Distributie-Comert
70% din vânzările Domeniile Ostrov de Valentine’s Day și Dragobete au venit din HoReCa
Agrostandard | 27 February, 2014 | 0 comentarii | 250 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

Oana BeluProducătorul de vinuri Domeniile Ostrov, a înregistrat în luna februarie afaceri de peste 1 milion de lei, în creștere cu aproximativ 15% față de perioada similară a anului trecut. Din totalul vânzărilor sectorul HoReCa a reprezentat 70%. Creșterea afacerilor a fost generată de cele două sărbători care au marcat această lună, Valentine’s Day și Dragobetele. ”Cu ocazia celor două sărbători, românii au consumat mai mult vin. Chiar și cei care în mod normal nu consumă băuturi alcoolice, credem noi au ciocnit un pahar de vin. De câţiva ani, în această perioadă a anului resimţim o creştere a vânzările la vinuri premium”, declară Oana Belu, acționar Domeniile Ostrov. Compania a înregistrat în această perioadă o creștere a sectorului HoReCa. Acesta reprezintă 70 de procente în totalul vânzărilor. ”Vânzările din luna februarie au atins cifre peste estimările noastre. Într-o lună obișnuită, ponderea sectorului HoReCa în totalul vânzărilor reprezintă 30 de procente, în timp ce anul acesta în februarie a reprezentat 70 de procente. De aici înţelegem că anul acesta românii au sărbătorit Valentine’s Day și Dragobetele în oraș, la restaurante și în puburi. Este drept că această creştere este susţinută de dezvoltarea sectorului de HoReCa, care a luat amploare în ultimii ani la Domeniile Ostrov, atât ca număr de localuri, cât şi ca ofertă pe gamele de vin premium. În 2013 ne-am dublat numărul de localuri HoReCa la nivel național”, declară Oana Belu.

Luna februarie a adus producătorul de vinuri Domeniile Ostrov, vânzări în valoare de aproximativ 1 milion de lei, și peste 300.000 sticle de vin din gamele prezente la raft, în retail, şi în HoReCa. Vinurile albe și-au păstrat locul în topul preferințelor consumatorilor, reprezintă acum 70 de procente din totalul vânzărilor, iar cele roşii și rose 30 de procente. Acest raport arată că în această perioadă consumul de vinuri roşii și rose a crescut cu circa 30 de procente, faţă de februarie 2013.

”Anul acesta ne-am pregătit pentru cele două sărbători, pe lângă soiurile Sauvignion Blanc și Chardonnay care și-au atras consumatori fideli, cu vinuri roșii și rose seci, soiuri pure, DOC (De Origine Controlată). Rezultatele din piaţă arată că vedetele noastre pentru acest februarie din vinurile rose au fost de departe Merlot-ul Rose de Domeniile Ostrov și Păcuiul lui Soare din anul 2012, urmate în preferințe de Cabernet Sauvignon din gama premium Reserve Domeniile Ostrov și Merlot, din aceeași gamă premium, toate vinificate în Cramele Ostrov. În luna îndrăgostiților, tradiția la Domeniile Ostrov este să se lanseze noile Rose-urile, astfel am lansat Rose-urile anului 2013, vinuri ce se vor face remarcate pe piață consumatorului prin gust, culore și arome. Aşteptăm cu mare interes următoarea perioadă de evenimente, 1 şi 8 Martie, de la care sperăm un nou vârf în vânzări și aprecieri”, precizează Oana Belu, acționar Domeniile Ostrov.

“Domeniile Ostrov” reprezintă brandul “umbrelă” sub care se comunică şi comercializează gamele de vinuri ale podgoriei Ostrov, care se întinde pe 1300 de hectare. Alături de podgoria de viţă de vie compania mai deţine aproape 400 de hectare de pomi fructiferi şi 200 de hectare de legume.

