politica de achizitii din intreaga retea. Colaborarea cu producatorii romani ne ajuta sa mentinem un traseu scurt de aprovizionare, astfel incat sa oferim produse proaspete, la preturi reduse, dar si sa contribuim in acest mod la sprijinirea economiei locale. Derulam actiuni de sustinere pentru producatorii romani, pentru ca produsele lor sa ajunga mai usor pe rafturile noastre. De exemplu, programul de certificare a calitatii si sigurantei legumelor si fructelor fermierilor locali (GLOBALG.A.P.), Cooperativa Agricola „Tara Mea” – prin care comercializam produse de la peste 350 de fermieri romani, etichetate la raft cu marca Tara Mea. Organizam Targurile de Bunatati Romanesti in parcarile noastre, prin care oferim oricarui producator local ocazia sa isi vanda direct produsele, oferindu-i spatiul si intreaga logistica in mod gratuit. In Craiova am organizat saptamanile trecute doua astfel de targuri si vom continua in tot anul si in restul tarii”, a declarat Valer Hancas, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland Romania.

Prin deschiderea acestui nou magazin, Kaufland, unul dintre cei mai mari angajatori din Romania, creeaza aproximativ 100 de locuri noi de munca in Craiova si sustine dezvoltarea comunitatii locale.

Hipermarket-ul este situat pe str. Doctor Nicolae Ionescu Sisesti, nr. 23 – 23A si are o suprafata de vanzare de 2421 metri patrati, dintr-o suprafata totala de 2965 metri patrati.

Potrivit angajamentului Kaufland Romania fata de protejarea mediului inconjurator, si acest hipermarket beneficiaza de o instalatie de incalzire ecologica – un sistem complex modern care recupereaza caldura de la instalatiile frigorifice si care permite economisirea resurselor naturale, cu responsabilitate fata de mediu. Mai mult, 100% din energia utilizata in magazin este verde, provenind in totalitate din surse regenerabile.

Prin aceasta extindere, Kaufland isi reconfirma pozitia de cel mai mare retailer din Romania si in anul 2017. Sortimentul magazinelor Kaufland conţine pana la 26.000 de articole diverse (produse regionale, produse de marca, marci exclusive) şi ofera clienţilor atat preţuri reduse, cat şi prospeţime, varietate şi o calitate superioara.

Despre Kaufland Romania

Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine in 7 tari si o retea de 115 magazine in Romania. Programele de responsabilitate sociala reprezinta o componenta cheie in strategia companiei.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

two × two =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 18 February, 2019 | 0 comentarii | 165 vizualizari | 1 vot

daea

Casa de Comert Agroalimentar Unirea constituie subiectul zilei, mai ales ca nu se stiu prea multe despre modul cum va functiona aceasta practic si mai ales ce infrastructura va avea la dispozitie pentru a-si indeplini obiectivele. Un lucru este clar: este nevoie de ceva timp pentru ca mecanismul sa fie pus in functiune si sa […]

Autor: Agrostandard | 10 February, 2019 | 0 comentarii | 488 vizualizari | 1 vot

capatana

Dupa amenda de 5,7 milioane de euro primita de la Consiliul Concurentei, retailerul francez primeste inca o lovitura: Florin Capatana, Corporate Affairs Director al Carrefour, a anuntat ca incheie colaborarea cu retailerul francez dupa „exact 18 ani, o luna si o saptamana”, potrivit revistei Piata. O decizie luata la initiativa ambelor parti, dupa cate a […]

Autor: Agrostandard | 9 February, 2019 | 0 comentarii | 1043 vizualizari | 1 vot

cartofii5lei

2018 a fost un an dificil pentru producatorii de legume, nu doar la noi, ci si din Europa. Efectele se vad acum pe piata, cand preturile au explodat practic, iar in supermarketuri gasim marfa din import aproape in totalitate. Daca in urma cu cateva zile anticipam ca pretul cartofilor se apropie de 4-5 lei/kg, iata […]

Autor: Agrostandard | 8 February, 2019 | 0 comentarii | 140 vizualizari | 1 vot

PARIS2019

Preturile la cereale si oleaginoase vor inregistra o tendinta de scadere, in acest an, potrivit opiniei celor 250 experti internationali din sectorul cerealelor care au participat la inceputul lunii februarie in Capitala Frantei la cea de-a treia editie a Paris Grain Day, organizata de

Autor: Agrostandard | 31 January, 2019 | 0 comentarii | 583 vizualizari | 1 vot

magazin

Consiliul Concurentei a sanctionat sapte companii active pe piata comercializarii produselor alimentare din Romania (3 retaileri si 4 furnizori ai acestora) cu amenzi in valoare totala de 87.713.336 lei (aprox. 18,8 milioane euro). Sanctiunile au fost aplicate in cadrul investigatiei privind fixarea preturilor intre retailerii Auchan, Cora si Carrefour si furnizorii acestora, in perioada 2010-2016. […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
04 Ian 2019 | 0 comentarii | 272 vizualizari | 4 voturi
18 Dec 2018 | 0 comentarii | 282 vizualizari | 3 voturi
11 Feb 2019 | 0 comentarii | 507 vizualizari | 2 voturi
09 Feb 2019 | 0 comentarii | 205 vizualizari | 2 voturi
»
25 Ian 2019 | 0 comentarii | 2522 vizualizari | 1 vot
»
26 Ian 2019 | 0 comentarii | 1865 vizualizari | 1 vot
»
07 Feb 2019 | 0 comentarii | 1674 vizualizari | 1 vot
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Groupama Asigurari
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional
TransLogistica
Ingredients show



bad politics

2019 © Agrostandard