Sustine Agrostandard
arhiva stiri
starea vremii
Industria alimentara
Campania nationala „Sa intelegem mai bine alimentele”, un mod activ de informare si educare a consumatorilor
Agrostandard | 5 June, 2019 | 0 comentarii | 362 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

alimente_promenadaRO.aliment organizeaza, in premiera nationala, campania de informare, educare si constientizare a beneficiilor consumului inteligent si echilibrat de alimente. Scopul este clarificarea ideilor gresite despre continutul alimentelor cat si consolidarea imaginii producatorilor de alimente, oferind publicului acces la informatii reale, verificate, singurele care pot sta la baza unor alegeri corecte.

Ajutandu-i pe consumatori sa cunoasca mai bine alimentele reprezinta un avantaj atunci cand in piata/media apar informatii negative, chiar false despre continutul alimentelor.

Teoriile alarmiste, interpretate gresit, contribuie pas cu pas la distrugerea industriei alimentare din Romania, iar noi nu ne dorim asta!

Campania isi propune sa educe consumatorii in sensul unei mai bune intelegerii a felului in care sunt produse alimentele pe care ei le gasesc la raft, sa ofere raspunsuri la intrebari precum „Ce contin alimentele.

„Am simtit ca a venit momentul sa demaram o actiune cu impact national pentru a incuraja consumul inteligent si echilibrat de alimente si pentru a demonta stirile false despre acestea. Este momentul sa punem punctul punctul pe “i” in sensul unei mai bune intelegerii a felului in care sunt produse alimentele pe care ei le gasesc la raft, oferind raspunsuri avizate la intrebari precum „Ce contin alimentele?”, “Stim ce punem pe masa?”, a declarat Claudia Bocean, General Manager RO.aliment, initiatorul campaniei.

Sustinatorii campaniei la acesta data sunt: CRIS-TIM, Aldis, Comtim, Zuzu Divin, Eco Extract, Five Continents, Perutnina, Ital Prod, Mestesugari de Gusturi, Mirdatod, Olympus, Tano Prod, Zimbria si Napolact, impreuna cu asociatiile profesionale Asociatia Romana a Carnii (ARC), Asociatia Patronala Romana din Industria Laptelui (APRIL), ROMALIMENTA, Asociatia pentru Promovarea Alimentului Romanesc (APAR), Asociatia Specialistilor din Morarit – Panificatie din Romania (ASMP), Federatia Nationala a Degustatorilor Autorizati (FNDA), Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Bioresurse Alimentare (IBA).

Programul campaniei „Sa intelegem mai bine alimentele”

Campania „Sa intelegem mai bine alimentele” dureaza timp de 6 luni si debuteaza pe 7 iunie in Mall Promenada, unde timp de doua zile vor fi organizate zone de sampling si vanzare produse, workshopuri si „scoala pentru presa”, zona special amenajata pentru copii de Perutnina, Cris-Tim si RO.aliment, unde se vor desfasura diferite concursuri, demonstratii culinare la rece, tombole, pictura pe fata…etc.

Estimam aproximativ 10.000 de vizitatori, care vor putea degusta si cumpara produse ale partenerilor, dar se vor putea si informa direct de la producatori in legatura cu procesul tehnologic si aportul nutritional al alimentelor respective, in intervalul orar 11:00-20:00.

In prima zi, va avea loc si un workshop, urmat de conferinta de presa, pe tema „Demotam stirile false despre alimente”, alaturandu-ne eforturilor de a pune stop fake news-urilor. Jurnalistii prezenti vor putea adresa intrebari reprezentantilor industriei, precum: Dana Tanase (Director Executiv ARC), Dorin Cojocaru (Presedinte APRIL), Conf Dr. Ing. Nastasia Belc (Director General Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Bioresurse Alimentare), Conf. Dr. Corina Zugravu (Medic Primar in Nutritie si Igiena Alimentatiei), Cristian Popa (Director General KUK Romania) si Masterchef BAZ. Acesta din urma va invita, pe 8 iunie, si la un Cooking Show, in care va utiliza produsele partenerilor care s-au alaturat campaniei.

Activitati similare vor avea loc si in Constanta, Cluj si Iasi, pentru care vom anunta datele in perioada urmatoare.