Gamele producătorului Domeniile Ostrov sunt listate în retailul tradiţional şi în HoReCa, dar şi în lanţurile internaţionale precum Metro, Real, Carrefour, Mega Image, Lidl, Cora sau Kaufland. Gamele de vin comericalizatre de Domeniile Ostrov sunt: Vinăria Ostrov – Terasele Dunarii IG, Premiat, Cosa Di Vino, Domeniile Ostrov – Oltina D.O.C, Domeniile Ostrov Reserve sau gama de vinuri istorice: Cetatea Durostorum, Pacuiul lui Soare şi Canaraua Fetii.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

10 + 3 =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 16 August, 2017 | 0 comentarii | 359 vizualizari | 1 vot

magazin interior

Celebra lege a supermarketurilor 321/2009, devenita 150/2016 in urma modificarilor de anul trecut, in loc sa clarifice pare sa incurce si mai mult apele in retailul romanesc. Un fermier roman, Ionica Nechifor, secretar executiv al Federatiei Romovis, spune ca Romania a facut un pas usor in spate pentru ca a trecut de la procentul de […]

Autor: Agrostandard | 21 July, 2017 | 0 comentarii | 4929 vizualizari | 2 voturi

PROFI Malu Loco (1)

Cu o retea de circa 600 magazine in 322 de localitati si o echipa de aproape 12.000 de oameni, PROFI este reteaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografica din Romania, dupa cum sustin oficialii companiei. Dupa ce a patruns in mai toate orasele importante ale tarii, acum reteaua poloneza ataca satele Romaniei, […]

Autor: Agrostandard | 17 July, 2017 | 0 comentarii | 1823 vizualizari | 1 vot

k1

Kaufland Romania reinventeaza conceptul de hipermarket si lanseaza prima retea de gradini urbane comunitare, transformandu-si acoperisurile, exteriorul parcarilor si al magazinelor in spatii verzi cultivate cu legume, fructe, arbusti, plante aromatice si flori, care pot fi folosite de comunitate. „Gradinescu”, cum este denumit proiectul dezvoltat de Kaufland impreuna cu partenerii de la Asociatia Institutul de […]

Autor: Agrostandard | 14 July, 2017 | 1 comentarii | 1593 vizualizari | 1 vot

grau

Masuri de fluidizare a traficului destinat transporturilor de cereale. In aceasta perioada este in plina desfasurare in toate zonele tarii recoltarea, transportul si depozitarea cerealelor (in special orz, rapita, grau, mazare), motiv pentru care, Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale efectueaza actiuni de supraveghere si sprijin permanent pentru optimizarea acestor activitati in punctele unde se efectueaza […]

Autor: Agrostandard | 11 July, 2017 | 0 comentarii | 993 vizualizari | 1 vot

grau seminte

In Monitorul Oficial al Romaniei nr. 537 din 10 iulie 2017 a fost publicat Ordinul ministrului agriculturii si dezvoltarii rurale nr. 228/2017 privind aprobarea Manualului de gradare pentru semintele de consum. Manualul de gradare are rolul de a servi drept instrument de lucru pentru gradatori si cuprinde informatii ce ofera posibilitatea stabilirii calitatii reale a […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
07 Aug 2017 | 0 comentarii | 1162 vizualizari | 2 voturi
21 Iul 2017 | 0 comentarii | 4929 vizualizari | 2 voturi
21 Iun 2017 | 0 comentarii | 3297 vizualizari | 2 voturi
18 Iun 2017 | 1 comentarii | 6557 vizualizari | 2 voturi
17 Iun 2017 | 1 comentarii | 5380 vizualizari | 2 voturi
»
09 Iul 2017 | 2 comentarii | 10044 vizualizari | 1 vot
»
18 Iun 2017 | 1 comentarii | 6557 vizualizari | 2 voturi
»
17 Iun 2017 | 1 comentarii | 5380 vizualizari | 2 voturi
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze



bad politics

2017 © Agrostandard