ACDBR vrea o retea de depozite regionale pentru a prelua marfa micilor producatori

 

produseAsociatia Companiilor de Distributie de Bunuri din Romania (ACDBR) intentioneaza sa creeze o retea de opt depozite regionale care sa colecteze, sorteze si sa faca o ambalare a produselor provenite de la micii producatori. Acesta este doar unul dintre cele trei proiecte importante aflate pe agenda asociatiei si care au ca scop acoperirea nevoilor economiei romanesti din punct de vedere al produselor agroalimentare, a declarat presedintele ACDBR, Ovidiu Gheorghe.

Aceste depozite regionale ar urma sa preia produsele “care se afla in acest moment la marginea drumului” sau raman in gospodariile micilor producatori si nu sunt comercializate sau fiscalizate.

“Vrem sa facem opt depozite regionale, pe fiecare regiune a Romaniei, si sa colectam aceste produse, oferindu-le in reteaua de retail, fie ca vorbim de retailul modern, supermarketuri, fie ca vorbim de retailul traditional. Retailul modern, cel putin in Bucuresti, cred ca este peste 80%, iar in tara peste 65%, am ajuns in Romania sa fim dependenti de aceasta forma de organizare. Nu este bine, pentru ca ne reduce independenta de exprimare pe acest palier. Avem un proiect de lege in Parlament in acest sens”, a afirmat Ovidiu Gheorghe.

Cel de-al doilea proiect este in continuarea celui privind depozitele regionale, respectiv lanturi de magazine existente, branduite, cu aceeasi identitate, astfel incat sa poata fi creat un brand comun si sa se poata comunica facil catre consumatori.

Citeste si Cooperativa Tara Mea livreaza rosii de la 150 producatori romani in hipermarketuri

“In fiecare municipiu resedinta de judet sa implementam un astfel de proiect de asociere a micilor magazine, 40-50-100, care sa poata sa se guverneze pe plan local, prin cresterea capacitatii de promovare a brandului, prin cresterea capacitati de negociere cu furnizorii, si, foarte important, a comunicarii directe cu consumatorul local”, a mai spus Gheorghe.

Cel de-al treilea proiect este proiectul “Facut in tara mea”, o campanie de comunicare, de solidarizare a consumatorilor romani, si se bazeaza pe “spiritul civic”, ceea ce foarte important pentru ca Romania sa se dezvolte.

Asociatia Companiilor de Distributie de Bunuri din Romania a fost infiintata in anul 2015 si are ca scop reprezentarea intereselor legitime ale sectorului de distributie de bunuri din Romania.

Citeste si #Romania functioneaza. Tehnologiile moderne aduc fructe de calitate si rod bogat!

ACDBR are in componenta 40 de membri, cu o cifra de afaceri insumata de circa 1,35 miliarde euro, o cota de circa 35% din totalul pietei de distributie traditionala de bunuri si 10.000 de angajati, asigurand “distributia traditionala” a bunurilor de larg consum pe teritoriul national in sistemul HORECA si in piata magazinelor de proximitate/retaileri independenti.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *