Sustine Agrostandard
arhiva stiri
starea vremii
Distributie-Comert
Comerciantii romani se iau la tranta cu marile retele de supermarketuri. Arma lor: micile magazine de cartier
Agrostandard | 25 February, 2019 | 0 comentarii | 562 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

bacanie 2Magazinele de proximitate, o sansa pentru producatorii romani de a-si face loc pe piata! Aparuta din nevoia de a rezista in competitia dezechilibrata cu marile retele comerciale din așa numitul „comert modern”, ”Asociatia magazinelor de proximitate La Bacanie” din Iasi a ajuns in trei ani de la infiintare sa stranga laolalta 35 de afaceri independente care detin peste 30 de magazine de proximitate si 8 unitati de productie. Iar obiectivele pentru viitor sunt la fel de ambitioase.

“Dezvoltarea insuficient controlata (de Consiliul Concurentei) a retelelor de super și hyper magazine conduce la o presiune fantastica asupra micilor comercianti, la pierderea locurilor de munca, la diminuarea diversitatii produselor autohtone la raft in detrimentul consumatorului final și la dependenta acestuia de produsele marcilor internationale”, se arata intr-un comunicat al asociatiei iesene.

Ce-si doresc membrii asociatiei? In principal, colaborarea mai buna cu producatorii locali si promovarea produselor acestora, infiintarea si dezvoltarea de noi afaceri locale si crearea de noi locuri de munca in interiorul comunitatii, rezultand un flux financiar constant in aceeași comunitate, ca mijloc de dezvoltare si consolidare a acesteia.

Citeste si Legumicultura la inceput de 2019: 7.500 ha de spatii protejate, din care doar 200 ha de sera

Astazi, 25 februarie, va avea loc lansarea oficiala a asociatiei de la ora 16.00, la Palatul Culturii din Iasi, sala Ștefan Procopiu.

De ce era nevoie de ”Asociatia magazinelor de proximitate La Bacanie”

Proiectul LA BACANIE reprezinta solutia de sprijinire a micilor magazine de cartier in lupta cu marile retele de supermarketuri care s-au extins in ultimii ani foarte agresiv si au produs falimentul a cel putin 500 de mici afaceri locale independente, mai arata membrii asociatiei.

„Suntem o echipa de antreprenori locali cu experienta de 10 ani in domeniul vanzarilor pe piata FMCG (piata produselor de consum curent) si dorim sa punem in slujba comunitatii locale toate cunostintele si resursele acumulate”, sustin reprezentantii asociatiei.

Citeste si EXCLUSIV AGROSTANDARD: Studiul “Piata de fructe. Romania 2018”

In momentul de fata reteaua include un numar de 25 de afaceri independente care detin un numar de 30 de magazine de proximitate unite acum sub un nume si ideal comun: “Asociatia magazinelor de proximitate La Bacanie”.

Trei ani de activitate

„Pe parcursul celor aproape 3 ani de la initierea proiectului, am oferit identitate unui numar semnificativ de mici magazine, reusind astfel sa avem un numitor comun si implicit, un renume si o recunoastere in comunitate. Am promovat consecvent producatori locali, in acelasi timp oferind clientilor nostrii produse de calitate la preturi corecte. Putem aminti aici parteneriatele incheiate cu Panifcom SA, Monor SA, VIO Lactate,Fabrica de Fum SRL, Capra Noastra SRL, Crama Gramma, Pufuleti Yammi, Mere Plopana SRL, Ograda cu Legume SRL, etc. . Am introdus pe piata produse de calitate sub marca proprie: lapte, cascaval, oua, smantana,sacose, hartie igienica, prosoape de hartie. Suntem in discutii sau finalizam parteneriate cu alti producatori de bunuri diverse cum ar fi: produse de curatenie si intretinere (Casa Lebada SRL), sucuri naturale, fructe si legume proaspete, fructe confiate, ulei, fainuri, etc.

Am desfasurat numeroase campanii de promovare produse si concursuri cu ajutorul si prin intermediul partenerului nostru media, ImpactFM. Am oferit numeroase sponsorizari dintre care amintim: echipa de fotbal Junior Nectar, Festudis, atelierele “Micii mesteri din Copou”, Complexul Muzeal Moldova. Sustinatori ai proiectului Cardul Comunitatii. Sustinatori ai Serviciului Voluntar de Ambulanta Iasi in proiectul Cursuri de prim ajutor in scoli”, se arata intr-un comunicat de presa al asociatiei iesene.

