Sustine Agrostandard
starea vremii
Industria alimentara
Danone a ajuns la o productie de un milion de iaurturi pe zi. 3 din 4 romani prefera produsele premium
Agrostandard | 1 June, 2017 | 0 comentarii | 434 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

activia-de-bautDanone Romania a continuat sa se concentreze si in 2016 pe iaurturile cu valoare adaugata pentru consumatori, pentru care se inregistreaza un interes in crestere in ultimii doi ani. 2016 a fost, in ansamblu, un an pozitiv pentru business-ul Danone in Romania, cu venituri stabile in jurul valorii de 479 milioane lei si un profit solid de aproximativ 16 milioane lei, se arata intr-un comunicat al companiei.

“Rezultatele Danone in Romania in 2016 creeaza o baza pentru dezvoltarea sustenabila in continuare a business-ului si pentru investitii locale, inclusiv in fabrica din Bucuresti si in sustinerea partenerilor locali care ne livreaza laptele. Danone ramane un lider puternic pentru segmentul iaurturilor, aceasta categorie reprezentand activitatea noastra principala, sarbatorind 18 ani de productie in Romania in 2017,” a declarat Natalia Gelstein Kiss, Director General Danone Romania, Bulgaria, Moldova si Tarile Adriatice.

Trei din patru romani cumpara produse premium

Marcile de iaurt care vin cu valoare adaugata pentru consumatori, asa cum sunt cele din segmentele sanatate activa (Activia, Actimel) si copii (Danonino), au inregistrat o evolutie puternic pozitiva in 2016, atingand chiar si rate de crestere de doua cifre.

Iaurtul este un produs cunoscut pentru beneficiile sale digestive, iar 3 din 4 romani au declarat ca au cautat in mod activ produse sanatoase si au preferat variantele premium, atat pentru categorii, cat si pentru branduri*.

“Iaurturile care aduc valoare adaugata vor ramane in centrul atentiei noastre si pentru 2017. Dupa un inceput mai lent de an, evoluam acum foarte bine si ne asteptam ca rezultatele acestui an sa fie in linie cu asteptarile. Campanii de amploare pentru Activia, Actimel si Danonino sunt pregatite de lansare pentru vara”, adauga Natalia Gelstein Kiss.

Peste un milion de iaurturi pe zi

Peste 1 milion de iaurturi, zilnic, in medie, sunt produse in fabrica din Bucuresti, folosind anual peste 55 milioane de litri de lapte, in majoritate provenind de la ferme sau gospodari din Romania.

“Danone Romania a construit un business solid si puternic pe piata locala, investind constant in lapte si produse de cea mai buna calitate, in ferme, in fabrica si in oameni. Aceasta este reteta pentru o pozitie robusta pe piata si pentru a livra iaurturi de calitate produse in Romania si pe alte piete”, concluzioneaza Natalia Gelstein Kiss.

Danone Romania este lider de piata pe segmentul iaurturi, inregistrand in anul 2016 o cifra de afaceri de 479 milioane lei. Compania are in portofoliu zeci de sortimente de produse, realizate in majoritate in fabrica din Bucuresti, cu lapte proaspat colectat de la fermierii romani. Fabrica Danone din Bucuresti a produs local primele iaurturi in 1999.

Danone Romania face parte din compania Danone, activa in domeniile: produse lactate proaspete, ape minerale imbuteliate, alimentatie pentru bebelusi si alimentatie medicala avansata.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

twelve + two =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 26 May, 2019 | 0 comentarii | 69 vizualizari | 1 vot

samm

Un producator de paste fara gluten din Satu Mare dicteaza regulile pe piata de profil la nivel european! Sam Mills, companie fondata de un antreprenor roman, a intrat pe aceasta nisa in urma cu 12 ani, ajungand in scurt timp cel mai mare producator din Europa. Si nu doar atat, a reusit sa “traga” dupa […]

Autor: Agrostandard | 25 May, 2019 | 0 comentarii | 150 vizualizari | 1 vot

Florin-Capatana

Dupa ce a plecat de la Carrefour Romania, in urma cu vreo doua luni, Florin Capatana a revenit destul de repede in piata, de aceasta data in postura de Quality Director al Auchan Retail Romania. Capatana a condus timp de 9 ani departamentele de Quality si Corporate Affairs ale Carrefour, insa a fost o buna […]

Autor: Agrostandard | 24 May, 2019 | 0 comentarii | 592 vizualizari | 1 vot

solar

Oltul este judetul cu cel mai mare numar de fermieri inscrisi in programul Tomata. In acest an, 4.810 legumicultori au reusit sa vanda, in cadrul primei sesiuni a programului, cantitatea de 2 tone obligatorie pentru a putea sa primeasca cei 3.000 euro. Alti 440 de producatori inscrisi in program, dar care n-au reusit sa vanda […]

Autor: Agrostandard | 23 May, 2019 | 0 comentarii | 319 vizualizari | 1 vot

rosii_frig

Programul “Rosia romaneasca” a tot prins avant, dar vremea capricioasa le-a dat peste cap planurile agricultorilor. Desi tomatele gustoase ar trebui sa fie deja pe tarabe, putini sunt cei care au reusit sa aduca marfa in fata clientilor. Avand in vedere temperaturile scazute, producatorii spun ca au investit mai mult in sere, asa ca pretul […]

Autor: Agrostandard | 23 May, 2019 | 0 comentarii | 95 vizualizari | 1 vot

kaufland_legume

Kaufland Romania deschide, in data de 23 mai 2019, doua noi magazine, in Focsani si Constanta si ajunge astfel la o retea de 124 de hipermarketuri la nivel national. Acestea fac parte din planurile de extindere accelerata ale retailerului pentru 2019. Prin deschiderea noilor magazine, Kaufland a creat 170 de noi locuri de munca si […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Groupama Asigurari
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional
Romanian Financial Conference



bad politics

2019 © Agrostandard