Sustine Agrostandard
arhiva stiri
starea vremii
Distributie-Comert
ACDBR lanseaza conceptul “FACUT IN TARA MEA”
Agrostandard | 7 April, 2020 | 0 comentarii | 617 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

facut_in_tara_meaAsociatia Companiilor de Distributie de Bunuri din Romania (ACDBR) lanseaza conceptul “FACUT IN TARA MEA”, prin care vrea sa uneasca mediul de afaceri romanesc si consumatorii sub un acest simbol, cu scopul de a vitaliza economia tarii. “Este important ca antreprenorii romani sa isi asume rolul de vector al natiunii, consumatorii sa aleaga romaneste, iar statul sa gandeasca si sa actioneze in contextul actual in interes national. Cu ajutorul acestei initiative, ACDBR doreste sustinerea economiei Romaniei, a securitatii alimentare a cetatenilor nostri, in solidaritate cu statul roman, pentru a trece peste cea mai mare criza sanitara si economica, globala”, se arata intr-un comunicat al asociatíei.

Citeste si Marii retaileri detin 23 centre de distributie in Romania

Reprezentantii ACDBR sustin ca este vital ca toti romanii sa constientizeze importanta consumului de produse si de servicii autohtone, necesitatea castigarii independentei economice a Romaniei si acordarea sansei companiilor romanesti de a rezista acum, de a-si mentine angajatii si de a trece cu totii cu bine peste aceasta criza.

“Cu un ton precaut, insa profund ancorat in realitatea globala, venim in fata statului si a romanilor cu proiectul “FACUT IN TARA MEA” dorind ca Romania sa constientizeze faptul ca exista posibilitatea ca, dupa incheierea pandemiei, relansarea economica sa nu fie imediata, ceea ce va genera o constanta presiune socio – economica asupra tuturor romanilor. Anticipam o competitie acerba in interiorul Uniunii Europene, dar si pe plan mondial, in dorinta naturala de a recupera economic, de a ocupa piete si de a creste nivelul propriu de trai”, se precizeaza in comunicat.

ACDBR invita toate asociatiile profesionale, patronale, ale producatorilor, sindicatele si reprezentantii autoritatilor publice locale si centrale sa se alature acestei initiative deschise cu dorinta de a schimba din temelii felul in care romanii se raporteaza la conceptul “FACUT IN TARA MEA”.

Citeste si Cele mai mici preturi la legume din ultimii 20 ani in pietele de en-gros!

Asociatia Companiilor de Distributie de Bunuri din Romania reprezinta “distributia traditionala” a bunurilor de larg consum pe teritoriul Romaniei, in sistemul HoReCa si in piata magazinelor de proximitate/retaileri independenti.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 24 February, 2021 | 0 comentarii | 66 vizualizari | 1 vot

paie_balot

Franta, cea mai mare putere agricola a UE, domina topurile la cereale la nivel european. În 2020, agricultorii din Hexagon au obținut cea mai mare productie de cereale – 56,7 milioane de tone, fiind urmati de cei din Spania – 27,3 milioane de tone si Ungaria – 15,4 milioane de tone. Francezii au ocupat prima […]

Autor: Agrostandard | 21 February, 2021 | 0 comentarii | 218 vizualizari | 1 vot

deseuri

Legea nr. 181/2020 privind gestionarea deseurilor nepericuloase compostabile a intrat in vigoare incepand cu data de 20 februarie. Astfel, autoritatile administratiei publice locale trebuie sa implementeze sistemul de colectare separata a deseurilor biodegradabile, sa extinda colectarea separata din usa in usa a biodeseurilor in mediul urban, dublata de implementarea schemei „plateste pentru cat arunci” si […]

Autor: Agrostandard | 21 February, 2021 | 0 comentarii | 125 vizualizari | 1 vot

import alimente

Romania este dependenta de mancarea din import, iar acest lucru se vede tot mai mult de la an la an. Altadata granarul Europei, acum am ajuns sa importam de toate. Mai mult de jumatate din produsele de pe rafturi provin din alte tari, in special din Germania si Polonia. Iar produsele romanesti se gasesc cu […]

Autor: Agrostandard | 19 February, 2021 | 0 comentarii | 86 vizualizari | 1 vot

carrefour

Grupul francez de distributie Carrefour a inregistat o cifra de afaceri de 78,609 miliarde euro in 2020, in crestere cu 7,8% fata de 2019, in timp ce vanzarile din Romania au crescut cu 2,1%, pana la 2,327 miliarde euro, transmite Reuters. De asemenea, la finele anului trecut, grupul Carrefour avea un numar total de 13.048 […]

Autor: Agrostandard | 12 February, 2021 | 0 comentarii | 317 vizualizari | 1 vot

elvis_cazacu

Accesul producatorilor romani de mezeluri în retelele de supermarketuri este destul de greoi la acest moment, mai ales în cazul producatorilor locali de dimensiuni medii nou intrati pe piata. Pentru a-si asigura vanzarea, unii îsi deschid chiar retele proprii de magazine, dar chiar si asa nu exclud o posibila intrare în marile lanturi de retail […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
10 Ian 2021 | 0 comentarii | 1776 vizualizari | 4 voturi
19 Feb 2021 | 0 comentarii | 331 vizualizari | 3 voturi
14 Feb 2021 | 0 comentarii | 143 vizualizari | 3 voturi
»
27 Ian 2021 | 0 comentarii | 5369 vizualizari | 3 voturi
»
11 Ian 2021 | 0 comentarii | 2084 vizualizari | 3 voturi
»
05 Dec 2020 | 0 comentarii | 1893 vizualizari | 2 voturi
»
10 Ian 2021 | 0 comentarii | 1776 vizualizari | 4 voturi
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Hydro
Rossmann
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional



bad politics

2021 © Agrostandard