Sustine Agrostandard
arhiva stiri
starea vremii
Distributie-Comert
Etichete electronice la raionul de legume – fructe la hipermarketul Kaufland din Craiova
Agrostandard | 15 May, 2017 | 0 comentarii | 1948 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

kauflandKaufland Romania deschide marti, 16 mai, un nou magazin in Craiova, acesta fiind cel de-al treilea din oras si cel de-al 115-lea al retelei la nivel national. Magazinul este construit in linie cu cele mai moderne standarde de design si beneficiaza de o amenajare aparte, prin faptul ca ofera vitrina de produse to go, vitrina bauturi racite, brutarie repozitionata langa raionul de Legume-Fructe, dupa cum sustin reprezentantii companiei. De asemenea, magazinul beneficiaza de etichete electronice la raionul de Legume-fructe, care actualizeaza preturile produselor instantaneu. In acelasi timp, este si primul magazin cu raionul de produse congelate pozitionat langa casele de marcat.

In exterior, noul magazin pune la dispozitie clientilor si un punct Grill cu preparate gustoase, pregatite pe loc, pentru cei care vor sa ia masa rapid. Hipermarket-ul est prevazut si cu spatii comerciale, precum: farmacie Sensiblu, magazin Internity, punct Xpress de difuzare a presei, cofetaria Aida si bancomat ING.

In magazin este disponibila o gama variata de produse de calitate, proaspete, la preturi reduse, cu peste 50% din sortiment de provenienta autohtona. Saptamanal, clientii sunt asteptati cu oferte speciale si reduceri de pret la o varietate mare de articole.

Kaufland Romania acorda o atentie sporita prospetimii si de aceea asigura zilnic livrari de produse proaspete precum legume, fructe, lactate, carne, mezeluri etc. printr-un traseu scurt de aprovizionare.

„Kaufland Romania se preocupa in mod special sa ofere un sortiment local bogat si variat, in linie cu politica de achizitii din intreaga retea. Colaborarea cu producatorii romani ne ajuta sa mentinem un traseu scurt de aprovizionare, astfel incat sa oferim produse proaspete, la preturi reduse, dar si sa contribuim in acest mod la sprijinirea economiei locale. Derulam actiuni de sustinere pentru producatorii romani, pentru ca produsele lor sa ajunga mai usor pe rafturile noastre. De exemplu, programul de certificare a calitatii si sigurantei legumelor si fructelor fermierilor locali (GLOBALG.A.P.), Cooperativa Agricola „Tara Mea” – prin care comercializam produse de la peste 350 de fermieri romani, etichetate la raft cu marca Tara Mea. Organizam Targurile de Bunatati Romanesti in parcarile noastre, prin care oferim oricarui producator local ocazia sa isi vanda direct produsele, oferindu-i spatiul si intreaga logistica in mod gratuit. In Craiova am organizat saptamanile trecute doua astfel de targuri si vom continua in tot anul si in restul tarii”, a declarat Valer Hancas, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland Romania.

Prin deschiderea acestui nou magazin, Kaufland, unul dintre cei mai mari angajatori din Romania, creeaza aproximativ 100 de locuri noi de munca in Craiova si sustine dezvoltarea comunitatii locale.

Hipermarket-ul este situat pe str. Doctor Nicolae Ionescu Sisesti, nr. 23 – 23A si are o suprafata de vanzare de 2421 metri patrati, dintr-o suprafata totala de 2965 metri patrati.

Potrivit angajamentului Kaufland Romania fata de protejarea mediului inconjurator, si acest hipermarket beneficiaza de o instalatie de incalzire ecologica – un sistem complex modern care recupereaza caldura de la instalatiile frigorifice si care permite economisirea resurselor naturale, cu responsabilitate fata de mediu. Mai mult, 100% din energia utilizata in magazin este verde, provenind in totalitate din surse regenerabile.

Prin aceasta extindere, Kaufland isi reconfirma pozitia de cel mai mare retailer din Romania si in anul 2017. Sortimentul magazinelor Kaufland conţine pana la 26.000 de articole diverse (produse regionale, produse de marca, marci exclusive) şi ofera clienţilor atat preţuri reduse, cat şi prospeţime, varietate şi o calitate superioara.

Despre Kaufland Romania

Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine in 7 tari si o retea de 115 magazine in Romania. Programele de responsabilitate sociala reprezinta o componenta cheie in strategia companiei.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 25 August, 2020 | 0 comentarii | 176 vizualizari | 1 vot

PAINE

Romania este tara cu cele mai mici preturi la paine si cereale din UE, acestea fiind cu 47% sub nivelul din UE, în 2019, potrivit Eurostat. Sub media europeana se mai afla tari precum Bulgaria – 35% sub media UE si Polonia – cu 30% sub nivelul din UE. La polul opus se afla Danemarca […]

Autor: Agrostandard | 17 August, 2020 | 0 comentarii | 259 vizualizari | 1 vot

casa-unirea

Emil Dumitru, secretar de stat in Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, spune despre Casa de Comert Agroalimentar Unirea ca nu este un proiect terminat, ci va trebui sa fie restartat pe principii ale unei economii de piata transparente in care organizatiile de producatori sa fie cooptate in decizie, sa existe o consultare reala si sa […]

Autor: Agrostandard | 14 August, 2020 | 0 comentarii | 381 vizualizari | 1 vot

CIRESE

ProdCom Legume-Fructe a creat un grup de initiativa care are ca scop infiintarea unei forme asociative care sa reuneasca producatori de cirese! Iata si argumentele aduse de Aurel Tanase, presedintele ProdCom Legume-Fructe: CULTURA CIRESULUI ESTE O AFACERE DE SUCCES! Cireasa ca fruct acopera un procent mic in ce priveste cererea. Romania cu o suprafata de […]

Autor: Agrostandard | 11 August, 2020 | 0 comentarii | 263 vizualizari | 1 vot

piata sudului

Piata Sudului a fost reconstruita si extinsa cu spatii comerciale reconfigurate, in urma unei investitii de circa 10 milioane de euro, inaugurarea avand loc in data dee 11 august. Au fost amenajate 145 de tarabe pentru producatorii de fructe si legume, dispuse pe doua nivele – 105 la parter si 40 la etaj, precum si […]

Autor: Agrostandard | 10 August, 2020 | 0 comentarii | 556 vizualizari | 1 vot

ACDBR-1

Distribuitorii de bunuri de larg consum se plang ca Ordonanța de Urgență nr.130/2020 privind unele măsuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile nu include si codurile CAEN specifice acestei activitati. Se intampla dupa ce Asociatia Companiilor de Distributie de Bunuri din Romania (ACDBR) a semnalat inca de la inceputul lunii aprilie dificultatile […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Hydro
Rossmann
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional



bad politics

2020 © Agrostandard