Obiectivele ASOCIATIEI MAGAZINELOR DE PROXIMITATE “LA BACANIE”

-dezvoltarea bazei de date cu antreprenori locali, din domeniul comertului, in vederea asocierii acestora sub brandul “La Bacanie” ca o metoda eficienta de retail, ce ofera avantaje si beneficii consumatorilor locali.
-crearea unei baze de date cu producatori locali, dar si nalionali, care din perspectiva intereselor comune, pot deveni parteneri ai asociatiei.
-dezvoltarea unei aplicatii on-line accesibila membrilor si furnizorilor asociatiei in vederea eficientizarii sub toate aspectele ale comunicarii intre acestia, inclusiv transparenta preturilor de achizitie
– incheierea de parteneriate cu autoritatile publice, cu institutii publice si intreprinzatori privati in scopul promovarii asociatiei si participarea la actiuni umanitare si de interes comunitar
– infiintarea unei platforme de depozitare a produselor ce urmeaza a fi achizitionate in numele membrilor asociatiei, si distributia acestora spre parteneri/membri la pretul achizitiei, sub conditia respectarii unui pret unic la consumatorul final.

Citeste si Top producatori mere in UE. Romania, locul trei

-elaborarea unui “Cod de bune practici” pentru membrii ASOCIATIEI MAGAZINELOR DE PROXIMITATE “LA BACANIE” si atestarea magazinelor partenere conform acestui cod, cu scopul asigurarii unui standard ridicat si civilizat de servicii oferite clientilor.
-implicarea activa in actiuni de dezvoltare a comunitatii locale prin servicii de sprijinire a antreprenorilor si crearea de noi locuri de munca.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

fourteen + eleven =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 8 August, 2020 | 0 comentarii | 57 vizualizari | 1 vot

logo

La finele lunii iulie, Camera Deputatilor a adoptat un proiect de lege care prevede utilizarea voluntară a logotipului ”100% rasă autohtonă“, care sa garanteze autenticitatea produselor de origine animală locale. Prezenta lege are ca obiect de reglementare utilizarea voluntara a logotipului „100% rasa autohtona” privind autenticitatea produselor de origine animala, precum si stabilirea cadrului legal […]

Autor: Agrostandard | 22 July, 2020 | 1 comentarii | 202 vizualizari | 1 vot

leg 1

Romania poate sa-si asigure consumul intern de legume in sezon, cel putin, si sa nu mai fie dependenta de importuri. Avem nevoie, insa, de investitii, de cercetare, de eforturi sustinute din partea autoritatilor si a tuturor celor de care depinde soarta unui sector aflat in dificultate. Fara acest sprijin, nu vom putea pune in miscare […]

Autor: Agrostandard | 4 July, 2020 | 0 comentarii | 155 vizualizari | 1 vot

crama_ceptura

Crama Ceptura continua comunicarea ancorata in realitatile acestor vremuri si lanseaza campania nationala “Impreuna pentru mai bine!’’. Campania se doreste a fi un indemn la solidaritate in aceasta perioada in care antreprenoriatul romanesc este puternic incercat. Mesajul este unul puternic, adresat deopotriva antreprenorilor locali, cat si clientilor. In ciuda vremurilor dificile pe care le traversam, […]

Autor: Agrostandard | 27 June, 2020 | 0 comentarii | 135 vizualizari | 1 vot

sam

Consiliul Concurentei a autorizat tranzactia prin care Givesco A/S preia Sam Mills Business Investment Holding, potrivit unui comunicat al autoritatii de concurenta. Givesco A/S din Danemarca desfasoara, in Romania, activitati de comercializare a produselor din mai multe domenii, precum patiserie, textile, componente si ansamble hidraulice, componente auto. Sam Mills Business Investment Holding este o societate […]

Autor: Agrostandard | 24 June, 2020 | 0 comentarii | 260 vizualizari | 1 vot

coman

Pomicultura romaneasca nu se va schimba foarte mult in urmatorii ani, vom avea aceleasi specii predominante – marul, parul si prunul – dar tehnologia va deveni tot mai importanta, sustine Mihail Coman, directorul general al Institutului de Cercetare Dezvoltare pentru Pomicultura (ICDP) Pitești-Maracineni. Care ar trebui sa fie tintele noastre?! Sa putem sa ne asiguram […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
09 Aug 2020 | 0 comentarii | 304 vizualizari | 2 voturi
31 Iul 2020 | 0 comentarii | 665 vizualizari | 2 voturi
11 Iul 2020 | 0 comentarii | 387 vizualizari | 2 voturi
»
24 Mai 2020 | 0 comentarii | 1654 vizualizari | 2 voturi
»
24 Mai 2020 | 0 comentarii | 1654 vizualizari | 2 voturi
»
10 Iun 2020 | 0 comentarii | 1583 vizualizari | 2 voturi
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Hydro
Rossmann
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional
Bucharest Food



bad politics

2020 © Agrostandard