Sustine Agrostandard
starea vremii
Industria alimentara
Campania nationala „Sa intelegem mai bine alimentele”, un mod activ de informare si educare a consumatorilor
Agrostandard | 5 June, 2019 | 0 comentarii | 257 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

alimente_promenadaRO.aliment organizeaza, in premiera nationala, campania de informare, educare si constientizare a beneficiilor consumului inteligent si echilibrat de alimente. Scopul este clarificarea ideilor gresite despre continutul alimentelor cat si consolidarea imaginii producatorilor de alimente, oferind publicului acces la informatii reale, verificate, singurele care pot sta la baza unor alegeri corecte.

Ajutandu-i pe consumatori sa cunoasca mai bine alimentele reprezinta un avantaj atunci cand in piata/media apar informatii negative, chiar false despre continutul alimentelor.

Teoriile alarmiste, interpretate gresit, contribuie pas cu pas la distrugerea industriei alimentare din Romania, iar noi nu ne dorim asta!

Campania isi propune sa educe consumatorii in sensul unei mai bune intelegerii a felului in care sunt produse alimentele pe care ei le gasesc la raft, sa ofere raspunsuri la intrebari precum „Ce contin alimentele.

„Am simtit ca a venit momentul sa demaram o actiune cu impact national pentru a incuraja consumul inteligent si echilibrat de alimente si pentru a demonta stirile false despre acestea. Este momentul sa punem punctul punctul pe “i” in sensul unei mai bune intelegerii a felului in care sunt produse alimentele pe care ei le gasesc la raft, oferind raspunsuri avizate la intrebari precum „Ce contin alimentele?”, “Stim ce punem pe masa?”, a declarat Claudia Bocean, General Manager RO.aliment, initiatorul campaniei.

Sustinatorii campaniei la acesta data sunt: CRIS-TIM, Aldis, Comtim, Zuzu Divin, Eco Extract, Five Continents, Perutnina, Ital Prod, Mestesugari de Gusturi, Mirdatod, Olympus, Tano Prod, Zimbria si Napolact, impreuna cu asociatiile profesionale Asociatia Romana a Carnii (ARC), Asociatia Patronala Romana din Industria Laptelui (APRIL), ROMALIMENTA, Asociatia pentru Promovarea Alimentului Romanesc (APAR), Asociatia Specialistilor din Morarit – Panificatie din Romania (ASMP), Federatia Nationala a Degustatorilor Autorizati (FNDA), Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Bioresurse Alimentare (IBA).

Programul campaniei „Sa intelegem mai bine alimentele”

Campania „Sa intelegem mai bine alimentele” dureaza timp de 6 luni si debuteaza pe 7 iunie in Mall Promenada, unde timp de doua zile vor fi organizate zone de sampling si vanzare produse, workshopuri si „scoala pentru presa”, zona special amenajata pentru copii de Perutnina, Cris-Tim si RO.aliment, unde se vor desfasura diferite concursuri, demonstratii culinare la rece, tombole, pictura pe fata…etc.

Estimam aproximativ 10.000 de vizitatori, care vor putea degusta si cumpara produse ale partenerilor, dar se vor putea si informa direct de la producatori in legatura cu procesul tehnologic si aportul nutritional al alimentelor respective, in intervalul orar 11:00-20:00.

In prima zi, va avea loc si un workshop, urmat de conferinta de presa, pe tema „Demotam stirile false despre alimente”, alaturandu-ne eforturilor de a pune stop fake news-urilor. Jurnalistii prezenti vor putea adresa intrebari reprezentantilor industriei, precum: Dana Tanase (Director Executiv ARC), Dorin Cojocaru (Presedinte APRIL), Conf Dr. Ing. Nastasia Belc (Director General Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Bioresurse Alimentare), Conf. Dr. Corina Zugravu (Medic Primar in Nutritie si Igiena Alimentatiei), Cristian Popa (Director General KUK Romania) si Masterchef BAZ. Acesta din urma va invita, pe 8 iunie, si la un Cooking Show, in care va utiliza produsele partenerilor care s-au alaturat campaniei.

Activitati similare vor avea loc si in Constanta, Cluj si Iasi, pentru care vom anunta datele in perioada urmatoare.

Partenerii media ai campaniei sunt: Bursa, Agerpres, Eurovalcea, Vocea Olteniei, Agrostandard, Dacicool, ACC Media Channel, Lumea Satului, Ziare.com si Gastro Media.

