Sustine Agrostandard
starea vremii
Distributie-Comert
70% din vânzările Domeniile Ostrov de Valentine’s Day și Dragobete au venit din HoReCa
Agrostandard | 27 February, 2014 | 0 comentarii | 291 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

Oana BeluProducătorul de vinuri Domeniile Ostrov, a înregistrat în luna februarie afaceri de peste 1 milion de lei, în creștere cu aproximativ 15% față de perioada similară a anului trecut. Din totalul vânzărilor sectorul HoReCa a reprezentat 70%. Creșterea afacerilor a fost generată de cele două sărbători care au marcat această lună, Valentine’s Day și Dragobetele. ”Cu ocazia celor două sărbători, românii au consumat mai mult vin. Chiar și cei care în mod normal nu consumă băuturi alcoolice, credem noi au ciocnit un pahar de vin. De câţiva ani, în această perioadă a anului resimţim o creştere a vânzările la vinuri premium”, declară Oana Belu, acționar Domeniile Ostrov. Compania a înregistrat în această perioadă o creștere a sectorului HoReCa. Acesta reprezintă 70 de procente în totalul vânzărilor. ”Vânzările din luna februarie au atins cifre peste estimările noastre. Într-o lună obișnuită, ponderea sectorului HoReCa în totalul vânzărilor reprezintă 30 de procente, în timp ce anul acesta în februarie a reprezentat 70 de procente. De aici înţelegem că anul acesta românii au sărbătorit Valentine’s Day și Dragobetele în oraș, la restaurante și în puburi. Este drept că această creştere este susţinută de dezvoltarea sectorului de HoReCa, care a luat amploare în ultimii ani la Domeniile Ostrov, atât ca număr de localuri, cât şi ca ofertă pe gamele de vin premium. În 2013 ne-am dublat numărul de localuri HoReCa la nivel național”, declară Oana Belu.

Luna februarie a adus producătorul de vinuri Domeniile Ostrov, vânzări în valoare de aproximativ 1 milion de lei, și peste 300.000 sticle de vin din gamele prezente la raft, în retail, şi în HoReCa. Vinurile albe și-au păstrat locul în topul preferințelor consumatorilor, reprezintă acum 70 de procente din totalul vânzărilor, iar cele roşii și rose 30 de procente. Acest raport arată că în această perioadă consumul de vinuri roşii și rose a crescut cu circa 30 de procente, faţă de februarie 2013.

”Anul acesta ne-am pregătit pentru cele două sărbători, pe lângă soiurile Sauvignion Blanc și Chardonnay care și-au atras consumatori fideli, cu vinuri roșii și rose seci, soiuri pure, DOC (De Origine Controlată). Rezultatele din piaţă arată că vedetele noastre pentru acest februarie din vinurile rose au fost de departe Merlot-ul Rose de Domeniile Ostrov și Păcuiul lui Soare din anul 2012, urmate în preferințe de Cabernet Sauvignon din gama premium Reserve Domeniile Ostrov și Merlot, din aceeași gamă premium, toate vinificate în Cramele Ostrov. În luna îndrăgostiților, tradiția la Domeniile Ostrov este să se lanseze noile Rose-urile, astfel am lansat Rose-urile anului 2013, vinuri ce se vor face remarcate pe piață consumatorului prin gust, culore și arome. Aşteptăm cu mare interes următoarea perioadă de evenimente, 1 şi 8 Martie, de la care sperăm un nou vârf în vânzări și aprecieri”, precizează Oana Belu, acționar Domeniile Ostrov.

“Domeniile Ostrov” reprezintă brandul “umbrelă” sub care se comunică şi comercializează gamele de vinuri ale podgoriei Ostrov, care se întinde pe 1300 de hectare. Alături de podgoria de viţă de vie compania mai deţine aproape 400 de hectare de pomi fructiferi şi 200 de hectare de legume.

Gamele producătorului Domeniile Ostrov sunt listate în retailul tradiţional şi în HoReCa, dar şi în lanţurile internaţionale precum Metro, Real, Carrefour, Mega Image, Lidl, Cora sau Kaufland. Gamele de vin comericalizatre de Domeniile Ostrov sunt: Vinăria Ostrov – Terasele Dunarii IG, Premiat, Cosa Di Vino, Domeniile Ostrov – Oltina D.O.C, Domeniile Ostrov Reserve sau gama de vinuri istorice: Cetatea Durostorum, Pacuiul lui Soare şi Canaraua Fetii.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

nine − 9 =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 9 January, 2018 | 0 comentarii | 670 vizualizari | 1 vot

carrefour

Grupul francez Carrefour inchide la aproape 10 ani de la deschidere hipermarketul din Vitantis Shopping Center din Capitala, decizia fiind luata deoarece clientii si-au schimbat comportamentul de consum, adica mai simplu spus vanzarile nu mai merg ca altadata… Nu este insa prima data cand francezii inchid un hipermarket in Romania, s-a mai intamplat asa ceva […]

Autor: Agrostandard | 8 January, 2018 | 0 comentarii | 460 vizualizari | 1 vot

ins

Cererea mare de alimente la nivel mondial, preturile mici la produsele agricole, precum si identificarea de noi piete de desfacere se numara printre factorii care ar putea influenta semnificativ piata materiilor prime in urmatoarele luni. Nu in ultimul rand, schimbarilor climatice isi fac simtita tot mai mult prezenta pe aceasta piata. Care sunt insa cei […]

Autor: Agrostandard | 21 December, 2017 | 0 comentarii | 71 vizualizari | 1 vot

Kaufland Iasi_Food Court_1

Magazinele Kaufland din Iasi se transforma si devin printre cele mai moderne din reteaua companiei din Romania. Iasi devine astfel primul oras din tara, dupa Capitala, in care compania implementeaza cele mai noi formate moderne de magazine, ce includ Food Court si Open Mall – acest concept fiind introdus in premiera in Romania in aceasta […]

Autor: Agrostandard | 12 December, 2017 | 0 comentarii | 252 vizualizari | 1 vot

magazin

Piata romaneasca de retail este estimata, in prezent, la 40 miliarde euro, 85% din produsele vandute in lantul de comert fiind de origine mixta, iar 15% sunt produse locale, conform unui studiu de realizat de Euler Hermes. In 2016, piata de retail din Romania a inregistrat o crestere de 12% pe fondul majorarii salariului minim […]

Autor: Agrostandard | 3 December, 2017 | 0 comentarii | 1142 vizualizari | 1 vot

profi

Romania rurala, cu peste 10 mii de sate si 9 milioane de locuitori, are un potential de dezvoltare insuficient explorat. 68% din populatia activa are venituri decente din salarii, care ii acopera necesitatile lunare si ii permit si unele cheltuieli aditionale. Printre categoriile cel mai frecvent cumparate se regasesc painea, tigarile si berea, dar si […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
29 Noi 2017 | 0 comentarii | 1518 vizualizari | 3 voturi
14 Dec 2017 | 0 comentarii | 178 vizualizari | 2 voturi
»
24 Oct 2017 | 0 comentarii | 3486 vizualizari | 2 voturi
»
15 Dec 2017 | 0 comentarii | 3400 vizualizari | 1 vot
»
22 Oct 2017 | 0 comentarii | 3156 vizualizari | 1 vot
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Ameropa



bad politics

2018 © Agrostandard