Partenerii media ai campaniei sunt: Bursa, Agerpres, Eurovalcea, Vocea Olteniei, Agrostandard, Dacicool, ACC Media Channel, Lumea Satului, Ziare.com si Gastro Media.

Pentru alte informatii despre campanie, va invitam sa accesati site-ul RO.aliment.

Despre RO.aliment

Infiintata in urma cu patru ani, RO.aliment este agentia de publicitate care se adreseaza specialistilor din industria alimentara si a suplimentelor, dorind sa realizeze conexiuni intre cererea si oferta din tara noastra.

Pe site-ul www.roaliment.ro puteti citi zilnic cele mai noi informatii tehnice in domeniu, studii de impact, de schimbare a gusturilor consumatorilor, tendintele ce vor marca industria in urmatoarea perioada.

Concomitent, RO.aliment organizeaza patru evenimente anuale: Expo-Conferinta Nutritie. Nutrienti. Sanatate, Conferinta „Produsul Romanesc”, concursul “Gustul Ales”, Expo-Conferinta Ingredients Show si seminarul Etichetare. Siguranta. Etica.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 18 January, 2021 | 0 comentarii | 19 vizualizari | 0 voturi

albine

Federatia Asociatiilor Apicole din Romania Romapis s-a saturat de derogarile repetate privind utilizarea neonicotinoidelor in Romania si atrage atentia ministrului Agriculturii Adrian Oros ca ele -au facut prin abuzarea legislatiei europene, motiv pentru care solicitam corectarea acestor erori grave prin revocarea autorizatiilor nr. 13335, 13336 si 13337/18.12.2020. Iata si scrisoare adresata ministrului Oros de ROMAPIS. […]

Autor: Agrostandard | 16 January, 2021 | 1 comentarii | 527 vizualizari | 1 vot

mangalita 2

Compania Green Way Farm din comuna Lumina, judetul Constanta, a reusit sa obtina o finantare in valoare de 720.746 de euro prin programul PNDR 2020, sumele fiind alocate pentru infiintarea unei ferme de porci, dar si a unei unitati de procesare, fiind asigurat practic intreg lantul de productie. Valoarea totala a investitiei se ridca la […]

Autor: Agrostandard | 11 January, 2021 | 0 comentarii | 164 vizualizari | 1 vot

grill

Damian Marian, fondatorul restaurantului The Grill alaturi de Dani Otil, vorbeste despre experienta traita in vremurile pandemiei. S-a trecut la terasa, dar au crescut si livrarile la domiciliu, care au ajuns sa aiba o pondere intre 25 si 30% din vanzarile totale, bonul mediu avand o valoare cuprinsa intre 100 si 120 RON. Referitor la […]

Autor: Agrostandard | 11 January, 2021 | 0 comentarii | 1689 vizualizari | 3 voturi

rosii

Asa cum era de asteptat, programul Tomata nu va mai continua in acest, va functiona in schimb programul de minimis pentru legume in spatii protejate, a declarat ministrul Agriculturii Adrian Oros la AgroTv. “Pentru programul de minimis vom avea la dispozitie 88 milioane de euro. Vor fi sprijinite alte legume cultivate in spatii protejate, nu […]

Autor: Agrostandard | 9 January, 2021 | 0 comentarii | 92 vizualizari | 1 vot

tractor

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului, Claudiu Nasui, promite impozit zero pe salariul minim, incepand cu 2022, in agricultura, un sector in care sunt salarii mici si evaziunea fiscala este foarte mare. Adica cu un an mai tarziu decat se astepta toata lumea… “Impozitul zero pe salariul minim este cea mai buna masura pe care o […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
10 Ian 2021 | 0 comentarii | 1636 vizualizari | 4 voturi
11 Ian 2021 | 0 comentarii | 1689 vizualizari | 3 voturi
29 Dec 2020 | 0 comentarii | 296 vizualizari | 2 voturi
09 Dec 2020 | 0 comentarii | 237 vizualizari | 2 voturi
»
05 Dec 2020 | 0 comentarii | 1758 vizualizari | 2 voturi
»
11 Ian 2021 | 0 comentarii | 1689 vizualizari | 3 voturi
»
10 Ian 2021 | 0 comentarii | 1636 vizualizari | 4 voturi
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Hydro
Rossmann
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional



bad politics

2021 © Agrostandard