Sustine Agrostandard
starea vremii
Proiecte de succes
Agroland are planuri de extindere la nivel regional
Agrostandard | 2 June, 2016 | 0 comentarii | 486 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

agrolandDupa ce a ajuns sa detina cea mai mare retea de magazine agricole din Romania, compania Agroland isi face planuri de extindere la nivel regional. Primele tinte: Polonia si Ucraina, doua piete importante pentru Europa, cu un potential urias de crestere. Nu a fost o decizie neaparat planificata, ci pur si simplu asa s-a intamplat, dupa cum spune Horia Cardos, fondatorul Agroland. Mai precis, modelul de business Agroland a devenit cunoscut in cele doua tari, existand interes pentru acest gen de afacere. De aici si pana la primul contact n-a mai fost decat un prim pas.‘’Vrem sa ducem modelul Agroland, partea de retail si distributie si pe aceste piete. In 2016, este un fel de training, dar din 2017 vrem sa facem bani seriosi”, declara Cardos.

Obiectivul pentru cele doua piete este atingerea unei cifre de afaceri de circa un million de euro pe an si o cota importanta de piata. Patronul Agroland nu-si propune sa devina lider pe aceste piete, ci mai mult un jucator important.

‘’Supermarketuri’’ pentru fermieri

Agtoland a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de circa 22 milioane de euro, pentru acest an fiind preconizat un ritm de crestere de 15%. Cea mai importanta parte a businessului constituie retailul, reprezentat de o retea de magazine care include 260 unitati, unde mici fermieri pot gasi tot ceea ce au nevoie pentru o activitate la tara, de la pui de o zi, furaje, pana la pomi sau trandafiri.

Anul trecut, Agroland si-a facut intrarea si pe segementul vanzarii de piese, accesorii si consumabile pentru masini agricole, o divizie care ar urma sa acopere aproximativ 10% din bussines-ul firmei in urmatorii ani.
Un obiectiv important pentru perioada urmatoare, este extinderea suprafetei de vanzare pentru un numar de circa 20 de magazine ale retelei.

Practic, Cardos a renuntat la extinderea retelei, preferand varianta maririi suprafetei unitatilor care au inregistrat cele mai mari vanzari (200.000 de euro). Se va ajunge astfel de la suprafete de 30 mp, la peste 100 mp si chiar 500 mp cum este cazul unitatii de la Craiova. Magazinele de acest tip vor purta numele de Agroland Mega.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

one × one =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 13 August, 2018 | 1 comentarii | 1355 vizualizari | 1 vot

serban

Pentru ca nu are depozite unde sa poata sa-si tina recolta, Marin Serban, un pomicultor de 36 de ani din localitatea Ganeasa din judetul Olt, prefera sa vanda toata productia de mere eco direct din livada. Aceasta se incarca la capul locului in tiruri si ajunge in Germania si Italia, mai nou si in Austria, […]

Autor: Agrostandard | 8 August, 2018 | 0 comentarii | 3366 vizualizari | 1 vot

carteraru1

In Romania, cooperativele agricole constituie si la acest moment un subiect tabu pentru multi fermieri. Parerile sunt impartite, multi nici nu vor sa auda de ele, in timp ce altii le ignora pur si simplu. In general, insa, ele sunt prost intelese, sustine George Carteraru, un tanar fermier din localitatea Dorobantu (judetul Calarasi), presedintele Cooperativei […]

Autor: Agrostandard | 25 June, 2018 | 0 comentarii | 880 vizualizari | 1 vot

mere

Dupa cum se stie, italienii se numara printre cei mai mari investitori in agricultura ecologica din Romania. Drept urmare, si productia, in general, ia drumul Italiei, unde produsele eco sunt apreciate, spre deosebire de Romania, unde isi gasesc mai greu loc pe piata. Cam asa se intampla si in cazul firmei Ital Agroturism Maluda din […]

Autor: Agrostandard | 22 June, 2018 | 0 comentarii | 566 vizualizari | 1 vot

pndr

Un numar de 12.460 de tineri fermieri, din care 2.609 de tineri fermieri din zona montana, au beneficiat de sprijin financiar în valoare totala de 637 de milioane de euro prin actualul PNDR. Alți 659 de tineri au beneficiat de fonduri nerambursabile de 55 de milioane de euro pentru dezvoltarea investitiilor neagricole în mediul rural, […]

Autor: Agrostandard | 16 June, 2018 | 0 comentarii | 3513 vizualizari | 1 vot

marius badea

Se schimba generatiile, se schimba si mentalitatile in agricultura romaneasca. In timp ce noua generatie se uita spre culturi care pot aduce profituri insemnate, daca se poate si foarte repede, parintii merg pe cele traditionale care le-au asigurat traiul ani de zile. “Ori cand ai pamant putin, este mult mai rentabil sa cultivi fructe de […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Groupama Asigurari
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional
TransLogistica
Ingredients show



bad politics

2018 © Agrostandard