Pentru alte informatii despre campanie, va invitam sa accesati site-ul RO.aliment.

Despre RO.aliment

Infiintata in urma cu patru ani, RO.aliment este agentia de publicitate care se adreseaza specialistilor din industria alimentara si a suplimentelor, dorind sa realizeze conexiuni intre cererea si oferta din tara noastra.

Pe site-ul www.roaliment.ro puteti citi zilnic cele mai noi informatii tehnice in domeniu, studii de impact, de schimbare a gusturilor consumatorilor, tendintele ce vor marca industria in urmatoarea perioada.

Concomitent, RO.aliment organizeaza patru evenimente anuale: Expo-Conferinta Nutritie. Nutrienti. Sanatate, Conferinta „Produsul Romanesc”, concursul “Gustul Ales”, Expo-Conferinta Ingredients Show si seminarul Etichetare. Siguranta. Etica.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

20 − six =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 31 March, 2020 | 0 comentarii | 77 vizualizari | 0 voturi

lapte

Crescatorii de animale au luat masuri stricte in ferme pentru a preveni raspandirea pandemiei de coronavirus. Nu intra si nu iese nimeni!, este deviza dupa care se ghideaza Cristian Lungu, care are o ferma de vaci cu 33 de capete in localitatea Dascalu din judetul Ilfov. Pana si masina de lapte care aprovizioneaza zilnic cele […]

Autor: Agrostandard | 30 March, 2020 | 0 comentarii | 431 vizualizari | 1 vot

radulescu

Fostul secretar de stat in Ministerul Agriculturii, Adrian Radulescu, sustine ca productia interna nu poate sa asigure decat 20-25% din necesar la produsele de baza. In topul alimentelor deficitare se afla carnea de porc, ouale, legumele si fructele. Productia interna devine tot mai importanta in contextul actual, cand pandemia de coronavirus afecteaza toate sectoarele, inclusiv […]

Autor: Agrostandard | 30 March, 2020 | 0 comentarii | 354 vizualizari | 1 vot

anunturi

Platforma online pentru micii producatori de legume a caror productia ar urma sa ajunga in supermarketuri, dupa cum promite Ministerul Agriculturii! Greu de crezut totusi in conditiile in care vanzarile de legume ale retailerilor au scazut semnificativ in aceasta perioada, tendinta estimata si pentru perioada urmatoare. Pe de alta parte, cum vor putea sa se […]

Autor: Agrostandard | 27 March, 2020 | 0 comentarii | 39 vizualizari | 0 voturi

tomata

Producatorii de tomate vor beneficia si in acest an de ajutorul de 3.000 de euro, dupa ce Guvernul a adoptat in sedinta din data de 26 martie 2020 Hotararea privind aprobarea schemei „Ajutor de minimis pentru aplicarea programului de sustinere a produsului tomate in spatii protejate”, pentru anul 2020. Resursele financiare necesare aplicarii schemei de […]

Autor: Agrostandard | 27 March, 2020 | 0 comentarii | 159 vizualizari | 1 vot

magazin_covid

Consiliul Concurentei anunta ca dat fiind situatia actuala, comerciantii pot limita cantitatile cumparate pe un singur bon! Consiliul Concurentei recomanda companiilor implementarea unor masuri pentru gestionarea cât mai eficienta a crizei generate de pandemia de coronavirus, astfel incât sa se asigure echilibrul pietei. Astfel, pentru a reduce riscul de specula si pentru a permite mai […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
24 Ian 2020 | 0 comentarii | 1149 vizualizari | 3 voturi
02 Ian 2020 | 0 comentarii | 2078 vizualizari | 3 voturi
24 Mar 2020 | 0 comentarii | 206 vizualizari | 2 voturi
31 Mar 2020 | 1 comentarii | 163 vizualizari | 1 vot
»
16 Ian 2020 | 0 comentarii | 2226 vizualizari | 1 vot
»
02 Ian 2020 | 0 comentarii | 2078 vizualizari | 3 voturi
»
20 Mar 2020 | 0 comentarii | 1385 vizualizari | 1 vot
»
24 Ian 2020 | 0 comentarii | 1149 vizualizari | 3 voturi
»
20 Ian 2020 | 0 comentarii | 1061 vizualizari | 1 vot
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Hydro
Rossmann
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional
Bucharest Food



bad politics

2020 © Agrostandard