Sustine Agrostandard
arhiva stiri
starea vremii
Distributie-Comert
70% din vânzările Domeniile Ostrov de Valentine’s Day și Dragobete au venit din HoReCa
Agrostandard | 27 February, 2014 | 0 comentarii | 739 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

Oana BeluProducătorul de vinuri Domeniile Ostrov, a înregistrat în luna februarie afaceri de peste 1 milion de lei, în creștere cu aproximativ 15% față de perioada similară a anului trecut. Din totalul vânzărilor sectorul HoReCa a reprezentat 70%. Creșterea afacerilor a fost generată de cele două sărbători care au marcat această lună, Valentine’s Day și Dragobetele. ”Cu ocazia celor două sărbători, românii au consumat mai mult vin. Chiar și cei care în mod normal nu consumă băuturi alcoolice, credem noi au ciocnit un pahar de vin. De câţiva ani, în această perioadă a anului resimţim o creştere a vânzările la vinuri premium”, declară Oana Belu, acționar Domeniile Ostrov. Compania a înregistrat în această perioadă o creștere a sectorului HoReCa. Acesta reprezintă 70 de procente în totalul vânzărilor. ”Vânzările din luna februarie au atins cifre peste estimările noastre. Într-o lună obișnuită, ponderea sectorului HoReCa în totalul vânzărilor reprezintă 30 de procente, în timp ce anul acesta în februarie a reprezentat 70 de procente. De aici înţelegem că anul acesta românii au sărbătorit Valentine’s Day și Dragobetele în oraș, la restaurante și în puburi. Este drept că această creştere este susţinută de dezvoltarea sectorului de HoReCa, care a luat amploare în ultimii ani la Domeniile Ostrov, atât ca număr de localuri, cât şi ca ofertă pe gamele de vin premium. În 2013 ne-am dublat numărul de localuri HoReCa la nivel național”, declară Oana Belu.

Luna februarie a adus producătorul de vinuri Domeniile Ostrov, vânzări în valoare de aproximativ 1 milion de lei, și peste 300.000 sticle de vin din gamele prezente la raft, în retail, şi în HoReCa. Vinurile albe și-au păstrat locul în topul preferințelor consumatorilor, reprezintă acum 70 de procente din totalul vânzărilor, iar cele roşii și rose 30 de procente. Acest raport arată că în această perioadă consumul de vinuri roşii și rose a crescut cu circa 30 de procente, faţă de februarie 2013.

”Anul acesta ne-am pregătit pentru cele două sărbători, pe lângă soiurile Sauvignion Blanc și Chardonnay care și-au atras consumatori fideli, cu vinuri roșii și rose seci, soiuri pure, DOC (De Origine Controlată). Rezultatele din piaţă arată că vedetele noastre pentru acest februarie din vinurile rose au fost de departe Merlot-ul Rose de Domeniile Ostrov și Păcuiul lui Soare din anul 2012, urmate în preferințe de Cabernet Sauvignon din gama premium Reserve Domeniile Ostrov și Merlot, din aceeași gamă premium, toate vinificate în Cramele Ostrov. În luna îndrăgostiților, tradiția la Domeniile Ostrov este să se lanseze noile Rose-urile, astfel am lansat Rose-urile anului 2013, vinuri ce se vor face remarcate pe piață consumatorului prin gust, culore și arome. Aşteptăm cu mare interes următoarea perioadă de evenimente, 1 şi 8 Martie, de la care sperăm un nou vârf în vânzări și aprecieri”, precizează Oana Belu, acționar Domeniile Ostrov.

“Domeniile Ostrov” reprezintă brandul “umbrelă” sub care se comunică şi comercializează gamele de vinuri ale podgoriei Ostrov, care se întinde pe 1300 de hectare. Alături de podgoria de viţă de vie compania mai deţine aproape 400 de hectare de pomi fructiferi şi 200 de hectare de legume.

Gamele producătorului Domeniile Ostrov sunt listate în retailul tradiţional şi în HoReCa, dar şi în lanţurile internaţionale precum Metro, Real, Carrefour, Mega Image, Lidl, Cora sau Kaufland. Gamele de vin comericalizatre de Domeniile Ostrov sunt: Vinăria Ostrov – Terasele Dunarii IG, Premiat, Cosa Di Vino, Domeniile Ostrov – Oltina D.O.C, Domeniile Ostrov Reserve sau gama de vinuri istorice: Cetatea Durostorum, Pacuiul lui Soare şi Canaraua Fetii.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 21 November, 2020 | 0 comentarii | 101 vizualizari | 1 vot

lidl

Lidl sprijina producatorii locali prin facilitarea exportului de produse autohtone catre magazinele Lidl din Europa, in valoare de 59 milioane de euro, in 2019. Datele au fost extrase din cel de-al treilea raport de sustenabilitate lansat de retailer, care acopera perioada 1 martie 2019 – 29 februarie 2020, se rataa intr-un comunicat al companiei. In […]

Autor: Agrostandard | 18 November, 2020 | 1 comentarii | 124 vizualizari | 1 vot

APAR

Primul hackathon din Romania dedicat domeniului agroalimentar RO AgriFood Hacking – HAR 2020 a fost organizat la initiativa Asociatiei pentru Promovarea Alimentului Romanesc (APAR), scopul fiind unirea eforturilor mai multor oameni talentati pentru a lupta impotriva celei mai mari provocari ale lumii, pandemia COVID-19, folosind digitalizarea sectorului agroalimentar, declara Stefan Padure, presedinte APAR. Finantarea a […]

Autor: Agrostandard | 9 November, 2020 | 0 comentarii | 292 vizualizari | 1 vot

piata_valea ialomitei

Producatorii romani se muta din piete in parcare. Dupa ce autoritatile au anuntat ca pun lacatul pe pietele agroalimentare inchise, edilii locali au gasit tot felul de solutii pentru ca produsele locale sa poata fi gasite pe tarabe in continuare. Nu de alta, dar dupa cum se știe, pietele agroalimentare constituie pentru multi romani principalul […]

Autor: Agrostandard | 1 November, 2020 | 0 comentarii | 249 vizualizari | 1 vot

oros_BucharestFoodSummit

Ministrul Agriculturii Adrian Oros a vorbit la BucharestFoodSummit despre necesitatea infiintarii unor depozite regionale mari care sa aiba si rolul de a gazdui rezervele strategice la produsele de baza. Rezerve care vor trebui sa fie consolidate, pentru ca nu „se stie ce vremuri vor veni”. Iar cea mai buna dovada in acest sens este ceea […]

Autor: Agrostandard | 1 November, 2020 | 0 comentarii | 180 vizualizari | 1 vot

salam_sibiu

1 noiembrie este Ziua Nationala a Salamului de Sibiu IGP Bucuresti. In Romania, productia anuala de Salam de Sibiu IGP ramane constanta la 3.000 de tone, chiar si in acest an provocator pentru toate afacerile.Totusi in cadrul categoriei se dezvolta un nou trend, cel de Salam de Sibiu IGP feliat, care reprezinta aproximativ 6% din […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Hydro
Rossmann
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional



bad politics

2020 © Agrostandard