Distributie-Comert
Etichete electronice la raionul de legume – fructe la hipermarketul Kaufland din Craiova
Agrostandard | 15 May, 2017 | 0 comentarii | 517 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

kauflandKaufland Romania deschide marti, 16 mai, un nou magazin in Craiova, acesta fiind cel de-al treilea din oras si cel de-al 115-lea al retelei la nivel national. Magazinul este construit in linie cu cele mai moderne standarde de design si beneficiaza de o amenajare aparte, prin faptul ca ofera vitrina de produse to go, vitrina bauturi racite, brutarie repozitionata langa raionul de Legume-Fructe, dupa cum sustin reprezentantii companiei. De asemenea, magazinul beneficiaza de etichete electronice la raionul de Legume-fructe, care actualizeaza preturile produselor instantaneu. In acelasi timp, este si primul magazin cu raionul de produse congelate pozitionat langa casele de marcat.

In exterior, noul magazin pune la dispozitie clientilor si un punct Grill cu preparate gustoase, pregatite pe loc, pentru cei care vor sa ia masa rapid. Hipermarket-ul est prevazut si cu spatii comerciale, precum: farmacie Sensiblu, magazin Internity, punct Xpress de difuzare a presei, cofetaria Aida si bancomat ING.

In magazin este disponibila o gama variata de produse de calitate, proaspete, la preturi reduse, cu peste 50% din sortiment de provenienta autohtona. Saptamanal, clientii sunt asteptati cu oferte speciale si reduceri de pret la o varietate mare de articole.

Kaufland Romania acorda o atentie sporita prospetimii si de aceea asigura zilnic livrari de produse proaspete precum legume, fructe, lactate, carne, mezeluri etc. printr-un traseu scurt de aprovizionare.

„Kaufland Romania se preocupa in mod special sa ofere un sortiment local bogat si variat, in linie cu politica de achizitii din intreaga retea. Colaborarea cu producatorii romani ne ajuta sa mentinem un traseu scurt de aprovizionare, astfel incat sa oferim produse proaspete, la preturi reduse, dar si sa contribuim in acest mod la sprijinirea economiei locale. Derulam actiuni de sustinere pentru producatorii romani, pentru ca produsele lor sa ajunga mai usor pe rafturile noastre. De exemplu, programul de certificare a calitatii si sigurantei legumelor si fructelor fermierilor locali (GLOBALG.A.P.), Cooperativa Agricola „Tara Mea” – prin care comercializam produse de la peste 350 de fermieri romani, etichetate la raft cu marca Tara Mea. Organizam Targurile de Bunatati Romanesti in parcarile noastre, prin care oferim oricarui producator local ocazia sa isi vanda direct produsele, oferindu-i spatiul si intreaga logistica in mod gratuit. In Craiova am organizat saptamanile trecute doua astfel de targuri si vom continua in tot anul si in restul tarii”, a declarat Valer Hancas, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland Romania.

Prin deschiderea acestui nou magazin, Kaufland, unul dintre cei mai mari angajatori din Romania, creeaza aproximativ 100 de locuri noi de munca in Craiova si sustine dezvoltarea comunitatii locale.

Hipermarket-ul este situat pe str. Doctor Nicolae Ionescu Sisesti, nr. 23 – 23A si are o suprafata de vanzare de 2421 metri patrati, dintr-o suprafata totala de 2965 metri patrati.

Potrivit angajamentului Kaufland Romania fata de protejarea mediului inconjurator, si acest hipermarket beneficiaza de o instalatie de incalzire ecologica – un sistem complex modern care recupereaza caldura de la instalatiile frigorifice si care permite economisirea resurselor naturale, cu responsabilitate fata de mediu. Mai mult, 100% din energia utilizata in magazin este verde, provenind in totalitate din surse regenerabile.

Prin aceasta extindere, Kaufland isi reconfirma pozitia de cel mai mare retailer din Romania si in anul 2017. Sortimentul magazinelor Kaufland conţine pana la 26.000 de articole diverse (produse regionale, produse de marca, marci exclusive) şi ofera clienţilor atat preţuri reduse, cat şi prospeţime, varietate şi o calitate superioara.

Despre Kaufland Romania

Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine in 7 tari si o retea de 115 magazine in Romania. Programele de responsabilitate sociala reprezinta o componenta cheie in strategia companiei.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

seventeen − 8 =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 21 July, 2017 | 0 comentarii | 4876 vizualizari | 2 voturi

PROFI Malu Loco (1)

Cu o retea de circa 600 magazine in 322 de localitati si o echipa de aproape 12.000 de oameni, PROFI este reteaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografica din Romania, dupa cum sustin oficialii companiei. Dupa ce a patruns in mai toate orasele importante ale tarii, acum reteaua poloneza ataca satele Romaniei, […]

Autor: Agrostandard | 17 July, 2017 | 0 comentarii | 1774 vizualizari | 1 vot

k1

Kaufland Romania reinventeaza conceptul de hipermarket si lanseaza prima retea de gradini urbane comunitare, transformandu-si acoperisurile, exteriorul parcarilor si al magazinelor in spatii verzi cultivate cu legume, fructe, arbusti, plante aromatice si flori, care pot fi folosite de comunitate. „Gradinescu”, cum este denumit proiectul dezvoltat de Kaufland impreuna cu partenerii de la Asociatia Institutul de […]

Autor: Agrostandard | 14 July, 2017 | 1 comentarii | 1566 vizualizari | 1 vot

grau

Masuri de fluidizare a traficului destinat transporturilor de cereale. In aceasta perioada este in plina desfasurare in toate zonele tarii recoltarea, transportul si depozitarea cerealelor (in special orz, rapita, grau, mazare), motiv pentru care, Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale efectueaza actiuni de supraveghere si sprijin permanent pentru optimizarea acestor activitati in punctele unde se efectueaza […]

Autor: Agrostandard | 11 July, 2017 | 0 comentarii | 974 vizualizari | 1 vot

grau seminte

In Monitorul Oficial al Romaniei nr. 537 din 10 iulie 2017 a fost publicat Ordinul ministrului agriculturii si dezvoltarii rurale nr. 228/2017 privind aprobarea Manualului de gradare pentru semintele de consum. Manualul de gradare are rolul de a servi drept instrument de lucru pentru gradatori si cuprinde informatii ce ofera posibilitatea stabilirii calitatii reale a […]

Autor: Agrostandard | 6 July, 2017 | 0 comentarii | 125 vizualizari | 1 vot

kaufland fresh

Kaufland Romania se transforma si are o noua identitate vizuala, fresh, ce reinventeaza in acelasi timp experienta de cumparaturi oferita clientilor sai. Reinnoirea identitatii Kaufland Romania se subscrie indemnului lansat prin campania Noul Tu traieste fresh, si continua astfel, prin exemplul propriu, demersul de a inspira in randul clientilor dorinta de reinventare si de a […]

"Conferinta legume fructe"
"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
21 Iul 2017 | 0 comentarii | 4876 vizualizari | 2 voturi
18 Iun 2017 | 1 comentarii | 6512 vizualizari | 2 voturi
17 Iun 2017 | 1 comentarii | 5300 vizualizari | 2 voturi
»
09 Iul 2017 | 2 comentarii | 9979 vizualizari | 1 vot
»
18 Iun 2017 | 1 comentarii | 6512 vizualizari | 2 voturi
»
17 Iun 2017 | 1 comentarii | 5300 vizualizari | 2 voturi
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze



bad politics

2017 © Agrostandard