BucharestFoodSummit: Programul Vinul Romanesc, Cooperativa Varasti si siguranta alimentara la Carrefour Romania

BucharestFoodSummit: Programul Vinul Romanesc, Cooperativa Varasti si siguranta alimentara la Carrefour Romania

 

MARIOIntr-o perioada in care accesul pe rafturile magazinelor devine tot mai dificil pe fondul concurentei aprige din piata, iar pandemia de coronavirus a dat peste cap strategia multor jucatori, Carrefour Romania a ales sa ii sprijine pe micii furnizori locali prin dezvoltarea unor programe care sa le inlesneasca accesul la consumatori.

“Retailul a functionat destul de bine in aceasta perioada. Noi am asigurat prin intermediul mai multor programe functionarea unor furnizori mici si nu am facut-o pentru a arata ce marketing destept avem, ci pentru ca asa am simtit. Am ajutat ca peste aceasta criza sanitara sa nu vina si una alimentara. Un alt lucru important este sa oferim clientilor sentimentul de siguranta in magazinele noastre, astfel incat atunci cand intra in supermarket sa simta acest lucru”, a declarat la BucharestFoodSummit Mario Cretu, Corporate Affairs Manager – Carrefour Romania.

El a dat si trei exemple de astfel de programe create special pentru micii producatori. Este vorba de Programul Crestem Romania BIO, lansat in 2019, prin intermediul caruia producatorii bio sunt sustinuti sa se certifice, fiindu-le garantata preluarea marfii in magazinele Carrefour.

De asemenea, Programul Vin Romanesc a inlesnit accesul la raft a unui numar de circa 50 de producatori locali, iar nu in ultimul rand, este vorba de Cooperativa Varasti, un proiect de succes de care a auzit toata lumea si ar putea sa fie multiplicat si in ale zone din tara. De altfel, in sezon, Carrefour reuseste sa asigure consumul de fructe si legume integral din productia intena.

„Asocierea cu un mare lant de retail este importanta pentru a-ti asigura desfacerea si cumva managementul. Au fost infiintate cooperative cu ajutorul fondurilor europene, cu sprijinul retailerilor sau cooperative care acum sunt de succes de unele singure. Toate au in comun managementul profesionist”, a mai spus Mario Cretu.

BucharestFoodSummit.ro, Editia a III-a: 21 septembrie – 19 noiembrie 2020 a continuat in data de 29 octombrie la USAMV Bucuresti cu intalnirea dintre retaileri si producatori in cadrul conferintei: „Modernizarea continua a retelelor de retail in Romania si Europa de Sud-Est. Efort, succes, asociere si parteneriat intre producatori si retele de desfacere. Comertul, veriga fundamentala pentru accelerarea integrarii productiei nationale alimentare si de bauturi.”

BucharestFoodSummit.ro este organizat in parteneriat cu #RomaniaFunctioneaza, FoodBiz, CEC Bank, Casa de Avocatura Biris-Goran, Domeniile Urlati, ASAS, ASPES, FIHR, ICDP – Maracineni, HORA, Agrostandard si Academia de Studii Economice Bucuresti.

Sponsorii evenimentului: Sponsor Gold – Computerland Romania, Exclusive Pure Water Partner – Aqua Carpatica, Wine Partner – Domeniile Samburesti.

Partenerii media: FoodBiz, #RomaniaFunctioneaza, Agrostandard, Lumea Banilor, EVZ, TVRi si Economistul

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *