Sustine Agrostandard
arhiva stiri
starea vremii
Industria alimentara
Campania nationala „Sa intelegem mai bine alimentele”, un mod activ de informare si educare a consumatorilor
Agrostandard | 5 June, 2019 | 0 comentarii | 328 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

alimente_promenadaRO.aliment organizeaza, in premiera nationala, campania de informare, educare si constientizare a beneficiilor consumului inteligent si echilibrat de alimente. Scopul este clarificarea ideilor gresite despre continutul alimentelor cat si consolidarea imaginii producatorilor de alimente, oferind publicului acces la informatii reale, verificate, singurele care pot sta la baza unor alegeri corecte.

Ajutandu-i pe consumatori sa cunoasca mai bine alimentele reprezinta un avantaj atunci cand in piata/media apar informatii negative, chiar false despre continutul alimentelor.

Teoriile alarmiste, interpretate gresit, contribuie pas cu pas la distrugerea industriei alimentare din Romania, iar noi nu ne dorim asta!

Campania isi propune sa educe consumatorii in sensul unei mai bune intelegerii a felului in care sunt produse alimentele pe care ei le gasesc la raft, sa ofere raspunsuri la intrebari precum „Ce contin alimentele.

„Am simtit ca a venit momentul sa demaram o actiune cu impact national pentru a incuraja consumul inteligent si echilibrat de alimente si pentru a demonta stirile false despre acestea. Este momentul sa punem punctul punctul pe “i” in sensul unei mai bune intelegerii a felului in care sunt produse alimentele pe care ei le gasesc la raft, oferind raspunsuri avizate la intrebari precum „Ce contin alimentele?”, “Stim ce punem pe masa?”, a declarat Claudia Bocean, General Manager RO.aliment, initiatorul campaniei.

Sustinatorii campaniei la acesta data sunt: CRIS-TIM, Aldis, Comtim, Zuzu Divin, Eco Extract, Five Continents, Perutnina, Ital Prod, Mestesugari de Gusturi, Mirdatod, Olympus, Tano Prod, Zimbria si Napolact, impreuna cu asociatiile profesionale Asociatia Romana a Carnii (ARC), Asociatia Patronala Romana din Industria Laptelui (APRIL), ROMALIMENTA, Asociatia pentru Promovarea Alimentului Romanesc (APAR), Asociatia Specialistilor din Morarit – Panificatie din Romania (ASMP), Federatia Nationala a Degustatorilor Autorizati (FNDA), Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Bioresurse Alimentare (IBA).

Programul campaniei „Sa intelegem mai bine alimentele”

Campania „Sa intelegem mai bine alimentele” dureaza timp de 6 luni si debuteaza pe 7 iunie in Mall Promenada, unde timp de doua zile vor fi organizate zone de sampling si vanzare produse, workshopuri si „scoala pentru presa”, zona special amenajata pentru copii de Perutnina, Cris-Tim si RO.aliment, unde se vor desfasura diferite concursuri, demonstratii culinare la rece, tombole, pictura pe fata…etc.

Estimam aproximativ 10.000 de vizitatori, care vor putea degusta si cumpara produse ale partenerilor, dar se vor putea si informa direct de la producatori in legatura cu procesul tehnologic si aportul nutritional al alimentelor respective, in intervalul orar 11:00-20:00.

In prima zi, va avea loc si un workshop, urmat de conferinta de presa, pe tema „Demotam stirile false despre alimente”, alaturandu-ne eforturilor de a pune stop fake news-urilor. Jurnalistii prezenti vor putea adresa intrebari reprezentantilor industriei, precum: Dana Tanase (Director Executiv ARC), Dorin Cojocaru (Presedinte APRIL), Conf Dr. Ing. Nastasia Belc (Director General Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Bioresurse Alimentare), Conf. Dr. Corina Zugravu (Medic Primar in Nutritie si Igiena Alimentatiei), Cristian Popa (Director General KUK Romania) si Masterchef BAZ. Acesta din urma va invita, pe 8 iunie, si la un Cooking Show, in care va utiliza produsele partenerilor care s-au alaturat campaniei.

