Distributie-Comert
Ce se mai invarte graul …via Bulgaria si nu numai
Agrostandard | 20 March, 2017 | 0 comentarii | 387 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

GRAULExporturile de grau au atins in 2016 aproximativ 7 milioane de tone, fiind de doua ori mai mari decat in anul precedent, ceea ce a adus incasari de 1,14 miliarde de euro si a plasat graul pe primul loc in topul exporturilor de produse agroalimentare. O parte importanta din volumul majorat de grau exportat in 2016 a provenit din achiziţii din Ungaria si Bulgaria in vederea re-exportului prin Portul Constanţa, potrivit datelor MADR furnizate Agerpres. Pe de alta parte, in 2016 au scazut exporturile de porumb cu 257,5 milioane de euro, pana la 702,4 milioane de euro pentru o cantitate de 3,43 de milioane de tone, cele de orz cu 107,3 milioane de euro, ulei si srot de floarea-soarelui, cu 41,9 milioane de euro, respectiv cu 26,9 milioane de euro.

In ce priveste importurile de grau, acestea s-au marit pana la 2,156 milioane de tone, in general pentru a fi re-exportate, valoarea acestora fiind de 330,9 milioane de euro, dar si produsele de brutarie, patiserie si biscuiţi (+44 milioane de euro) si ciocolata (+43 milioane de euro).

Citeste si Credit Agricole: Preturile la cereale, in scadere de 4 ani. Calitatea graului este inferioara

Romania a inregistrat anul trecut un record istoric cele mai mari importuri de produse agroalimentare din istoria Romaniei, situatia fiind mai mult decat ingrijoratoare. In 2016, Romania a inregistrat un deficit de 557,4 milioane de euro in comerţul cu produse agroalimentare, de peste sase ori mai mare decat cel din 2015, cand a totalizat 89,2 milioane de euro, importurile atingand insa un maxim istoric de 6,51 de miliarde de euro, conform datelor operative ale Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale (MADR) transmise la solicitarea AGERPRES.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

10 + fourteen =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 21 July, 2017 | 0 comentarii | 4864 vizualizari | 2 voturi

PROFI Malu Loco (1)

Cu o retea de circa 600 magazine in 322 de localitati si o echipa de aproape 12.000 de oameni, PROFI este reteaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografica din Romania, dupa cum sustin oficialii companiei. Dupa ce a patruns in mai toate orasele importante ale tarii, acum reteaua poloneza ataca satele Romaniei, […]

Autor: Agrostandard | 17 July, 2017 | 0 comentarii | 1764 vizualizari | 1 vot

k1

Kaufland Romania reinventeaza conceptul de hipermarket si lanseaza prima retea de gradini urbane comunitare, transformandu-si acoperisurile, exteriorul parcarilor si al magazinelor in spatii verzi cultivate cu legume, fructe, arbusti, plante aromatice si flori, care pot fi folosite de comunitate. „Gradinescu”, cum este denumit proiectul dezvoltat de Kaufland impreuna cu partenerii de la Asociatia Institutul de […]

Autor: Agrostandard | 14 July, 2017 | 1 comentarii | 1562 vizualizari | 1 vot

grau

Masuri de fluidizare a traficului destinat transporturilor de cereale. In aceasta perioada este in plina desfasurare in toate zonele tarii recoltarea, transportul si depozitarea cerealelor (in special orz, rapita, grau, mazare), motiv pentru care, Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale efectueaza actiuni de supraveghere si sprijin permanent pentru optimizarea acestor activitati in punctele unde se efectueaza […]

Autor: Agrostandard | 11 July, 2017 | 0 comentarii | 972 vizualizari | 1 vot

grau seminte

In Monitorul Oficial al Romaniei nr. 537 din 10 iulie 2017 a fost publicat Ordinul ministrului agriculturii si dezvoltarii rurale nr. 228/2017 privind aprobarea Manualului de gradare pentru semintele de consum. Manualul de gradare are rolul de a servi drept instrument de lucru pentru gradatori si cuprinde informatii ce ofera posibilitatea stabilirii calitatii reale a […]

Autor: Agrostandard | 6 July, 2017 | 0 comentarii | 123 vizualizari | 1 vot

kaufland fresh

Kaufland Romania se transforma si are o noua identitate vizuala, fresh, ce reinventeaza in acelasi timp experienta de cumparaturi oferita clientilor sai. Reinnoirea identitatii Kaufland Romania se subscrie indemnului lansat prin campania Noul Tu traieste fresh, si continua astfel, prin exemplul propriu, demersul de a inspira in randul clientilor dorinta de reinventare si de a […]

"Conferinta legume fructe"
"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
21 Iul 2017 | 0 comentarii | 4864 vizualizari | 2 voturi
18 Iun 2017 | 1 comentarii | 6506 vizualizari | 2 voturi
17 Iun 2017 | 1 comentarii | 5294 vizualizari | 2 voturi
»
09 Iul 2017 | 2 comentarii | 9970 vizualizari | 1 vot
»
18 Iun 2017 | 1 comentarii | 6506 vizualizari | 2 voturi
»
17 Iun 2017 | 1 comentarii | 5294 vizualizari | 2 voturi
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze



bad politics

2017 © Agrostandard