Cooperativa Tara Mea anunta oficial deschiderea departamentului de export pentru produse romanesti. Este un proiect extrem de amplu, la care se lucreaza de mai bine de doi ani, scopul fiind promovarea si vanzarea de produse romanesti agro-alimentare peste tot in lume. “Am lansat acest proiect din dorinta pura de a face cunoscute produsele romanesti peste tot in lume. In general, nu ma deranjeaza ideea de import, sustin ideea ca fiecare tara sa promoveze si sa exporte produsele sale autentice, insa atunci cand ajungem sa importam produse traditionale romanesti fabricate in alte tari, fara sa si exportam, atunci, din punctul meu de vedere, devine o problema de siguranta nationala. Putinul aport pe care pot sa il aduc, personal, la acest capitol, este exportul de produse autentice ale producatorilor romani.” (Florin Burculescu, presedinte Cooperativa Tara Mea).
Cooperativa Tara Mea a participat, anul trecut, la expozitia internationala de la Doha, promovand doar produse autentice romanesti si reprezentand peste 1000 de producatori romani.
De la inceputul acestui an, au avut loc mai multe intalniri de lucru, bilaterale, in vederea dezvoltarii de relatii bilaterale, import-export, pe segmentul de produse agro-alimentare. Intalnirile au reprezentat un real success si suntem increzatori ca au fost puse bazele unei viitoare colaborari reciproc avantajoase, pentru fiecare stat in parte.
Vanzarea de produse romanesti in tara reprezinta o prioritate
“Am trimis oferte in vederea listarii catre toate lanturile de magazine din tara si, intrucat promovarea produselor romanesti in randul consumatorilor romani, in primul rand, este o prioritate pentru toti, ne asteptam ca acestia sa raspunda pozitiv. Sunt optimist ca vom incepe sa lucram impreuna pentru acest scop comun, intrucat calitatea produselor romanesti este indiscutabila. Sunt convins ca sunt in asentimentul tuturor partilor cand spun ca vrem sa asiguram, mai intai, nevoile de consum ale romanilor.” (Florin Burculescu, Presedinte Cooperativa Tara Mea).
Cooperativa Tara Mea este cea mai mare cooperativa agricola din Romania si are peste 1.000 de fermieri membri, cu activitati pornind de la cultivarea legumelor, procesarea lactatelor si pana la productia de carne de porc si pasare, produse finite si bacanie.
Adauga un comentariu!
Editoriale din aceeasi categorie
Autor: Agrostandard | 4 March, 2021 | 0 comentarii | 73 vizualizari | 1 vot

Clientul Patria Credit IFN din 2020 este legumicultor, locuieste în mediul rural din Muntenia si ia credite între 5.000 si 25.000 de euro, pe care îi aloca pentru investitii. Asa arata profilul clientului din Romania, potrivit informatiilor facute publice de Patria Credit IFN. 67% dintre clienti provin din Muntenia, 23% din Moldova, 9% din Ardeal […]
Autor: Agrostandard | 4 March, 2021 | 0 comentarii | 67 vizualizari | 1 vot

Piata de cartofi congelati din Romania a explodat in ultimele decenii, Romania fiind tara cu cel mai mare ritm de crestere a consumului in UE, potrivit unui studiu realizat de IndexBox, care arata ca importurile au atins undeva la 86.000 de tone, in 2019. O realitate de care sunt constienti si producatorii locali de cartofi, […]
Autor: Agrostandard | 3 March, 2021 | 0 comentarii | 2161 vizualizari | 3 voturi

Programul ″Tomata″ se extinde in acest an si va cuprinde alte 4 legume: varza, vinete, castraveti si ardei. In plus, sumele pe care le vor lua agricultorii vor fi acordate diferentiat: pentru vanzare directa si pentru industria de conserve, spune ministrul Agriculturii, potrivit Stirile Protv. Noile masuri ar trebui sa scada importurile, desi acest lucru […]
Autor: Agrostandard | 1 March, 2021 | 0 comentarii | 94 vizualizari | 1 vot

Inca o companie cunoscuta din sectorul agricol s-a listat la Bursa de Valori Bucuresti (BVB). Este vorba de Agroland, companie care opereaza cea mai extinsa retea de magazine agricole din Romania, care s-a listat, incepand din 1 martie 2021, pe piata AeRO, la aproape noua luni de la momentul listarii primei sale emisiuni de obligatiuni […]
Autor: Agrostandard | 1 March, 2021 | 0 comentarii | 67 vizualizari | 1 vot

Pentru a-i ajuta pe consumatorii din UE sa isi reduca facturile la energie si amprenta de carbon, va fi disponibila de luni, 1 martie 2021, o versiune complet noua a etichetei energetice a UE, recunoscuta pe scara larga, in toate magazinele si la toate punctele online de vanzare cu amanuntul. Noile etichete se vor aplica […]