Distributie-Comert
ACDBR: Comertul modern detine 55% din piata locala
Agrostandard | 8 November, 2016 | 1 comentarii | 269 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

raduAsociatia Companiilor de Distributie de Bunuri din Romania (ACDBR) trage un semnal de alarma cu privire la expansiunea agresiva a comertului modern, in defavoarea celui traditional. Fara o sustinere din partea statului roman prin acordarea de facilitati si sprijin micilor comercianti in vederea accesarii de fonduri europene pentru dezvoltare, comertul din tara noastra risca sa fie controlat in totalitate de marile retele din strainatate, care au deja au o cota de peste 50% si vor ajunge sa faca legea pe piata, a atras atentia Eduard Radu, presedintele ACDBR.

“Fara sprijin strategic de finantare, acest sector risca sa pice in controlul lanturilor internationale. Consecintele negative se vor observa si in produse de calitate inferioara care vor fi disponibile si consumate in final de catre romani. Iata cum o mana de companii poate sa decida ce consumam si la ce pret cumparam produsele alimentare si de baza.

Nu in ultimul rand, profiturile generate de consumatorii romani se vor transfera in alte tari de unde provin lanturile internationale astfel afectand negativ economia romaneasca. Concernele din strainatate cauta sa se consolideze pe piata cu obiectivul de a avea putere de negociere si de a influenta preturile. Daca nu exista un echilibru, cel mai mult au de pierdut comerciantii traditionali”, a afirmat Eduard Radu, presedintele ACDBR.
Conform datelor detinute de asociatie marile retele au o cota de piata de circa 55% in Romania, in conditiile in care in mediul urban se ajunge si la 70%.

In Romana exista 700 de distribuitori pe o piata evaluata la circa 7 miliarde de euro. ACDBR estimeaza ca un numar de 11 concerne detin peste 50% din totalul retailului din Romania.

Asociatia Companiilor de Distributie de Bunuri din Romania a fost infiintata in 2015 si are in componenta 38 de companii de distributie care deservesc peste 75% din magazinele retail mici si mari si Horeca din Romania, cu acoperire la nivel national. Impreuna, membrii ACDBR sustin peste 5.000 de angajati si realizeaza o cifra de afaceri de peste 500 de milioane de euro.

Sursa foto: Modern Buyer

One comment

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

fourteen − three =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 21 July, 2017 | 0 comentarii | 4867 vizualizari | 2 voturi

PROFI Malu Loco (1)

Cu o retea de circa 600 magazine in 322 de localitati si o echipa de aproape 12.000 de oameni, PROFI este reteaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografica din Romania, dupa cum sustin oficialii companiei. Dupa ce a patruns in mai toate orasele importante ale tarii, acum reteaua poloneza ataca satele Romaniei, […]

Autor: Agrostandard | 17 July, 2017 | 0 comentarii | 1764 vizualizari | 1 vot

k1

Kaufland Romania reinventeaza conceptul de hipermarket si lanseaza prima retea de gradini urbane comunitare, transformandu-si acoperisurile, exteriorul parcarilor si al magazinelor in spatii verzi cultivate cu legume, fructe, arbusti, plante aromatice si flori, care pot fi folosite de comunitate. „Gradinescu”, cum este denumit proiectul dezvoltat de Kaufland impreuna cu partenerii de la Asociatia Institutul de […]

Autor: Agrostandard | 14 July, 2017 | 1 comentarii | 1563 vizualizari | 1 vot

grau

Masuri de fluidizare a traficului destinat transporturilor de cereale. In aceasta perioada este in plina desfasurare in toate zonele tarii recoltarea, transportul si depozitarea cerealelor (in special orz, rapita, grau, mazare), motiv pentru care, Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale efectueaza actiuni de supraveghere si sprijin permanent pentru optimizarea acestor activitati in punctele unde se efectueaza […]

Autor: Agrostandard | 11 July, 2017 | 0 comentarii | 972 vizualizari | 1 vot

grau seminte

In Monitorul Oficial al Romaniei nr. 537 din 10 iulie 2017 a fost publicat Ordinul ministrului agriculturii si dezvoltarii rurale nr. 228/2017 privind aprobarea Manualului de gradare pentru semintele de consum. Manualul de gradare are rolul de a servi drept instrument de lucru pentru gradatori si cuprinde informatii ce ofera posibilitatea stabilirii calitatii reale a […]

Autor: Agrostandard | 6 July, 2017 | 0 comentarii | 124 vizualizari | 1 vot

kaufland fresh

Kaufland Romania se transforma si are o noua identitate vizuala, fresh, ce reinventeaza in acelasi timp experienta de cumparaturi oferita clientilor sai. Reinnoirea identitatii Kaufland Romania se subscrie indemnului lansat prin campania Noul Tu traieste fresh, si continua astfel, prin exemplul propriu, demersul de a inspira in randul clientilor dorinta de reinventare si de a […]

"Conferinta legume fructe"
"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
21 Iul 2017 | 0 comentarii | 4867 vizualizari | 2 voturi
18 Iun 2017 | 1 comentarii | 6507 vizualizari | 2 voturi
17 Iun 2017 | 1 comentarii | 5294 vizualizari | 2 voturi
»
09 Iul 2017 | 2 comentarii | 9971 vizualizari | 1 vot
»
18 Iun 2017 | 1 comentarii | 6507 vizualizari | 2 voturi
»
17 Iun 2017 | 1 comentarii | 5294 vizualizari | 2 voturi
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze



bad politics

2017 © Agrostandard