Activitati similare vor avea loc si in Constanta, Cluj si Iasi, pentru care vom anunta datele in perioada urmatoare.

Partenerii media ai campaniei sunt: Bursa, Agerpres, Eurovalcea, Vocea Olteniei, Agrostandard, Dacicool, ACC Media Channel, Lumea Satului, Ziare.com si Gastro Media.

Pentru alte informatii despre campanie, va invitam sa accesati site-ul RO.aliment.

Despre RO.aliment

Infiintata in urma cu patru ani, RO.aliment este agentia de publicitate care se adreseaza specialistilor din industria alimentara si a suplimentelor, dorind sa realizeze conexiuni intre cererea si oferta din tara noastra.

Pe site-ul www.roaliment.ro puteti citi zilnic cele mai noi informatii tehnice in domeniu, studii de impact, de schimbare a gusturilor consumatorilor, tendintele ce vor marca industria in urmatoarea perioada.

Concomitent, RO.aliment organizeaza patru evenimente anuale: Expo-Conferinta Nutritie. Nutrienti. Sanatate, Conferinta „Produsul Romanesc”, concursul “Gustul Ales”, Expo-Conferinta Ingredients Show si seminarul Etichetare. Siguranta. Etica.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 30 September, 2020 | 0 comentarii | 121 vizualizari | 1 vot

AFIR_9.1a

AFIR anunța ca se prelungește sesiunea de primire a cererilor de finantare pentru grupurile de producatori din sectorul pomicol, pana in data de 13 noiembrie 2020 (Sm 9.1a)! Submasura 9.1a are ca scop sprijinirea infiintarii grupurilor de producatori in sectorul pomicol si, in consecinta, o mai mare coordonare a productiei pentru a face fata unei […]

Autor: Agrostandard | 30 September, 2020 | 0 comentarii | 103 vizualizari | 1 vot

aurel_simion

Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale (MADR) are in lucru un numar de cinci scheme de calitate, din care trei au fost comunicate deja la Bruxelles, a anuntat Aurel Simion, secretar de stat la Ministerul Agriculturii, in cadrul evenimentului bucharestFoodSummit.ro desfasurat la USAMV Bucuresti. „Ministerul Agriculturii are deja din luna ianuarie cinci scheme de calitate pe […]

Autor: Agrostandard | 29 September, 2020 | 0 comentarii | 82 vizualizari | 1 vot

risipa_alimentara

Fiecare roman arunca, in medie, 129 de kilograme de mancare pe an, iar tinta Guvernului este sa reduca aceasta cantitate (mancare gatita, fructe, legume, produse de panificatie, lactate, carne) la jumatate pana in 2030, a declarat, marti, Cornel Hanganu, consilier in cadrul Departamentului pentru Dezvoltare Durabila a Romaniei din cadrul Guvernului Romaniei. in cadrul conferintei […]

Autor: Agrostandard | 28 September, 2020 | 0 comentarii | 210 vizualizari | 1 vot

PAINE_NEAMBALATA

Razboiul painii sau mai precis preferinta romanilor pentru un anumit fel de paine, fie ca vorbim de varianta ambalata sau neambalata trece intr-o noua faza! Recent, Universitatea din Bucuresti a facut public un studiu potrivit căruia virusul Sars-Cov-2 s-ar putea transmite prin consumul de pâine neambalata. Patronatul Roman din Industria de Morarit, Panificatie si Produse […]

Autor: Agrostandard | 28 September, 2020 | 0 comentarii | 100 vizualizari | 1 vot

paine_COVID

Ca urmare a aparitiei in spatiul public a rezultatelor unui studiu realizat de Universitatea din Bucuresti (UB), potrivit caruia painea neambalata ramane contaminata dupa contactul cu SARS-CoV-2 si ar putea constitui o sursa de transmitere pentru acest virus, Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor (ANSVSA) face urmatoarele precizari: Autoritatea Europeana pentru Siguranta Alimentelor […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Hydro
Rossmann
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional



bad politics

2020 © Agrostandard